Probleme Cu Incalzirea In LOGAN 2, 1.2 16 V+ Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Cu Incalzirea In LOGAN 2, 1.2 16 V+ Gpl

    Buna domnilor
    De cateva luni lucrez pe un logan 1.2 modelul nou la taxi. Am observat ca de cand a venit frigul asta mare loganasul asta da caldura doar dezmortit pe partea stanga si rece pe partea dreapta. Am auzit de la cineva care a fost in service la Dacia cu aceeasi problema, o explicatie cretina: "ce vrei dom'le e motor de 1.2 . De aia nu iti da caldura!". Oare nu poate fi de la vreun furtun scos de undeva in momentul in care s-a montat gpl pe ea?
    Mai are cineva problema asta? Va multumesc.

  • #2
    Originally posted by calin profu' View Post
    Am auzit de la cineva care a fost in service la Dacia cu aceeasi problema, o explicatie cretina: "ce vrei dom'le e motor de 1.2 . De aia nu iti da caldura!".
    Asemenea tampenie nu mi-a fost sa aud pana in prezent.
    Fa o reclamatie la vocea clientului si apoi o programare intr-o reprezentanta. Bafta!

    Comment


    • #3
      la mine la motor de 0.9TCe dupa vreo 10 min cand incepe sa se incalzeasca motorul, da o caldura insuportabila la max cald, de aceea mai dau putin spre rece dupa ce se incalzeste inauntru... si asta oricat de frig e afara
      RTFM

      Comment


      • #4
        Ai incercat sa verifici temperatura la fiecare gura de suflare? Partea stanga si/sau partea dreapta este generic spus insa daca intr-adevar asa este problem e din aeroterma nu din tubulatura. Incearca sa bagi mana pe aeroterma - prin partea dreapta, pe la pasager - sa vezi daca e calda sau nu etc.
        Bafta.
        sigpic
        This is My Ride!
        !Visit and enjoy!

        Comment


        • #5
          pe gurile de aer din partea stanga sofer si geam vine dezmortit si pe celelalte doua vine rece. idem la picioare

          Comment


          • #6
            Doamne ce explicatie tampita, pai matizul cum da caldura?
            Calin, motorul se incalzeste? sa nu fie cumva termostatul

            Comment


            • #7
              se incalzeste motorul asa cum trebuie. pai are fosta mea un ford de 1.2 16 v si dupa 1 kilometru mori in ea de cald. asta era probabil explicatia pt tampiti cu motorul de 1.2

              Comment


              • #8
                Uite de-asta e misto ca au scos indicatoru de temperatura motor la Logan 2. Sa nu stii daca se incalzeste motoru si cit se incalzeste. Murea fabrica asta daca lasau indicatia de temperatura pe bord, decit sa o arate pe aia de afara era mai interesanta temperatura motorului da` nu se mai vindea " copilul teribil " al lui Reno , Clio IV

                Comment


                • #9
                  clar trebuie mers la reprezentanta, la mine dupa ce se incalzeste motorul, in cateva minute, indiferent de cat de frig este afara, nu poti sta in masina cu caldura la maxim pe treapta 1

                  Comment


                  • #10
                    Dacă e Logan II 1,2 16v cu GPL din fabrică => mers în reprezentanță.
                    Dacă e Logan II 1,2 16v cu GPL instalat după => mers la montatorul GPL.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #11
                      ti-a raspuns torquemada si pt mine..

                      din ce spui initial pare ca ai pus gpl aftermarket.

                      la mine nu e nicio problema, si chiar la temperaturi scazute nu pot sa tin caldura la mai mult de treapta 1-2. e prea cald in masina.

                      nu are nicio treaba motorul de 1.2 cu problema ta, cu gpl sau fara

                      Comment


                      • #12
                        traseul de antigel e trecut prin regulatorul de GPL parca , ca sa incalzeasca gazul, e posibil sa fie ceva probleme pe acolo, un por , garnitura etc. Presiune in vasul de expansiune face? Dupa ce opresti motorul incearca sa desfaci foarte lent busonul vasului, daca nu fasaie puternic inseamna ca circuitul nu face presiune, poate rezolvi cu un buson , gasesti tu unul de proba la un coleg pana te convingi daca e bun al tau sau nu.
                        Pain brings out the truth in us all...
                        ...how much truth can you stand?

                        Comment


                        • #13
                          Așa arată circuitul de răcire la D4F734 (GPL din fabrică)
                          Attached Files
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #14
                            Verifica termostatul,pune mana pe furtun vezi daca este fierbinte la scurt timp dupa ce pornesti

                            Comment


                            • #15
                              pai GPL-ul e pus dupa ce s-a luat masina. Am sa ma duc la cel ce a instalat instalatia sa vedem despre ce e vorba. Revin cu amanunte dupa ce mi-o verifica. Mersi mult de sfaturi domnilor si drumuri usoare va doresc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google