breaks inseamna ca se strica acolo se referea la franare...
Renault Pregătește O Versiune Sportivă A Modelului Dacia Sandero
Collapse
X
-
Originally posted by mr.K View PostPe Megane RS exista 1.2 Tce-130 CP si un 2.0 16V in 2 versiuni, 265 CP si 275CP. Plus 1.6 diesel de 130CP.
Alt motor nu vad care ar fi.
Sunt curios de pret la Sandero RS, Megane RS incepe de la 19.800 euro, daca Sandero RS costa ~ 15.000 de euro, se vor simti tentati doar cei care voiau 1.2 Tce pe echiparea normala.
Sandero e pentru oameni fara bani de clio RS sau care vor senzatii tari in detrimentul gadgeturilor de pe un clio de 1,2 mai echipat.Attached FilesLast edited by einstein1984; 9 June 2015, 11:14.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
misterK... acuma sa nu fim exagerati. un 2.0 e peste ce a vazut dacia in europa pana acum. cuplu net superior plus lejeritatea cu care urca in ture dupa 4000 rpm.
numai sa fie F4R si nu M4R.
avantajul la M4R ar fi doar lantul de la distributie, in rest un motor inferior lui F4R din mai mutle puncte de vedere.
da, daca ajunge in UE cu versiunea asta de motorizare (2.0) trec peste orice problema psihica provocata de rugina/scaune/zgomot si imi iau - probabil e unul din motivele pentru care a fost retras de ceva timp twingo RS-ul de pe piata.
observa te rog si ranforsarile extra la nivelul plafonului care se vad in video.
fiind deja trecut pe 2.0 din fabrica, se poate transplanta un 2.0T de pe megane II lejer.
numai sa fie cum zice lumea si sa ajunga asa ceva si la saracii din Ro.
LE plus ca viteza de deplasare nu depinde doar de motor, o ard aiurea cu 170 si acum cu 1.6... mai conteaza mult si cum se tine pe drum la vitezele alea, cum simti balansul langa tir cand il depasesti.
deja prevad probleme si discutii cu femeia daca imi iaua sa ceva.
o sa bag benzina pe ascuns.Last edited by skd_ozenel; 9 June 2015, 11:17.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostAberezi ca de obicei, ala la 1,2 e cel mult megane GT, RSurile sunt doar 2.0 turbo si incep de la 32000 de euro! Au doar 3 usi si ofera cu totul altceva decat sandero. RS e un nivel de echipare al masinii, versiunea de caroserie in 3 usi se numeste coupe!
Sandero e pentru oameni fara bani de clio RS sau care vor senzatii tari in detrimentul gadgeturilor de pe un clio de 1,2 mai echipat.
numai sa fie cum zice lumea si sa ajunga asa ceva si la saracii din Ro.
Daca Sandero RS e de la 17-18.000 euro, mai cumperi 140 de CP la banii astia?
Comment
-
megane coupe nu e same shit cu megane RS.
alege motorul de 2.0 si vezi ce versiune de echipare iti da.
incearca dupa aia sa alegi alta motorizare.
;)
la @15k ma gandesc. la 18k nu stiu.
plus ca nu suport Clio IV, 1.6 turbo anemic plus cutia EDCshitflambéLast edited by skd_ozenel; 9 June 2015, 11:43.
Comment
-
Deci RS e 25600 (or avea unu in stoc la pretul ala) si nu 18000 cum visai tu. Si ala de 1,2 e GTline daca il selectezi...
Oriocum, in tarile in care se vinde masinuta va fi clar in orice campionat de raliu o cupa speciala pentru modelul asta, mai ales ca motorul de clio 3 RS va intra direct.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View PostmisterK... acuma sa nu fim exagerati. un 2.0 e peste ce a vazut dacia in europa pana acum. cuplu net superior plus lejeritatea cu care urca in ture dupa 4000 rpm.
numai sa fie F4R si nu M4R.
avantajul la M4R ar fi doar lantul de la distributie, in rest un motor inferior lui F4R din mai mutle puncte de vedere.
da, daca ajunge in UE cu versiunea asta de motorizare (2.0) trec peste orice problema psihica provocata de rugina/scaune/zgomot si imi iau - probabil e unul din motivele pentru care a fost retras de ceva timp twingo RS-ul de pe piata.
observa te rog si ranforsarile extra la nivelul plafonului care se vad in video.
fiind deja trecut pe 2.0 din fabrica, se poate transplanta un 2.0T de pe megane II lejer.
numai sa fie cum zice lumea si sa ajunga asa ceva si la saracii din Ro.
LE plus ca viteza de deplasare nu depinde doar de motor, o ard aiurea cu 170 si acum cu 1.6... mai conteaza mult si cum se tine pe drum la vitezele alea, cum simti balansul langa tir cand il depasesti.
deja prevad probleme si discutii cu femeia daca imi iaua sa ceva.
o sa bag benzina pe ascuns.
Inteleg ca stii de Twingo RS ca a avut motor de 2.0? Daca e asa, gresesti tare ! Twingo RS a avut K4M845, adica 1.6 16v 133cp cu distributie variabila, motor ce se va afla pe masina mea in curand. Din punctul meu de vedere, acesta ar fi fost un motor decent pentru un Sandero.
Cat despre 2.0 16v 140cp, s-au montat deja 2 unitati acum un an pe 2 Logane de catre 2 colegi de-ai nostri si se misca excelent. Sigur, nu respecta normele de poluare actuale (au fost luate de pe masini Euro3/Euro4) insa isi fac treaba de minune. Totusi, 2.0 pt o masina de talia unui Sandero care se vrea a fi si ieftin nu mi se pare potrivit.
Revin cu pareri dupa ce montez 1.6-le de Twingo, sper sa-mi iasa ce am gandit.
La partea cu sasiul : deja mergem demult pe solutia aleasa de Renault : discuri de 280mm ventilate in fata si discuri de 240mm in spate, suspensie intarita si joasa. Noi, pasionatii, deja trecem la solutii RS veritabile pt franare : Brembo cu 4 pistonase, discuri de 280 sau 300mm in functie de anotimp, pompa de franare de 24mm, discuri de 270mm pe spate
Sunt curios ce s-a realizat pe Sandero RS la cadrul motor, ce intarituri au pus, ca sigur au modificat ceva.
Comment
-
Nu ca stiu ce motor a avut twingo rs dar am si mers cu un k4m de asta.
galgaie frumos esapamentul, se simte semnatura RS.
Stiu ca twingo a fost 1.6 130CP si ca acelasi motor a fost si pe wind.
ce ziceam eu era ca: probabil ca disparitia lui twingo RS din gama renault cu mult inainte de finalul productiei la caroseria anterioara s-a datorat si planurilor avute cu sandero RS.
cum ziceam, in video se vad ranforsari suplimentare la nivel de plafon, sigur sunt si altele care nu se vad.
Comment
Comment