If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@aris s-a referit la manevrabilitate.
Cel putin asa am inteles eu.
Diferentza dintre cele 2 e mai mult de gust sau de utilitate.
In rest una si aceeasi masina
Date tehnice Dacia Sandero 2:
- Dimensiuni L x l x h: 4.057 x 1.733 x 1.523 mm
- Ampatament: 2.589 mm
- Ecartament faţă/spate: 1.497/1.486 mm
- Gardă la sol: 163 mm
- Capacitate rezervor (litri): 50
- Capacitate portbagaj: 320 litri
Logan 2
Lungime 4346
Latime 1733
Inaltime 1517
Ampatament 2634
Garda la sol 147
Ecartament fata 1497
Ecartament spate 1486
Portbagaj 510L
Diferenta de lungime : Uite ca nu sint citiva cm, sint chiar 29 cm, care se simt la foiala prin oras, parcari etc.
Cei obisnuiti cu masina in 2 volume sa mergi cu Loganul prin oras se simt parca ar cara un rucsac in spinare degeaba...( cazul meu ) Portbagaj mare si gol 90% din timp, carat aiurea dupa mine. Atit de mare ca nu l-am umplut niciodata.
De aceea facem ca in occident : masina 2 vol pentru oras, 3 vol pentru extraurban si concedii. Luam moda de la nemti.
Last edited by bogdan_cr; 15 February 2015, 09:22.
Nu stiu daca cifrele vehiculate pentru garda la sol sunt cele corecte. Am intrat pe site-ul Adras si acolo valorile prezentate sunt relativ apropiate (Logan 147, Sandero 148)
In concluzie, înțeleg ca Logan e ceva mai stabil si o idee mai aerodinamic (cx 0,34 fata de 0,35), farainsa a fi diferențe notabile.
Cum de au reusit astia de pe oficial dacia.ro sa dea garda la sol Logan2 min147 mm Sandero2 min148, diferit de cele indicate de torque ?
Nu mai incarc serverul forumului cu poze, oricine se poate uita pe dacia.ro
Uite la Stepway dau garda la sol min193 mm si la MCV min155, chiar nu se stie garda la sol la masinile astea ?
Parca sintem in vremea D1300 cind nu erau doua la fel... Asa or fi si la astea, difera garda la sol functie de ziua de fabricatie?
Last edited by bogdan_cr; 15 February 2015, 12:53.
Daca intrebi la doua reprezentante primesti trei raspunsuri diferite...Ca la doctori...
Halal firma dacia, scrie diferit pe 2 situri oficiale dacia, sau care o fi ala oficial de la care sa te informezi corect cred ca nici la VC nu stiu sa zica.
Deci pe dacia.ro la configurare se dau datele de la SL10 care e expirat ? Trebuia sa lase atunci si AC automat asa de competenti sint cei care administreaza situl dacia.ro oficial sau nu, nu se stie exact...
Am Sandero(1) de 1.2 din 2010.E Black Line, deci are tot ce oferea Dacia la momentul respectiv, cu exceptia airbag-urilor laterale. Nu am ESP si multe alte lucruri disponibile pe generatia noua, iar compresorul de A/C e model care stie doar pornit/oprit de la buton, nu x secunde functioneaza si y secunde decupleaza. Cu toate acestea va asigur ca prinde si mai mult de 130km/h cu aerul pornit .
Probleme cu pornirea? E 'renumit' 1.2 pt asta, dar daca mi se intampla de 2 ori pe an sa porneasca la a 2-a cheie nu e un capat de tara(si de obicei, se intampla vara). Acum ies din a 5-a iarna cu masina asta si are inclusiv acumulatorul de prim-montaj(de 55Ah,ce-i drept).
Extraurban, accelerarile in a 4-a pana pe la 110-120km/h(depasiri, de ex) cred ca le facem la majoritatea motoarelor de mic litraj.
