Renault Pregătește O Versiune Sportivă A Modelului Dacia Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • go Sandero

    Concurentul lui Sandero RS e Suzuki Swift Sport la 15.060 Euro (conform site Suzuki)

    Suzuki Swift Sport a avut reviewuri destul de bune la tinuta de drum si senzatii la condus. Daca Sandero RS reuseste o tinuta de drum mai buna si o acceleratie mai buna atunci s-ar putea sa ii puna capac japonezului.

    Swift Sport are 8,7 sec pana la 100 de km pe h.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • Salut primul post ON, dupa zeci de aberatii, Sandero RS versus alte modele, SH din pacate.



      Pretul de vanzare sare totusi de 17.000E.
      Last edited by IancuMIC; 17 September 2015, 18:59.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Originally posted by einstein1984 View Post
        Teoretic tot aberatii spui, ia vezi la ce bani e golful ala in Brazilia unde plateste taxe vamale (uzina locala nu face GTIuri). Sau cat costa o reparatie de rutina la el.
        Nu vad unde e aberatia, sa vad eu care lasa un GTI de 3 ani pe un RS doar pentru ca ultimul e nou.

        RS nou cu ce te ajuta, are caii putere mai odihniti, chiar de sunt mult mai putini?
        Eu vorbesc de Romania bah baiatule, nu de Brazilia, ca toti astia de visati sa puneti partea dorsala intr-un RS.
        Iar începem cu mere și pere: vorbim de o mașină nouă 0 Km și una SHK9(SH ca nou), când defapt comparația este: Sandero RS la 14000euro vs. nimic (mașină nouă 0 Km la aceleași performanțe, dotări și bani).
        Acelasi argument vechi. Tot asa, TV cu CRT nou vs LED sh, ce sa alegi?
        Daca Sandero RS reuseste o tinuta de drum mai buna si o acceleratie mai buna atunci s-ar putea sa ii puna capac japonezului.
        Sandero fiind manevrabilitatea intruchipata, o sa-i puna o lae, Swift sta pe sosea cum o Dacia nu va sta niciodatata, indiferent ce litere va avea, RS, GT, etc.
        Last edited by mr.K; 17 September 2015, 19:06.

        Comment


        • Offtopic: CRT oricând, se repara imediat.

          Comparația: Sandero RS la 14000euro vs. nimic (mașină nouă 0 Km la aceleași performanțe, dotări și bani) rămâne în picioare, Suzuki e 1,6 iar românii urlă după 2.0
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Dupa ce-i dai o cheie nu mai e noua, dar ramane inferioara multora.
            Parca vad ca o rastoara nemtii si pe asta la testul elanului.
            Last edited by mr.K; 17 September 2015, 19:28.

            Comment


            • argumentele logice pe mr k sunt ca antibioticele pentru virusi.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Originally posted by mr.K View Post
                Dupa ce-i dai o cheie nu mai e noua, dar ramane inferioara multora.
                Parca vad ca o rastoara nemtii si pe asta la testul elanului.
                Ce Dacie ai vazut tu rasturnata de nemti?
                Un Logan 1 https://www.youtube.com/watch?v=1I5Wy3e-BZY?
                Poate un Duster https://www.youtube.com/watch?v=W-OJ1iSOmqM
                Sandero sigur nu se rastoarna https://www.youtube.com/watch?v=F2zL7RMxF9U
                Eu nu vad vreo Dacie cu rotile in sus.

                Poate ca ai vazut un Grand Cherokee https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM sau prima generatie de A-class, dar Dacie sigur nu e.

                Iti sugerez o pereche de ochelari.

                Comment


                • A fost un test controversat in 2005, cand nemtilor nu prea le-a cazut bine succesul de piata al marcii romanesti.
                  Cine avut cap sa inteleaga, a inteles manaria nemtilor.
                  Potrivit forumurilor de specialitate, janta rotii din fata, pe care a pivotat Loganul rasturnat era singura din tabla, restul fiind din aluminiu
                  Saptamana trecuta, Dacia Logan a fost supusa unui test de siguranta ( “testul elanului”) de catre ADAC (Clubul German Auto).


                  Clubul german ADAC, acuzat că truchează testele şi rezultatele privind câştigătorii mai multor premii, în funcţie de interesele conduceriiCel mai mare club automobilistic din Germania şi Europa (circa 19...

                  Pana la urma adevarul a iesit la lumina;
                  Cel mai mare club automobilistic din Germania şi Europa (circa 19 milioane de membri), ADAC, foarte respectat şi puternic, de altfel, este acuzat de mai multe publicaţii din Germania, printre care şi Frankfurter Allgemeine Zeitung şi Suddeutsche Zeitung, că truchează teste auto şi rezultatele privind câştigătorii mai multor premii, în funcţie de interesele conducerii.
                  ...
                  Scuze de OFF; uneori trebuie sa punem lucrurile in drepturile lor firesti.
                  Last edited by IancuMIC; 17 September 2015, 23:13.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • http://www.flatout.com.br/aceleramos-o-renault-sandero-rs-no-velo-citta-muito-mais-que-um-swap-de-motor-2-0/ - não perca nossa avaliação completa, com dinâmi...


                    Din ce vad aici nu prea mi se pare o masina de rasturnat asa usor!

                    Comment


                    • No haideti sa revenim la discutiile despre Sandero RS. Nu cred ca e locul potrivit sa initiem o discutie pe tema rasturnarii Loganului, doar daca cei doritori vor deschide un topic special dedicat acestui subiect; eventual la ...cafenea.
                      Deci, la subiect va rog.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Originally posted by t0rquemada View Post
                        Un mizilic, de la 58880reali adică de la 13400euro cu roți de 16, cele pe 17 sunt optionale și costa încă 1000reali - 13630euro total.

                        Catalog oficial

                        Butonul ECO s-a transformat în buton RS un fel de ECOon/off +ESP on/off în 3 moduri.
                        Swift R in Brazilia e 78690 de reali, http://suzukiveiculos.com.br/novo/Es...eressado-swift dar cu un motor de 1,6 cred ca are mult mai putin cuplu.
                        Deci maaare avantaj Dacia.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Originally posted by plasStik3 View Post
                          https://www.youtube.com/watch?v=iBIXj1eAQ-E

                          Din ce vad aici nu prea mi se pare o masina de rasturnat asa usor!
                          Misto. Interesanta masina cu motorizarea respectiva.
                          La noi probabil nu se va vinde in curand sau deloc. Piata pe care marjeaza Dacia are niste praguri psihilogice peste care nu poate trece. Pretul si sigla put pt muuuuuulti.

                          Comment


                          • COlegu, poate si citesti inainte de a posta, am zis deja ca nu se va vinde deloc din motive de norme de poluare. Altfel multi piloti de raliu ar fi interesati de o asemena masinuta, ar fi geniala pentru debutanti cu bugete mici sau o cupa monomarca.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Ce-ar fi sa-ti vezi tu de postarile tale...COlegu si sa nu mai vanezi posturi.

                              Comment


                              • Eu cred ca tu esti ala care posteaza ca se afle in treba informatii deja prezente pe topic acum 3 pagini.
                                https://www.youtube.com/watch?v=hLHCb1kRjfE przentarea pe larg a noului model renault do Brasil.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google