If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Multumesc tuturor pentru sfaturi.
Si eu conduc destul de mult pe noapte si deci am nevoie de o ilumiare optima.
Am sa raman la Night Breaker Unlimited.
Revin si eu cu impresii dupa cativa km.
Eu am night breaker unlimited luate de pe emag. Si pe loganul de 1.4. Tot din astea am avut. Diferenta e enorma. Dezavantaj: durata de viata mai mica. Eu am fost nevoit sa le schimb cam la 1,5ani. Mers aprox 15.000 km/an
Pe Logan 1, cel putin al meu, au venit echipate cu becuri Philips. Foarte, foarte proaste. Au picat amandoua la interval de 8 luni respectiv 1 an de la achizitie. Am pus Osram dupa ce s-au ars, le am si acum dupa 2 ani.
Philips, cele mai ieftine, Reno alege cel mai ieftin furnizor de componente auto. Vrei mai bune, scoate clientu` banu de la tescherea si pune mai bune pe banii lui, cum vrei sa scoata Reno profit ?
De ce i se mai spune Loganului masina ULC ? Degeaba ?
Mor cand vad toti "desteptii" cum isi modifica ei logan'urile si-si pun nush ce becuri ultra-puternice care rup tot frate, vezi cu ele la 7 km, totul perfect ...
La aia care vin din sens opus va ganditi ??!?! Sau sa vedeti voi si restu' sa crape ? M-am saturat sa merg noaptea si sa fiu orbit de toti jmecherasii cu faruri modificate.
Voi aveti habar cate inginerie e in spatele unei masini ?! In spatele oricarei componente, de la ultimul bec pana la blocul motor ?! Cum se face frate ca un BMW, Mercedes ... au lumina d-asta alba da nu te orbesc deloc, poti sa te uiti direct in farurile lui si nu e niciun deranj si totusi soferul vede PERFECT ! Si vine un prietenas de pe forum cu night breaker f$#%$^ing unlimited si rup tot ... Daca un sofer e orbit o fractiune de secunda si i se pune "pacla" aia pe ochi si pierde controlul masinii si ajunge in sant cu tot cu familie ?! Grele d-astea ... nu va ganditi !!! Bafta in continuare la modificat, ca de - romanasul tot romanas ramane.
Aviz si amatorilor care-si fac tot felul de modificari la caroserie sau interior si adauga toate porcariile de pe siteuri obscure - modificand in rau stabilitatea si fiabilitatea masinii. O masina e supusa la zeci de mii de teste ( tunele de vant, circuite ... ), mii aprobari si verificari facute de ingineri si experti si organe internationale abilitate. Interiorul e perfect gandit ca in caz de accident sa nu fie parti care sa se desprinda si sa induca moartea in mod stupid ( ignorand bineinteles accidentele grave din care oricum nu ai scapare, nu vreau sa intru in polemici pe tema asta ).
Bafta la tuning baieti, ca v-ati nascut toti genii !!!
Omu cred ca e frustrat si s-a descarcat aici. Eu ii respect punctul de vedere chiar daca e unul incomplet si foarte slab documentat. Pana acum nu a venit cu niciun argument punctual iar logica nu prea e la locul ei.
Oricum cata vreme echipamentul instalat are omologare RAR ceea ce s-a spus e mai sus este doar o frustrare greu de inteles.
-------
Acest post a fost scris folosind telefonul din dotare. Nu este limba chineza ... asa scriu eu, mai "codat" :-D
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment