Simați forumiști, posesori de Logan II și Sandero 2013
Sunt și eu, de un an de zile, fericitul posesor al unui Logan II, 0.9 TCe. Am mașina de la 1 iul. 2013. Am înmatriculat-o imediat și mi-am făcut primul concediu cu ea anul trecut. După aprox. 2000 km rulați în concediul de anul trecut, când mașina încă nu împlinise o lună, am observat că preșul de noroi de la roata dreapta spate era uzat. Am verificat preșul și am observat că unul din cele trei șuruburi de prindere ale lui era lipsă (cel de la partea inferioară). La viteze mari (am rulat pe autostrăzi) din cauza acestui șurub lipsă, preșul a frecat de anvelopă, uzându-se și căpătând un aspet franjurat.
Când am ajuns acasă, m-am prezentat la dealerul de la care am cumpărat mașina și i-am expus problema, solicitând înlocuirea preșului pe garanție. După câteva minute de controverse cum că eu am lovit mașina pe dedesubt și că pierd garanția, bla, bla, bla, au făcut fotografii la preș pe care le-au trimis la uzină la Pitești, iar după câteva zile, când a sosit reperul în service preșul mi-a fost înlocuit.
Anul acesta, la jumatea lui iulie, am plecat în concediu din nou. Iarăși am făcut peste 2000 Km. La jumatea concediului, în timp ce rulam cu viteză, auzeam o bătaie la mașină. Am oprit într-o parcare și... surpriză... preșul dreapta spate avea șurubul de la partea inferioară desprins, iar la viteză mare preșul freca de anvelopă și s-a uzat.
La fel, când am ajuns acasă, m-am prezentat la service-ul dealerului cu solicitarea de a-mi înlocui preșul pe garanție. Din nou suspiciuni, cum de mi se întâmplă numai mie, cum de mi s-a întâmplat tot la roata dreapta spate, etc., făcându-mă să mă simt ca un cerșetor. M-a invitat șeful service-ului să mă uit la un Sandero 2013 tras la un elevator să văd dacă nu are și el vreun preș uzat. Inițial am refuzat, dar după multe miștocăreli și după ce îmi făcuse un MAAAARE FAVOR înlocuindu-mi preșul pe garanție a doua oară, m-am dus să mă uit mai mult din curiozitate. Și când colo, ce văd: preșul dreapta spate lipsă, preșul stânga spate - un șurub lipsă, deci susceptibil de a se uza la viteze mari.
Când am ieșit din service, am mai văzut un Logan 2013 în parcarea dealerului care, la fel, avea preșul din dreapta spate lipsă.
Așadar, stimați posesori de Logan/Sandero 2013, vă invit să vă verificați prinderile la preșuri și să spuneți dacă sunt OK. Părearea mea este că prinderea preșurilor are o hibă din fabricație pe care cei de la Dacia vor să o ascundă.
Sunt și eu, de un an de zile, fericitul posesor al unui Logan II, 0.9 TCe. Am mașina de la 1 iul. 2013. Am înmatriculat-o imediat și mi-am făcut primul concediu cu ea anul trecut. După aprox. 2000 km rulați în concediul de anul trecut, când mașina încă nu împlinise o lună, am observat că preșul de noroi de la roata dreapta spate era uzat. Am verificat preșul și am observat că unul din cele trei șuruburi de prindere ale lui era lipsă (cel de la partea inferioară). La viteze mari (am rulat pe autostrăzi) din cauza acestui șurub lipsă, preșul a frecat de anvelopă, uzându-se și căpătând un aspet franjurat.
Când am ajuns acasă, m-am prezentat la dealerul de la care am cumpărat mașina și i-am expus problema, solicitând înlocuirea preșului pe garanție. După câteva minute de controverse cum că eu am lovit mașina pe dedesubt și că pierd garanția, bla, bla, bla, au făcut fotografii la preș pe care le-au trimis la uzină la Pitești, iar după câteva zile, când a sosit reperul în service preșul mi-a fost înlocuit.
Anul acesta, la jumatea lui iulie, am plecat în concediu din nou. Iarăși am făcut peste 2000 Km. La jumatea concediului, în timp ce rulam cu viteză, auzeam o bătaie la mașină. Am oprit într-o parcare și... surpriză... preșul dreapta spate avea șurubul de la partea inferioară desprins, iar la viteză mare preșul freca de anvelopă și s-a uzat.
La fel, când am ajuns acasă, m-am prezentat la service-ul dealerului cu solicitarea de a-mi înlocui preșul pe garanție. Din nou suspiciuni, cum de mi se întâmplă numai mie, cum de mi s-a întâmplat tot la roata dreapta spate, etc., făcându-mă să mă simt ca un cerșetor. M-a invitat șeful service-ului să mă uit la un Sandero 2013 tras la un elevator să văd dacă nu are și el vreun preș uzat. Inițial am refuzat, dar după multe miștocăreli și după ce îmi făcuse un MAAAARE FAVOR înlocuindu-mi preșul pe garanție a doua oară, m-am dus să mă uit mai mult din curiozitate. Și când colo, ce văd: preșul dreapta spate lipsă, preșul stânga spate - un șurub lipsă, deci susceptibil de a se uza la viteze mari.
Când am ieșit din service, am mai văzut un Logan 2013 în parcarea dealerului care, la fel, avea preșul din dreapta spate lipsă.
Așadar, stimați posesori de Logan/Sandero 2013, vă invit să vă verificați prinderile la preșuri și să spuneți dacă sunt OK. Părearea mea este că prinderea preșurilor are o hibă din fabricație pe care cei de la Dacia vor să o ascundă.
Comment