Senzori Presiune Roti
Collapse
X
-
@bolovan, (i/d)TPMS nu e gandit sa-ti spuna presiunea exacta in roti ci mai mult sa te avertizeze de conditia de roata moale (-1atm sau mai mult fata de standard) ce poate pune in pericol circulatia in conditii de siguranta a autovehiculului. Pentru asta a fost cerut obligatoriu ca dotare standard pe masini.
Iar iTPMS e mai ok deoarece e mai eficient si mai simplu de implementat (ABS/ESC se ocupa de calcularea presiunii fara sa aiba nevoie de vreun dispozitiv in/pe roata).I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Au unii niște teorii:
-caz ipotetic, mașina parcată cu o latură la gard/perete/etc - una din roți are pană
TPMS direct, te urci în mașină, pui contactul - alertă de pană e pe TdB (diferența minimă e de 0,3bar corelată cu temperatura)
TPMS indirect, te urci în mșină, pui contctatul faci manevre să ieși din parcare, mai mergi puțin - apare alerta pe TdB, prea târziu, dacă erai pe jantă tocmai ai dejantat anvelopa cu problemePentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment