Au rol atat aerodinamic cat si de protectie la capatul pragului
Preșuri De Noroi Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by M.FLORIN View PostAlea sunt, dar nu au rol de a nu arunca mizeria pe usi acelea au rol aerodinamic de aceea se numesc deflectoare aerodinamice.
In acest topic discutoa este despre presurile de noroi care sunt altceva. Ele se amplaseaza in spatele rotilor si au rol de protectie anrisablare etc. Acestea nu au nimic in comun cu deflectoarele din fata rotilor si deci tot nu inteleg cum le-ai prins tu intre ele. Poate poti adauga o poza.
Am sa fac si eu o poza mai pe seara.
Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
Comment
-
Originally posted by M.FLORIN View PostAlea sunt, dar nu au rol de a nu arunca mizeria pe usi acelea au rol aerodinamic de aceea se numesc deflectoare aerodinamice.
In acest topic discutoa este despre presurile de noroi care sunt altceva. Ele se amplaseaza in spatele rotilor si au rol de protectie anrisablare etc. Acestea nu au nimic in comun cu deflectoarele din fata rotilor si deci tot nu inteleg cum le-ai prins tu intre ele. Poate poti adauga o poza.
Am sa fac si eu o poza mai pe seara.
Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
Comment
-
Probabil va referiti la acest tip de piulita din cele doua atasamente.
La mine la SL 10 Ani sunt din metal.
Comment
-
Eu am avut la logan 1 fl 2009 si aveam piulite de metal.Stiu,pentru ca am ramas cu una din piulite amintire,"presul ducand-se la ceruri!.Last edited by micutzu666; 29 July 2014, 18:14.Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
Comment
-
Originally posted by Cipriano View PostProbabil va referiti la acest tip de piulita din cele doua atasamente.
La mine la SL 10 Ani sunt din metal.
Acest thread nu l-am inițiat pentru a ne da cu părerea asupra piulițelor sau metodelor românești de a rezolva problema după principiul „Las' că merge și-așa” sau „găsesc eu o soluție să rezolv problema”
Fiecare dintre noi am plătit prețul cerut de dealer pentru a ne cumpăra mașina mult dorită. Odată cu mașina, chiar dacă unii o consideră „low cost”, am cumpărat și dreptul de a beneficia de garanție timp de 3 ani. Mi se pare injust ca pentru o mică eroare de proiectare să trebuiască să suportăm noi costurile pentru remedierea acesteia. Știu, pentru noi ar însemna o nimca toată, adică 68 RON pentru un preș, respectiv 136 RON pentru ambele. Dar gândiți-vă cât îi costă pe cei de la Dacia dacă, să zicem, înmulțim cu 50.000 Logan II și Sandero 2013, până când au înlocuit piulițele din plastic cu cele metalice la banda de asamblare. Înseamnă un cost de 3.400.000 RON pentru un preș, respectiv 6.800.000 RON pentru ambele, ceea ce nu e chiar o nimica toată. Așadar, dacă Dacia vrea ca atât timp cât am garanție să-mi schimb piulițele sau preșurile pe propria cheltuială, să scrie sub sigla lor, de exemplu, "supported by Sil". Altfel, să-mi respecte drepturile pe care le am conferite de garanția plătită prin prețul de achiziție.
Ce ziceți, am dreptate?
Originally posted by bogdan_cj View PostLa mine, masina fabricata in 03.04.2014 am piulite de metal acolo, nu mai sunt de plastic(asa avea masina din showroom). Preventiv eu am pus pus pe fiecare filet un colier de plastic si l-am strans cat de mult am putut.
Comment
-
Iată și fotografii cu piulițele buclucașe:
În prima imagine sunt piulițe din plastic, iar în cea de-a doua metalice (cea cu cap hexagonal și încă una care nu apare în imagine). Cei din service nu scapă de mentalitățile românești și mi-au lăsat și una din plastic). Că dacă tot e pe garanție și clientul nu plătește nimic, mai păstrăm și noi o piuliță metalică, nu-i așa?Last edited by Sil; 30 July 2014, 11:25.
Comment
Comment