Nu se vede nimic.
Probleme Dupa Montaj Subwoofer Logan 10 Ani
Collapse
X
-
Originally posted by DjEvo View Postam observat un sunet diferit venit de sub masina...cred ca mai exact sub motor ...nu stiu sa explic exact sunetul..de la o curea se aude...dar deranjant. Care nu se auzea inainte
Si bateria este de 40A...dar nu cred ca bateria este cauza.
cand dai drumul la dezaburire creste lucrul mecanic consumat de alternator, lucru mecanic pe care motorul nu are de unde sa il produca si scade turatia.
situatia e sesizata de ECU injectie care regleaza turatia de relanti corespunzator.
de aceea cand intrerupi alimentarea dezaburirii, creste putin turatia timp de o secunda si apoi scade iar.
oricum mi se pare maxim sa chitaie cureaua de alternator doar de la o statie.
doar la matiz mai patesc asa
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View Postfix bateria aia mica si motorul de drujba sunt de vina.
cand dai drumul la dezaburire creste lucrul mecanic consumat de alternator, lucru mecanic pe care motorul nu are de unde sa il produca si scade turatia.
situatia e sesizata de ECU injectie care regleaza turatia de relanti corespunzator.
de aceea cand intrerupi alimentarea dezaburirii, creste putin turatia timp de o secunda si apoi scade iar.
oricum mi se pare maxim sa chitaie cureaua de alternator doar de la o statie.
doar la matiz mai patesc asa
@stoicanu tot sistemul plus cablaj e adus din franta
Comment
-
L52 SL10 vine tot cu baterie de 40Ah, alternatorul e identic cu cel de L52 normal (90 sau 95A)
Consumatorul permanent e clima( și AC dacă nu e oprit manual) și pompa mecanică de servodirecție.
E normală scăderea de turație pentru câteva secunde însă injecția ar trebui să compenseze(crească turația).Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
-
Stoicanu, verifica la amplificator pt ca e posibil sa ai deja intrare HIGH, multe amplificatoare au deja asta, multi au si cumpara degeaba adaptor, la sfaturile altora, pt a intra pe intrarea normala, cand defapt amplificatorul avea deja intrare HIGH.
Cat despre acele fluctuatii, e normal, si eu aveam fluctuatii la 1.6 16v, am tinut sistemul audio un an si nu am avut probleme. Fara condensator. Prima care are de suferit o sa fie bateria.
Comment
-
Cam asta este jucaria care "suge" curentul masinii
Comment
-
Originally posted by ionescu liviu View PostCat despre acele fluctuatii, e normal, si eu aveam fluctuatii la 1.6 16v, am tinut sistemul audio un an si nu am avut probleme. Fara condensator. Prima care are de suferit o sa fie bateria.
Comment
Comment