Am schimbat si eu saptamana trecuta celebra conducta de admisie turbo pe care apar vapori de ulei.
Piese Schimbate Pe Garantie
Collapse
X
-
Tutorial montaj conducte ventilatie pentru locurile spate: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1156
-
Schimbat si tubulatura de la intercooler la celebra deja tubulatura de plastic spre admisie.
In total am asa:
Monomaneta
Bascula dr
Tubulatura admisie
Tubulatura intercooler
"Maciulie" schimbator
Rezonabil pentru 3 ani si 80k km(forja) luand in calcul valoare de noua de 12k euro.alte marci au rechemari si probleme mult mai mari.Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci
Comment
-
Fratilor,
Ma tot visam in noul Logan (visul cel mare fiind Duster.....) si tot vb cu sotia si o bateam la cap sa o vindem pe actuala, sa mai punem "niste bani stransi" si sa ne bucuram de noua Dacia....(arata extraordinar), dar din ce observ, probleme peste probleme....
Si eu ma plangeam de a mea ca este vopsita pe toate partile si ca ba tacane ceva pe la motor, ba maraie, ba paraie....(din 2009), masina pe care am dat 3000 E anul trecut in vara.
Imi pare sincer rau ptr voi.....este anormal sa cumperi o masina si sa faci vizite repetate la service si culmea, sa te pregatesti moral si cu argumente sanatoase in fata mecanicilor din service (fosti bucatari, brutari) sa ti se schimbe ceva ce s-a stricat din vina proiectarii/montarii deficitare.
Va dau cuvantul meu ca muream cu ei de gat....apaream la TV....sa dau 10.000 E si sa ma aleg cu drumuri repetate la service, cu tot felul de minti luminate....si cu etc...
Trag de cazanul meu pana ii cad rotile si ma reorientez....cu toate ca sunt destul de patriot si caut produse romanesti....dar cred ca o sa sar peste automobile romanesti....
Sincer, la 12.000 E cred ca mai gasesc si alte masini....tata are un Hyundai Accent din 2007 luat de nou si a fost de 2 ori la service (exceptand reviziile): 1. probleme caseta directie - schimbata pe garantie in 2009 parca...., 2. ceva pe la toba....
Masina in momentul de fata are 150.000 km, nu are pic de rugina, nu are greieri sau alte porcarii..
Singura problema este ca in perioada garantiei (7 ani mai exact) a facut reviziile la ei...si sunt cam scumpe...
Pacat de banii aruncati pe "noua" Dacia....cum naiba sa aiba si astea probleme cu rugina dupa 10 luni? sunt idioti?
Comment
-
Gandeste-te asa...cati oameni au masina Dacia ( de noua )? Cati au avut probleme cu ea, au cont pe forum si au mai si scris despre asta ? Daca vrei sa faci o statistica, nu cred ca mai mult de 50 persoane ( maxim, desi cred ca sunt mai putini ), sunt activi pe forum si au avut probleme cu Dacia ( vorbesc despre orice model,Logan, MCV, Sandero etc. ). In plus de asta, fiecare a avut o problema diferita fata de celalalt in majoritatea cazurilor, insa in unele au fost probleme comune ( de exemplu, maneta de lumini ). Apoi, majoritatea problemelor au fost remediate si nu a mai reaparut problema. Bineinteles, unele probleme sunt defecte de proiectare ( exemplu tubulatura intercooler la motoarele 1.5 dCI ).
Tot se bate apa in piua cu rugina la modelele noi. Cati au probleme si le-au raportat pe forum ? 4-5 persoane ? Din care unii au avut cu adevarat probleme ( in sensul in care a aparut rugina pe interior, deci se exclud factorii externi gen pietre, sare etc. ) si altii au umblat si desfacut masina, bucata cu bucata, ca mai apoi sa observe ca au rugina ? La cei care s-a descoperit ca da, este o problema, s-au revopsit elementele, insa s-au revopsit prost ( aici nu e de vina Dacia, ci reprezentanta pentru oamenii fie necalificati, fie neinteresati fie toate laolalta ) sau s-au revopsit ok/bine. Oricum ar fi, s-a luat o masura.
Revenind...sa facem o statistica ( in mare si cu adaosuri pe masura ). Cate masini Dacia ( Logan, Sandero, MCV ) s-au vandut din 2013 - prezent ?
