Nicidecum mai smart, poate doar mai economic.
Senzori Presiune Roti
Collapse
X
-
Originally posted by sebibv View PostDa, ai dreptate, e o tampenie ce am zis cu RFID...
Poate un sistem cu magnet, ca la bicicleta...insa tot mai smart este ABS-ul. Ma bucur ca nu am acel sistem cretin....
Comment
-
Foloseşte un ecu dedicat pentru treaba asta, calculator SSPP pus pe sub scaune înăuntru sub mochetă, care primeşte RF info de presiune din fiecare senzor din roţi şi transmite prin CANbus la UCH care se ocupâ de afişare pe display
Prea încurcat pentru Dacia noastră
Comment
-
Aveai nevoie de alt display, de alte rutine programate -> costuri suplimentare.
x52 cu senzori de presiune in roata tot via RF transmit. UCH primeste informatia referitoare la presiune, pe fiecare roata in parte, doar ca nu o afiseaza din motivele de mai sus.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
-
...poate iti apare ca o surpriza ca "zee germans" dadeau pe piata inca de prin '98 sistemul cu fotocelula care-ti numara dintii de pe coroane (indirect, parca asa ii zice azi).
dupa 20 de ani e "adus/implementat" si la dacia.
oricum, pare ideal sa facem misto de "zee germans", chiar si "dupa 20 de ani".Last edited by devreg; 26 October 2017, 22:17.
Comment
-
Nu facem mișto, dar adevărul e că luăm doar ciurucurile de la ei. Nu poți aveam mașină nouă pe la 7.000 de euro cu dotările uneia de 12-13.000. Romanul vrea și aia și aia dar sa nu plătească mai mult...după zice că ce nașpa e Dacia că nu a pus.
Comment
-
Așa e, dupa ce ca e accesibila... mai vrem sa fie și full option... adică și cu slănina în pod și cu tigaia unsa... una peste alta eu sunt mulțumit de căruță... cu bune și cu rele.
Decât sa iau una de 7000 din germanica full option și veche de 5-6 ani... mai bine o dacia noua și cu garanție... cel puțin ăsta e opinia mea... no offence.
Comment
-
Daca vreti presiune pe ecran puteti lua ceva cu android. Am eu pe Passat si e minunat. Cu Waze si tot ce trebuie.
Daca ati deschis discutia despre masinile second din Germania, va spun si eu parerea mea. Eu am luat anul trecut un Passat B6 din 2009 cu 8000 de euro, masina arata foarte bine si e impecabila tehnic, are 150.000 km. Am mai avut una inainte din 2000 si stiu cam cat sunt de bune si mi le intretin singur - inclusiv schimb de distributie si altele... Chestia e ca le-am luat ca erau mai ieftine decat Loganul nou, nu neaparat mai bune. Da, mergm mai bine la viteza, dar sunt mai joase, au avantaje si dezavantaje, dar eu merg putini km si e mai avantajos financiar. Pentru sotie care are nevoie de o masina mai buna si merge mai mult am luat MCV Stepway nou, de care suntem foarte multumiti, merge foarte bine chiar comparativ cu Passatul din 2009. Deci treaba cu second pentru mine nu ca ar fi mai buna dar este mai ieftina. Cu multe minusuri - piesele aftemarket sunt porcarii si distrug masina in timp devine o troaca infecta si al doilea, nu poti plati asigurari la masina, nu e eficient...
Comment
-
Senzori presine roti
Legat de martori aprinsi in bord, eu am un Duster (luat in decembrie 2016) si un Dokker (luat in toamna 2017). La Duster nu am schimbat amvelope, pentru ca sunt all season. Aseara a fost mai frig, si cand am pornit motorul mi s-a aprins martorul de presiune in pneuri. Am refacut presiunea si s-a stins singur.
Acum, la Dokker, am luat jante si anvelope de iarna. Le-am montat si de aici incepe nebunia: s-au aprins martorii cei doi (presiune si cel cu osciloscop). Am facut presiunea conform etichetei de pe usa, 2.4 fata, 2.7 spate, am resetat, s-au aprins iar. Colegii spuneau ca la masinile fabricate dupa 11/2015 este citire de pe centrala de ABS, fara senzori fizici pe janta.
La Dokker au ramas oare tot cu senzori pe janta?
Comment
Comment