Preșuri De Noroi Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Au rol atat aerodinamic cat si de protectie la capatul pragului

    Comment


    • #17
      Originally posted by M.FLORIN View Post
      Alea sunt, dar nu au rol de a nu arunca mizeria pe usi acelea au rol aerodinamic de aceea se numesc deflectoare aerodinamice.
      In acest topic discutoa este despre presurile de noroi care sunt altceva. Ele se amplaseaza in spatele rotilor si au rol de protectie anrisablare etc. Acestea nu au nimic in comun cu deflectoarele din fata rotilor si deci tot nu inteleg cum le-ai prins tu intre ele. Poate poti adauga o poza.
      Am sa fac si eu o poza mai pe seara.

      Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
      O sa fac o poza si vedem, daca m-am exprimat coerent.

      Comment


      • #18
        Originally posted by M.FLORIN View Post
        Alea sunt, dar nu au rol de a nu arunca mizeria pe usi acelea au rol aerodinamic de aceea se numesc deflectoare aerodinamice.
        In acest topic discutoa este despre presurile de noroi care sunt altceva. Ele se amplaseaza in spatele rotilor si au rol de protectie anrisablare etc. Acestea nu au nimic in comun cu deflectoarele din fata rotilor si deci tot nu inteleg cum le-ai prins tu intre ele. Poate poti adauga o poza.
        Am sa fac si eu o poza mai pe seara.

        Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
        Cei din service spun că sunt apărători de protecție pentru ABS. Dar pe fișa de reparație scrie "preș noroi dreapta spate". Oricum s-ar numi, cred că toți au înțeles despre ce este vorba.

        Comment


        • #19
          Am patit-o si eu cu aparatoarea aia, pierdusem agrafa de plastic care vine jos si in mers freca de roata. I-am pus un clips mai sanatos si deocamdata sta bine; oricum, e sub observatie

          Comment


          • #20
            Probabil va referiti la acest tip de piulita din cele doua atasamente.

            La mine la SL 10 Ani sunt din metal.
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Si nu numai la SL10. Toate loganurile noi pe care le-am vazut sunt cu piulita de metal.

              Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
              sigpic
              This is My Ride!
              !Visit and enjoy!

              Comment


              • #22
                Sa il asteptam pe Sil sa ne confirme ca acestea sunt piulitele la care se refera in acest topic

                Comment


                • #23
                  Am scris si eu intr-un post mai sus, logan 2 fabricatie aprilie 2014, am piulite de metal la deflectoarele de aer din spate.

                  Comment


                  • #24
                    Eu am avut la logan 1 fl 2009 si aveam piulite de metal.Stiu,pentru ca am ramas cu una din piulite amintire,"presul ducand-se la ceruri!.
                    Last edited by micutzu666; 29 July 2014, 18:14.
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • #25
                      si eu la loganul ridicat in aprilie 2014, fabricat in februarie 2014, acele piulite par sa fie tot de tabla,nu de plastic
                      in orice caz am mers peste 1500 de km pe autostrada, si nu am avut probleme cu ele

                      Comment


                      • #26
                        Piulitele vechi
                        clips mentinere 7703081056 1,17e+tva
                        alea noi in poza. Tot in poza sunt si cele pentru fata, inexistente la noi.
                        Attached Files
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Cipriano View Post
                          Probabil va referiti la acest tip de piulita din cele doua atasamente.

                          La mine la SL 10 Ani sunt din metal.
                          Nu, piulițele nu arată așa. Nici cele din plastic, nici cele metalice. Dacă o să am timp, o sa fac/postez niște fotografii.

                          Acest thread nu l-am inițiat pentru a ne da cu părerea asupra piulițelor sau metodelor românești de a rezolva problema după principiul „Las' că merge și-așa” sau „găsesc eu o soluție să rezolv problema”

                          Fiecare dintre noi am plătit prețul cerut de dealer pentru a ne cumpăra mașina mult dorită. Odată cu mașina, chiar dacă unii o consideră „low cost”, am cumpărat și dreptul de a beneficia de garanție timp de 3 ani. Mi se pare injust ca pentru o mică eroare de proiectare să trebuiască să suportăm noi costurile pentru remedierea acesteia. Știu, pentru noi ar însemna o nimca toată, adică 68 RON pentru un preș, respectiv 136 RON pentru ambele. Dar gândiți-vă cât îi costă pe cei de la Dacia dacă, să zicem, înmulțim cu 50.000 Logan II și Sandero 2013, până când au înlocuit piulițele din plastic cu cele metalice la banda de asamblare. Înseamnă un cost de 3.400.000 RON pentru un preș, respectiv 6.800.000 RON pentru ambele, ceea ce nu e chiar o nimica toată. Așadar, dacă Dacia vrea ca atât timp cât am garanție să-mi schimb piulițele sau preșurile pe propria cheltuială, să scrie sub sigla lor, de exemplu, "supported by Sil". Altfel, să-mi respecte drepturile pe care le am conferite de garanția plătită prin prețul de achiziție.

                          Ce ziceți, am dreptate?

                          Originally posted by bogdan_cj View Post
                          La mine, masina fabricata in 03.04.2014 am piulite de metal acolo, nu mai sunt de plastic(asa avea masina din showroom). Preventiv eu am pus pus pe fiecare filet un colier de plastic si l-am strans cat de mult am putut.
                          Știai cumva că e o problemă acolo? Că nu cred că un client, atunci când își cumpără mașină nouă, se uită cum sunt prinse preșurile de noroi, sau cum le-or zice.
                          Last edited by Sil; 30 July 2014, 00:00. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Stiam ca au mai reclamat unii colegi de forum problema asta si de aceea am pus coliere de plastic pe filet.

                            Comment


                            • #29
                              Iată și fotografii cu piulițele buclucașe:

                              În prima imagine sunt piulițe din plastic, iar în cea de-a doua metalice (cea cu cap hexagonal și încă una care nu apare în imagine). Cei din service nu scapă de mentalitățile românești și mi-au lăsat și una din plastic). Că dacă tot e pe garanție și clientul nu plătește nimic, mai păstrăm și noi o piuliță metalică, nu-i așa?
                              Attached Files
                              Last edited by Sil; 30 July 2014, 11:25.

                              Comment


                              • #30
                                saptamana trecuta am pierdut si eu unul dintre acele plastice, iar celalat s-a uzat rau.
                                are cineva de vanzare pe forum? nu am timp si chef sa umblu dupa 50 de lei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google