2013 - 15.700 ( aproximare prin lipsa )
2014 - 18.800 ( aproximare prin lipsa )
2015 - 24.600 ( aproximare prin lipsa )
Total - 59.100
1% = 591 masini
Cate masini au fost raportate cu probleme ( pe forum bineinteles ) ? Pai cam 50. ( aproximare prin adaos ). Deci 50 masini reprezinta 0.08% au probleme, unele majore, altele minore.
Ok, sa facem un calcul si mai aproape de realitate. Din cele 59.100, 10.000 sunt masini personale, celelalte sa le consideram masini de firma.
Deci, 1% = 100 masini personale
Reluand calculul de mai sus, 50 de masini cu problema, asta inseamna 0.5% masini cu probleme, majore sau minore.
Si nu in cele din urma, cate alte masini fabricate dupa 2013 au fost cumparate in Romania ( indiferent de model, numai sa fie in clasa mijlocie in cel mai rau caz ). 2000-3000 ( daca nu chiar mai putin ) ? Deci 1% = 30 masini. Chiar crezi ca nu sunt 30 de masini cu probleme ? Se stie ca la VAG motorul 1.2 TSI e cu probleme, 1.6 TDI e si el cu probleme.
Una e sa ai 10.000 "testeri indirecti", alta e sa ai 100-200. Iti dai seama, daca la Hyundai, din 200-300 masini cate au vandut ei din 2013-prezent, 3 au probleme cu masina ce nasolie e ? Deja ai procentaj de defectiune de 3%. Si realizezi si tu ca nu numai 3 sunt ( sunt de fapt mai multi ).
Spurcam, scuipam si defaimam unele lucruri, fara sa ne gandim in ansamblu. Ca deh, e Dacia. O masina nu face pretul cu care este vanduta. Dar ne place sa ne gandim ca daca dam 20.000 euro, masina trebuie sa-ti dea si apa calda si mancare. ( Apropos, masina care costa noua 20.000 euro, costul de fabricatie e undeva la 10.000. Deci ganditi-va cati bani ii mai raman, dupa taxe catre stat cat si muncitori).
Dacia are problemele ei, ca orice produs... Trebuie sa stim totusi ca are limite !
Eu unul, ma numar printre cei "norocosi" si nu sunt deloc fericit. Insa raportandu-ma la pretul de achizitie, pretul de intretinere dupa achizitie si pretul de intretinere dupa iesirea din garantie ( regie proprie ), pretul este infim mai mic decat pentru orice alt model ( aparut dupa 2013 ).Last edited by Midnighte; 9 March 2016, 20:52.
Comment
-
Off topic si de la mine: Eu, unul, nu pot sa ma plâng decât de o chestie după aproape un an si 18 mii de km efectuați. Scaunul de la șofer are un joc când e reglat jos de la reglajul pe înălțime. Ciudat e ca pe celelte doua niveluri nu are probleme. Am observat chestia asta de când am luat-o. Ca urmare, m-am obișnuit sa țin scaunul pe poziția intermediara, dar tot am rămas cu un pitic pe creier de la chestia asta.
La revizia pe care am facut-o la 15 000 am încercat sa obțin remedierea, dar m-am lăsat dus de nas de povestea stimabilului care se ocupa de garanții, care m-a dus cu zăhărelul cu vechea poveste legata de "așa fac toate". La viitoare vizita la reprezentanta ma duc cu lecția învățată si o sa fiu ceva mai caustic, daca e cazul.
Una peste alta, eu evaluez cu 9 satisfacția fata de decizia luata anul trecut si daca at fi sa aleg din nou, as cumpăra tot Sandero.
Comment
-
Un calcul corect nu poti sa faci decât cu niste cifre realiste in fata....eu gândesc asa: Se ia numărul de forumisti cu Logan 2 si se identifica numărul de posesori cu cel Putin o problema (fie ea minora sau majora) si calculezi procentul impartind pct 2 la pct1.....
