If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
La sistemul ala nu trebuie sa se intample asta. Amplificatorul ala are 500w doar pe foaie...
Ai 2 variante : 1 baterie mai mare si 2 cabluri mai groase.
Oricum fluctuatiile sunt oarecum normale...
Salut,
Si eu patesc asa ceva si am acelasi motor 1,2 16v. Cred ca problema e bateria. E prea mica. Imi palpaie farurile cand am volumul la 23 sau ceva de genul si numai la o anumita frecventa a basului
Numai bine
Statia mea mu are intrare High
@djevo ai montat ceva difuzoare suplimentare sau in interior au ramas aceleasi?
Parca nu are inalte echiparea de origine.
cu cablurile mai groase ce faci? faci motorul mai vanos? scazi sarcina mecanica produsa de alternator? ridici relantiul? nu inteleg...
nici baterie prea mare nu poti sa pui... te intinzi dar nici prea mult ca dupa aia, in timp o sa ajunga fix ca asta.
Nu inteleg unde o sa ajunga?
@stoicanu nu am facut inca modif in interior....cu toate ca trebuie...dar acolo mai am de lucrat...deoarece boxele sunt sudate de usa... de aceea nu am umblat inca....deocamdata sunetul este acceptabil!
Deci sa inteleg ca in final nu o sa am probeleme la masina din cauza turatiei si statiei ?
Eu am Ph2 si in afara turatiei, nu se observa nici o schimbare a intensitatii luminii, si cu muzica data la maxim(ca tot am sub montat, fie el si la mana a doua). Cum zice Prestige, nu te lua dupa ideile cu condensatoru', eventual incearca o verificare a sistemului facuta de catre cineva cu experienta in domeniu.
Daca are masa buna de la baterie spre caroserie, nu rezolva nimic cu cabluri mai groase, ca farurile nu-s alimentate din portbagaj, de langa subwoofer, ci direct din baterie, pe alte cabluri separate de traseul de subwoofer.
Ii scad farurile pentru ca scade tensiunea IN baterie, pentru ca bateria nu are rezistenta interna suficient de mica, deci nu poate sustine un curent instantaneu mare, consum generat de sistemul audio.
Deci trebuie "ceva" cu rezistenta interna foarte mica, desi din punct de vedere al energiei stocata ii e suficienta o baterie de 40Ah.
Varianta #1 e o baterie cu un amperaj de pornire mai mare(ex. 500A), implicit si de capacitate mai mare(ex. 70Ah), desi el nu are direct nevoie de energie multa stocata in baterie.
Varianta #2 e un condensator (ex. 1F) care se va ocupa de varfurile masive de curent, deoarece el va prezenta o impedanta mult mai mica decat bateria, curentul "alegand" calea cu impedanta cea mai mica.
Nici 3 alternatoare nu vor rezolva problema asta, nici un motor de 3L diesel. Toate "solutiile" astea reactioneaza la scaderea tensiunii IN baterie, deci evenimentul problema deja a avut loc.
E adevarat ca un motor de 3L diesel va avea langa el o baterie de 95Ah cu un curent de pornire de 800A, si cam de-aia nu sufera de aceleasi probleme, nu ca ar fi el in mod special vanos.
Da' ideea e ca el are fluctuatiile alea si la pornirea dezaburirii, deci e ilogic (si totusi aiurea) ca se intampla asta, in ideea ca injinerii si-au facut bine treaba.
Deci trebuie "ceva" cu rezistenta interna foarte mica, desi din punct de vedere al energiei stocata ii e suficienta o baterie de 40Ah.
Varianta #1 e o baterie cu un amperaj de pornire mai mare(ex. 500A), implicit si de capacitate mai mare(ex. 70Ah), desi el nu are direct nevoie de energie multa stocata in baterie..
Multumesc pt informatii. Deci pot rula linistit cu el acum. Doar ca pe viitor sa imi iau o baterie mai puternica.
Da' ideea e ca el are fluctuatiile alea si la pornirea dezaburirii, deci e ilogic (si totusi aiurea) ca se intampla asta, in ideea ca injinerii si-au facut bine treaba.
nu e ilogic - asa se intampla la majoritatea masinilor, cand conectezi un consumator mare (dezaburierea e un ansamblu de reseuri -oglinzi, luneta) se creste sarcina pe alternator, alternatorul la randul lui creste sarcina la motor, iar ca sa motorul sa nu moara la relanti de obicei se compenseaza cu 100~200 rpm turatia, in functie de consumator si strategia pentru fiecare masina.
La un renault ce l-am avut inainte scria clar in cartea de service cu cat creste rpm-ul la relanti pentru dezaburire, pentru clima, pentru servo etc
Eu imi imaginasem ca injinerii aia de au salarii de mosieri, au calculat acei consumatori si au creat un ansamblu alternator-acumulator care este capabil sa suporte acel soc. Care sunt alea, majoritatea masinilor? Ca eu pana la lighean nu am mai vazut asa ceva, am avut Fiat si Skoda in familie, veci nu am observat acea fluctuatie. Sau cum a zis colegu', sa ii afecteze farurile. Oricum, nu sunt eu priceput in domeniul electric, deci raman la nivelul de curios. Drumuri bune.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment