Tot legat de garanție și sper să nu fiu off topic.
Nu mai găsesc discuțiile legate de problemele apărute la garanție, iar aici mă refer la relația client / Dacia sau client / angajat Meridian / Cobălcescu, etc. Aveau parcă legătură cu foaia sau actele pe care deși ar trebui să le emită la final gen "dovadă" că ai fost la ei, angajații se făceau că plouă, chipurile așa fiind noua plotică Dacia împrumutată de la Renault.
Îmi mai aduc aminte de o poveste tristă, unde un coleg al nostru de forum nu a putut face dovada la ANPC că reparația nu a rezistat și că revenea continuu la service (el parcă cerea banii înapoi sau ceva despăgubiri).
Chiar așa, cînd ați fost la garanție vi s-a dat vreun act "la mână" sau ați fost aburiți că toate înlocuirile sau reparațiile apar în contul MyDacia?
*am înțeles că procedura este diferită de reviziile ce apar în caietul de service (acolo, față de intervenția pe garanție, apare clar data și ce s-a schimbat)
Mulțumesc!
Nu mai găsesc discuțiile legate de problemele apărute la garanție, iar aici mă refer la relația client / Dacia sau client / angajat Meridian / Cobălcescu, etc. Aveau parcă legătură cu foaia sau actele pe care deși ar trebui să le emită la final gen "dovadă" că ai fost la ei, angajații se făceau că plouă, chipurile așa fiind noua plotică Dacia împrumutată de la Renault.
Îmi mai aduc aminte de o poveste tristă, unde un coleg al nostru de forum nu a putut face dovada la ANPC că reparația nu a rezistat și că revenea continuu la service (el parcă cerea banii înapoi sau ceva despăgubiri).
Chiar așa, cînd ați fost la garanție vi s-a dat vreun act "la mână" sau ați fost aburiți că toate înlocuirile sau reparațiile apar în contul MyDacia?
*am înțeles că procedura este diferită de reviziile ce apar în caietul de service (acolo, față de intervenția pe garanție, apare clar data și ce s-a schimbat)
Mulțumesc!
Comment