Probleme Dupa Montaj Subwoofer Logan 10 Ani

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu se vede nimic.
    sigpic

    Comment


    • #17
      @dr_p deci nu e problema ? Eu in jumatate de ora ma duc la daci sa vedem daca pot baietii de acolo sa dea un raspuns ...
      Si adaptorul este acela din link ul tau.

      Comment


      • #18
        Eu nu vad linku

        Am intrat cu alt tel si am vazut.
        Intrebare
        De unde ai luat firul remote pentru statie?
        Last edited by stoicanu; 16 December 2014, 15:36. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic

        Comment


        • #19
          Originally posted by DjEvo View Post
          am observat un sunet diferit venit de sub masina...cred ca mai exact sub motor ...nu stiu sa explic exact sunetul..de la o curea se aude...dar deranjant. Care nu se auzea inainte

          Si bateria este de 40A...dar nu cred ca bateria este cauza.
          fix bateria aia mica si motorul de drujba sunt de vina.
          cand dai drumul la dezaburire creste lucrul mecanic consumat de alternator, lucru mecanic pe care motorul nu are de unde sa il produca si scade turatia.
          situatia e sesizata de ECU injectie care regleaza turatia de relanti corespunzator.
          de aceea cand intrerupi alimentarea dezaburirii, creste putin turatia timp de o secunda si apoi scade iar.
          oricum mi se pare maxim sa chitaie cureaua de alternator doar de la o statie.
          doar la matiz mai patesc asa

          Comment


          • #20
            Pune link cu ce scule ai si ce cabluri folosesti. Nu trebuie niciun condensator, este clar ca ai probleme cu curentul. Baterie prea micuta,cabluri prea subtiri.
            Pune link sa fa-le niste poze.
            MY CLA

            Comment


            • #21
              Originally posted by skd_ozenel View Post
              fix bateria aia mica si motorul de drujba sunt de vina.
              cand dai drumul la dezaburire creste lucrul mecanic consumat de alternator, lucru mecanic pe care motorul nu are de unde sa il produca si scade turatia.
              situatia e sesizata de ECU injectie care regleaza turatia de relanti corespunzator.
              de aceea cand intrerupi alimentarea dezaburirii, creste putin turatia timp de o secunda si apoi scade iar.
              oricum mi se pare maxim sa chitaie cureaua de alternator doar de la o statie.
              doar la matiz mai patesc asa
              Deci o solutie ar fi sa imi iau o baterie mai puternica. Corect ?

              @stoicanu tot sistemul plus cablaj e adus din franta

              Comment


              • #22
                L52 SL10 vine tot cu baterie de 40Ah, alternatorul e identic cu cel de L52 normal (90 sau 95A)
                Consumatorul permanent e clima( și AC dacă nu e oprit manual) și pompa mecanică de servodirecție.
                E normală scăderea de turație pentru câteva secunde însă injecția ar trebui să compenseze(crească turația).
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by t0rquemada View Post
                  E normală scăderea de turație pentru câteva secunde însă injecția ar trebui să compenseze(crească turația).
                  Da....doar ca exact cum zicea un baiat mai sus...zici ca e VU- metru...sus jos in continuu... la relanti. Revin si cu poze.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by einstein1984 View Post
                    Laguna lu matale nu are alternator cu linie DF sau BSS. Alta mancare de peste.
                    adica? stiu doar ca este acelas alternator dupa logan, de la 1.6 16 v

                    Comment


                    • #25
                      Stoicanu, verifica la amplificator pt ca e posibil sa ai deja intrare HIGH, multe amplificatoare au deja asta, multi au si cumpara degeaba adaptor, la sfaturile altora, pt a intra pe intrarea normala, cand defapt amplificatorul avea deja intrare HIGH.
                      Cat despre acele fluctuatii, e normal, si eu aveam fluctuatii la 1.6 16v, am tinut sistemul audio un an si nu am avut probleme. Fara condensator. Prima care are de suferit o sa fie bateria.
                      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                      Comment


                      • #26
                        Cam asta este jucaria care "suge" curentul masinii
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by ionescu liviu View Post
                          Cat despre acele fluctuatii, e normal, si eu aveam fluctuatii la 1.6 16v, am tinut sistemul audio un an si nu am avut probleme. Fara condensator. Prima care are de suferit o sa fie bateria.
                          Sincer, bateria chiar as vrea sa pice sa am motiv sa imi iau una mai puternica ! ...totusi

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by DjEvo View Post
                            Cam asta este jucaria care "suge" curentul masinii
                            DjEvo - frumos. Asta e interiorul portbagajului tau ? Valeleu, ce aiurea e vopsit la fel si la mine ...

                            Comment


                            • #29
                              Multumesc !
                              Da este tipic romanesc....asta e... functionala sa fie !) si sa nu cada ceva din cauza statiei de la sub...cam asta imi doresc

                              Comment


                              • #30
                                Dacă îți pică bateria în garanție, o vor înlocui cu una de 50Ah așa că te bucuri degeaba.
                                Referitor la vopsea, dacă era gri platine nu se observa
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google