Am facut Transfagarasanul dus-intors intr-o zi, cu unele curbe luate cu scartaituri( nu a intrat ESP-ul ). Dupa gustul meu, intr-un viraj mai strans fata ataca 'prea' pe interior virajul, in timp ce spatele 'iese' cam in lateral.
Nu cunosc multe detalii despre tabla de pe L/SII, dar stiu ca si vechea generatie are tabla destul de proasta... *Mai in gluma, mai in serios, la Sandero nu rugineste rama lunetei*. Personal, nu am (inca) probleme cu rugina(si am verificat sub toate chederele, aparatorile de noroi, stopuri etc).
Despre transportul obiectelor voluminoase: consider ca Sandero tine la fel de mult cu casa ca si Loganul... Ba chiar avand hayon si bancheta rabatabila incap obiecte mai voluminoase decat in Logan (desi pierzi din spatiul pasagerilor). De exemplu: un aragaz sau un cuptor incorporabil posibil sa nu mai permita inchiderea portbagajului la Logan, o cabina de dus(cu cada) cred ca nici atat. In vacante mergem 3 persoane si ne descurcam cu bagajele. Faptul ca noul Sandero are roata de rezerva in portbagaj reprezinta un alt mare +.
Normal ca sunt si lucruri care nu imi plac, unele pot fi prezente si la Sandero 2, altele nu. Principala 'problema' legata de motor este ca sunetul acestuia este foarte pronuntat in habitaclu(si vorbim de o Dacie 1.2 din 2010, nu de un Bel Air de 5.4 din 1960). Faptul ca da ulei pe la capacul culbutorilor nu stiu daca e o problema generala pt D4F sau nu, dar nu am luat nici o masura in aceasta privinta.
Calitatea plasticelor si, in general, a materialelor din interior este un alt punct slab, dar, surprinzator, 'polita' aceea de la hayon nu creaza probleme 'galagioase' odata cu trecerea timpului.
Per total, plasticele nu dau fiabilitatea unei masini, motorul de 1.2 aspirat are fiabilitate data de simplitatea lui, cu toate ca 0.9-le reprezinta cel putin un pas inainte. Alegerea intre Logan si Sandero este doar o chestie de gusturi, iar pentru persoanele amatoare de bricolaj orice model Dacia poate fi o alegere buna.
Ce am scris aici este o parere subiectiva si, da, sunt un intrus cu masina 'de epoca' pe aria 'noua generatie'.
O singura observatie, in logan mi-a adus cumnatul acasa cabina de dus, de 90/90 si vana ei este inalta prevazuta cu un fel de scaun in colt, deci e ditamai dusul, nu am fost de fata, si acum ma mir cum a reusit. Ps a fost cu sotia, deci si un pasager...
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
@bogdan_cr: Tot configuratorul de pe dacia.oricare e momentan în pom(poze&specs aiurea), datele corecte sunt în Fișele tehnice care pot fi găsite la orice showroom.
@megyes raul: Și Logan II are bachetă rabatabilă, cei drept acum e pe bani, la început standard.
Apropo de cărat chestii voluminoase* cu hayon-ul deschis - ce zice legea?
*poate fi și mobilier tip ikea gen 2.10m x 1m x 0,25m
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Si nu numai asta,dar ce faci cand sunt 4 in masina ?! Ramai cu un portbagaj super mic
In fine Sandero e mai mult o masina de oras..cel putin mie niciodata nu mi-au placut masinile astea hatchback nu e vb de portbagaj ,e o chestie de design,de gust in rest e aceeasi masina ca si in cazul altor marci
E spatiu suficient si la sandero. Si 4 persoane incap lejer si bagajele la fel. Nu sunt adeptul unui portbagaj mare si carat zi de zi degeaba. Ideal ar fi o masinuta de oras, gen smart, corsa, punto, citygo, suzuki swift si apoi o masina extraurbana cu portbagaj mare si confortabila la drum intins. Cum momentan nu mi-am permis doua masini, am ales solutia de mijloc.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment