Preșuri De Noroi Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    la mine arata asa! sareta fabricata in mai 2014
    Attached Files
    Keep walking...

    Comment


    • #32
      Originally posted by Sil View Post
      Simați forumiști, posesori de Logan II și Sandero 2013

      Sunt și eu, de un an de zile, fericitul posesor al unui Logan II, 0.9 TCe. Am mașina de la 1 iul. 2013. Am înmatriculat-o imediat și mi-am făcut primul concediu cu ea anul trecut. După aprox. 2000 km rulați în concediul de anul trecut, când mașina încă nu împlinise o lună, am observat că preșul de noroi de la roata dreapta spate era uzat. Am verificat preșul și am observat că unul din cele trei șuruburi de prindere ale lui era lipsă (cel de la partea inferioară). La viteze mari (am rulat pe autostrăzi) din cauza acestui șurub lipsă, preșul a frecat de anvelopă, uzându-se și căpătând un aspet franjurat.

      Când am ajuns acasă, m-am prezentat la dealerul de la care am cumpărat mașina și i-am expus problema, solicitând înlocuirea preșului pe garanție. După câteva minute de controverse cum că eu am lovit mașina pe dedesubt și că pierd garanția, bla, bla, bla, au făcut fotografii la preș pe care le-au trimis la uzină la Pitești, iar după câteva zile, când a sosit reperul în service preșul mi-a fost înlocuit.

      Anul acesta, la jumatea lui iulie, am plecat în concediu din nou. Iarăși am făcut peste 2000 Km. La jumatea concediului, în timp ce rulam cu viteză, auzeam o bătaie la mașină. Am oprit într-o parcare și... surpriză... preșul dreapta spate avea șurubul de la partea inferioară desprins, iar la viteză mare preșul freca de anvelopă și s-a uzat.

      La fel, când am ajuns acasă, m-am prezentat la service-ul dealerului cu solicitarea de a-mi înlocui preșul pe garanție. Din nou suspiciuni, cum de mi se întâmplă numai mie, cum de mi s-a întâmplat tot la roata dreapta spate, etc., făcându-mă să mă simt ca un cerșetor. M-a invitat șeful service-ului să mă uit la un Sandero 2013 tras la un elevator să văd dacă nu are și el vreun preș uzat. Inițial am refuzat, dar după multe miștocăreli și după ce îmi făcuse un MAAAARE FAVOR înlocuindu-mi preșul pe garanție a doua oară, m-am dus să mă uit mai mult din curiozitate. Și când colo, ce văd: preșul dreapta spate lipsă, preșul stânga spate - un șurub lipsă, deci susceptibil de a se uza la viteze mari.

      Când am ieșit din service, am mai văzut un Logan 2013 în parcarea dealerului care, la fel, avea preșul din dreapta spate lipsă.

      Așadar, stimați posesori de Logan/Sandero 2013, vă invit să vă verificați prinderile la preșuri și să spuneți dacă sunt OK. Părearea mea este că prinderea preșurilor are o hibă din fabricație pe care cei de la Dacia vor să o ascundă.
      Omule, ai o bere de la mine !
      De ceva vreme auzeam un zgomot ca "o bataie" in partea dreapta spate, nu foarte puternica dar...deranjanta cand era liniste si nu reuseam sa ma dumiresc de la ce provine. Am scos carligele de tractare si remorcare ce se afla prinse pe acea parte, am scos tot din porbagaj ( inclusiv trusa med si stingator), urma sa scot si roata de rezerva sa vad daca se mai aude. Dupa ce am citit patania ta am fost azi si am verificat, ghiciti ce ? : o pliulita (cea de jos) e lipsa iar celelalte 2 abia se mai tineau iar aparatoarea se misca "balalau".
      Miaine vizita la Dacia ! Sa vedem daca dupa ce schimb piulitele se mai aude.
      P.S. Si piulitele mele arata precum cele ale lui SIL.


      Jonnie, sigur e 2014 ?!?
      "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
      "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

      Comment


      • #33
        da Bazil! sigur! vad ca nu seamana cu cele din poza lui Sil ...
        Keep walking...

        Comment


        • #34
          Jonnie discut cu tine de cand m-am inscris in 2013 si am ramas cu impresia ca ai luat masina in 2013, Sorry
          "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
          "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

          Comment


          • #35
            Asa arata la mine aparatorea de noroi. Deflectorul de aer e prins cu suruburi de plastic.
            Attached Files

            Comment


            • #36
              In pozele 5 si 6 se vad clar piulitele de plastic. La mine lipseste cea de jos de pe parte dreapta.
              "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
              "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

              Comment


              • #37
                M-am uitat si eu aseara mai cu atentie la respectivele piulite. Erau cam slabite si le-am strans un pic. Ce tip de colier trebuie pus, ca sa nu le pierd pe drum?

                Comment


                • #38
                  Cauta zip-ties,

                  Si ceva material de studiat, in franceza
                  Last edited by t0rquemada; 1 August 2014, 12:28. Reason: Automerged Doublepost
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #39
                    Bazilman, ține-ne la curent! Probabil dacă nu-i deflectorul uzat o să-ți înlocuiască piulița lipsă.

                    Comment


                    • #40
                      Pai... am fost azi la reprezentanta si le-am expus problema si raspunsul a fost ca: Avem la vanzare piulite undeva la 7 lei, parca, bucata.
                      I-am multumit frumos, si am plecat.
                      Ma voi intoarce la ei dupa ce voi vorbi si cu Dacia, recte Vocea Clientului
                      "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
                      "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

                      Comment


                      • #41
                        da tata! daca e vorba de garantie fac pe prostii! in general pe la noi daca e vorba de garantie...e pericol! te ca, c@c| in ea de garantie! fara scandal nu faci treaba!
                        Keep walking...

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Bazilman View Post
                          Pai... am fost azi la reprezentanta si le-am expus problema si raspunsul a fost ca: Avem la vanzare piulite undeva la 7 lei, parca, bucata.
                          I-am multumit frumos, si am plecat.
                          Ma voi intoarce la ei dupa ce voi vorbi si cu Dacia, recte Vocea Clientului


                          Trebuia sa le promiti ca iei logan si data viitoare... daca se **** pe ei ptr 14 lei...
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • #43
                            mumus stai flexat ca nici la alte marci nu sunt mai rasariti!
                            Keep walking...

                            Comment


                            • #44
                              Si asta este o scuza?
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • #45
                                @mumus Vezi ca sunt 6 piulite a 7 RON.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google