Parbriz Logan II - Preturi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parbriz Logan II - Preturi

    Salutare,

    Am avut norocul ca acum 5 zile sa-mi gasesc masina(cumparata de noua la sfarsitul lunii Mai - Logan 0.9 tce ) cu parbrizul ciobit in 2 locuri. O ciobitura mai mare si una mai mica lateral dreapta spre colt cu o mica crapatura.
    M-a pus prea necuratul sa ma I-au dupa unul si altul si m-am dus sa-mi repar ciobiturile(mi-au dat ceva gauri si le-a umplut cu rasina cred - lucrare primitiva). Pret 30 ron de ciobitura - deci 60 ron total.
    Bineinteles ca dupa 2 zile - crapatura s-a extins si astfel am fost nevoit sa schimb parbrizul.
    In cazul in care doamne fereste o sa fiti si voi in situatia de a schimba parbrizul, cautati in mai multe locuri( nu faceti economie de benzina) intrucat diferentele de pret sunt ca de la cer la pamant :

    - pret parbriz reprezentanta Dacia Arad - 1100 ron(cand mi-au spus era sa fac infart), iar in cazul in care il cumperi si il montezi la ei 850 ron
    - pret parbriz Pilkington - direct de la cei de la Pilkington - 670 ron
    - pret parbriz Pilkington la terti - de la 860 ron in sus
    iar eu am optat pentru parbriz nordglass(polonia) - tineti-va bine - 250 ron cu tot cu montaj - garantie 24 luni.
    Unii o sa zica ca nordglass nu se compara cu Pilkington sau nu stiu ce alta marca, dar la pretul de 250 de ron pot sa-l schimb de 3 ori tot la 2 ani .
    Apropo pretul unui parbriz de logan II este aproape dublu fata de logan I.

    PS: Thread-ul s-a vrut a fi pur informativ pentru cei care se vor afla in situatia de mai sus.

  • #2
    bine de stiut. la fel de util ca si observatia personala referitoare la calitatea geamului de la PS originala. am schimbat pe casco, pentru multiple ciobituri. piesa montata pe masina, in reprezentanta la Serus pe centura bucuresti, originala, s-a zgariat in jumatate de an mai mult decat parbrizul montat in uzina si folosit timp de 5 ani. Nu am dubiu ca nu s-ar fi folosit piesa originala Dacia.
    sunt curios cei care au folosit pilkington ce parerea au despre sticla folosita.
    acest fapt vine sa imi confirme ceea ce banuiam despre PS originale si calitatea lor fata de cele folosite pe linia de asamblare.
    Last edited by skd_ozenel; 3 October 2014, 17:29.

    Comment


    • #3
      250 suna mai bine, ce diferente sunt fata de cel original (daca sunt sesizabile)? Poti sa pui foto?
      sigpic
      !

      Comment


      • #4
        La L52 în echiparea de fabrică:
        parbrizul TRC Lameks - 150e+tva
        luneta TRC Duracam, tentă verzuie
        restul geamurilor Saint Gobain, tentă verzuie
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          Pilkington am avut si am eu pe loganul meu PH1 .
          Sunt la al 3-lea parbriz , ambele pe casco .
          Cel din fabrica a luat o piatra , l-am reparat , asta in 2009 , masina avand 300km . A crapat pe la 8x.xxx km si 4 ani in alt loc .
          Pilkingtonul , primul , l-am pus in octombrie 2013 imi pare . Am luat o piatra exact sub stergator , unde este lipit parbrizul de caroserie . Ciobitura a fost mica , dar am lasat masina in soare si a crapat pana in sus .
          Eu am luat pe cel cu tenta verzuie si a fost undeva la 450ron cu tot cu montaj si chedere.
          Personal daca ar fi , a 3-a oara (doamne fereste) as merge pe Sfantu Ghiolban.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Nimeni View Post
            Eu am luat pe cel cu tenta verzuie si a fost undeva la 450ron cu tot cu montaj si chedere.
            De curiozitate, de ce a fost nevoie si de chedere noi, s-au deteriorat la demontarea parbrizului vechi?
            de obicei, daca nu sunt coapte, rigide, etc, nu se pot refolosi?

            Comment


            • #7
              Imi pare ca asa au venit ele , cu chederele incluse in pretul parbrizului . Undeva la 360ron , diferenta de 90 ron fiind montajul .

              Comment


              • #8
                Originally posted by vdmihai View Post
                250 suna mai bine, ce diferente sunt fata de cel original (daca sunt sesizabile)? Poti sa pui foto?
                Astazi ploua tare in Arad, maine am sa fac o poza. Va rog sa ma credeti pe cuvant, eu unul nu am vazut nici o diferenta.

                Originally posted by Kojak View Post
                De curiozitate, de ce a fost nevoie si de chedere noi, s-au deteriorat la demontarea parbrizului vechi?
                de obicei, daca nu sunt coapte, rigide, etc, nu se pot refolosi?
                Nu a fost nevoie de chedere noi, s-au refolosit cele care erau pe masina(masina e noua, o am de 4 luni).
                Last edited by pippen; 4 October 2014, 17:00. Reason: Automerged Doublepost

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google