Nici la mine nu se vedeau pe faruri fluctuatii pe masinile anterioare, doar pe corsa sotiei, da avea baterie minuscula.
Probleme Dupa Montaj Subwoofer Logan 10 Ani
Collapse
X
-
Ai dreacu' prosti aia de la Ford, cum pun ei baterii de 43Ah pe Focus 1.6 si pe Mondeo 1.8! Alea merg fara probleme, cu toate sistemele care sunt puse pe masina, dar noua nu ne ajunge o baterie de 40Ah pentru supercharger-ul de 1.2 16v...sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
@30_vld
esti tare capos si nu vrei sa pricepi neam.
salarii de p!€£€@ pµ£!!
suporta socul. ai impresia ca ia foc vreun alternator in sarcina maxima sau moare vreun motor? vreo baterie fierbe aiurea?
nu.
toate merg bine mersi.
la loganul meu vad la faruri inclusiv in mers cum pierd putere becurile cand dau drumul la dezaburire, daca mai merge si ventilatia si muzica data tare...
Comment
-
Originally posted by dr_p View PostDaca are masa buna de la baterie spre caroserie, nu rezolva nimic cu cabluri mai groase, ca farurile nu-s alimentate din portbagaj, de langa subwoofer, ci direct din baterie, pe alte cabluri separate de traseul de subwoofer.
Ii scad farurile pentru ca scade tensiunea IN baterie, pentru ca bateria nu are rezistenta interna suficient de mica, deci nu poate sustine un curent instantaneu mare, consum generat de sistemul audio.
Deci trebuie "ceva" cu rezistenta interna foarte mica, desi din punct de vedere al energiei stocata ii e suficienta o baterie de 40Ah.
Varianta #1 e o baterie cu un amperaj de pornire mai mare(ex. 500A), implicit si de capacitate mai mare(ex. 70Ah), desi el nu are direct nevoie de energie multa stocata in baterie.
Varianta #2 e un condensator (ex. 1F) care se va ocupa de varfurile masive de curent, deoarece el va prezenta o impedanta mult mai mica decat bateria, curentul "alegand" calea cu impedanta cea mai mica.
Nici 3 alternatoare nu vor rezolva problema asta, nici un motor de 3L diesel. Toate "solutiile" astea reactioneaza la scaderea tensiunii IN baterie, deci evenimentul problema deja a avut loc.
E adevarat ca un motor de 3L diesel va avea langa el o baterie de 95Ah cu un curent de pornire de 800A, si cam de-aia nu sufera de aceleasi probleme, nu ca ar fi el in mod special vanos.
Foarte corect! fiind de meserie la baza electromecanic (lic. ind. inainte de 89) completez si eu din amintiri.... alternatorul este un gen sincron, caracteristica de functionare este asemanatoare cu a unui transformator, (la turatie constanta), are o caracteristica U-I cazatoare (scade tensiunea de la borne cu sarcina), cei care au construit din pasiune amplificatoare audio stiu ca se recomanda pentru transf de alimentare o putere dubla fata de cea a amplif audio (put electrica nu audio), adica daca aveai amplif de 100W, transf trebuia sa aiba peste 200W, pentru a avea variatii de tensiune la bornele lui cat mai mici, puterea transf se recomanda sa fie cat mai mare, caract U-I era o dreapta orizontala (se apropia de orizontala) cu cat puterea lui era mai mare.....adica sectiunea miezului feromagnetic mai mare.... adica mult mai mare ca dimensiuni, mai greu, prin analogie din aceasta cauza apar diferente de funct intre alternatoare la aceeasi turatie a motorului, este pana la urma vorba de economie, politica comerciala, ..etc (atentie nu discut de compensarea scaderii tensiunii cu cresterea turatiei) partea de automatizare nu poate avea o reactie asa rapida exista un delay.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Originally posted by Oti View PostFoarte corect! fiind de meserie la baza electromecanic (lic. ind. inainte de 89) completez si eu din amintiri.... alternatorul este un gen sincron, caracteristica de functionare este asemanatoare cu a unui transformator, (la turatie constanta), are o caracteristica U-I cazatoare (scade tensiunea de la borne cu sarcina), cei care au construit din pasiune amplificatoare audio stiu ca se recomanda pentru transf de alimentare o putere dubla fata de cea a amplif audio (put electrica nu audio), adica daca aveai amplif de 100W, transf trebuia sa aiba peste 200W, pentru a avea variatii de tensiune la bornele lui cat mai mici, puterea transf se recomanda sa fie cat mai mare, caract U-I era o dreapta orizontala (se apropia de orizontala) cu cat puterea lui era mai mare.....adica sectiunea miezului feromagnetic mai mare.... adica mult mai mare ca dimensiuni, mai greu, prin analogie din aceasta cauza apar diferente de funct intre alternatoare la aceeasi turatie a motorului, este pana la urma vorba de economie, politica comerciala, ..etc (atentie nu discut de compensarea scaderii tensiunii cu cresterea turatiei) partea de automatizare nu poate avea o reactie asa rapida exista un delay.
Comment
-
deci eu si acum as schimba bateria. doar ca stiu ca depinde si de alternator . adica de exemplu: daca alternatorul e de 50a bateria stiu ca treb sa fie maxim de 62 Ah.
Daca este mai mare de 62 nu o mai incarca complet deci mai rau fac.
stie cineva mai exact la motorizarea de 1.2 16v cat are alternatorul?
plus ca bateria mea de drujba e mult prea mica pentru statie de 500w si sub de 250w rms
multumesc!
Comment
Comment