Poti sa mai faci un calcul realist: Iei nr de automobile vândute de la început pana in prezent si verifici care este procentul de posesori Dacia care si-au facut cont pe forum si extrapolezi nr total de nemultumiri la total automobile vândute. Daca 1% si-au facut cont si 50% din acestia au probleme, asta înseamnă ca din orice unghi, minim 15% din posesorii Dacia au ajuns in service măcar odata pentru diverse probleme si nu ptr revizii. Tind sa cred ca sunt multi cei care au probleme dar nu folosesc forum-ul. Iti mai dau un exemplu: Noi la munca avem o flotă de 800 auto straine. O sa fac referire doar la un model ca sa nu fac reclama proasta - s-au luat cateva zeci mai mult de 30% din ele au ajuns in service in primul semestru al anului...cu diverse probleme (balamale, discuri de frana, bloc lumini, etc). A intrat cineva pe forumul dedicat sa specifice asa ceva? Iti zic eu...NU.
Ceea ce spuneam eu (in primul post) ca si scurt rezumat, ca dupa ce ca au probleme mai mici sau mai mari, mai stai si cu morcovul ca nu ti-o fac pe garantie.....este normal? Suntem întregi la minte? Sa mă duc sa mă cert si sa mă consum pentru incompetenta/durerea-n a altora? Este normal? Daca te duceai cu diferite probleme, le rezolvau, încercau sa se implice activ in solutionarea pe termen lung a problemelor, jos pălăria..
.dar sa mă duc cu ambreiajul praf la 20.000 si sa îmi pună altul care va face la fel peste 10.000km este ok? Cum ii poti arde? Nu mai cumperi produsul....sau te obisnuiesti cu "asa face toate" si te bucuri când mai vezi si altui cu aceleasi probleme si ti se confirma ceea ce a zis mecanicul "asa face toate". Si brand manager-ul, directorul de uzina, etc, cum vor sustine scăderea vânzărilor si nr mare de probleme raportate? Pai cu solutii viabile...
Asta încerc sa spun, ca nu este normal sa te minti singur ca masina este ieftina si merita....nu este asa pentru ca ptr multi 10.000 euro sunt bani si poate au rate pe la bănci.....si sa mai stai si cu emotii ca o ia rugina dupa un an, in conditiile in care vrei sa o ti 10....este strigator la cer. Oferta se face punctual in functie de piata si de cerere....daca nu esti pretentios primesti lucruri de nimic...
Si ca sa închei intr-o nota pozitiva, am zis ca nu îmi cumpar Logan 2, nu ca îl vand si pe actualul Logan ph2. Am mai spus, îmi plac lucrurile romanesti, dar uneori treb sa fi realist si sa iei in calcul si alternativele existente
Comment
-
Cifrele tale sunt realiste dpdv vânzări...atat....nu te raportezi la ce treb
Nu vreau sa fiu carcotas....daca asa am fost tradus...
Ca idee, am avut Dacie 1310, tico, suzuki Swift, Logan Ph1, skoda Fabia, peugeot 207, opel Astra g si in prezent Logan Ph2. Sincer, la ambele Logan-uri am stat sa bibilesc...ba îmi ploua in masina, ba una ba alta....o sa mă întrebi dc am revenit la Logan? Ptr ca la banii pe care ii aveam in buzunar si ca sa nu am rate si etc era singura optiune cu km putini si an bun.
Suzuki, skoda, opel nu am avut probleme...nu paraiau, nu caraiau nu etc....si vb de masini din 99-2002 si 2001 in ordinea exemplificarii...si cel Putin swift ul nu avea gram de rugina si l am vândut in 2012....
Tocmai de aceea spuneam ca nu o sa îmi vand masina nici când ii cad rotile ptr ca akm masinile nu se mai fac ca in 2000 (umilesc si acum multe Dacia Logan la tabla)
Si o sa trag de ea ca sa nu pierd de mai multe ori bani ci doar odata...(nici măcar nu ii pierd ca m am folosit de ea)
Comment
-
Ai un Like, enc_edy. Suntem gand in gand, exact asa am facut si eu, total de acord cu tine. Dacia a promis ca va face masini in Rom, nu este nici o diferenta intre ei si austriecii care taie padurile tarii.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Și eu subscriu, cea mai buna raportare se face la numărul de utilizatori de pe forum și că-ți au probleme și apoi poți extrapola la nivel național. Anul trecut, un domn cu logan 10 ani în 10000 km, terminase 3 baterii. Sigur nu s-a înscris pe forum sa raporteze astfel de probleme.
Comment
-
Originally posted by masinamica View PostSchimbat si tubulatura de la intercooler la celebra deja tubulatura de plastic spre admisie.
In total am asa:
Monomaneta
Bascula dr
Tubulatura admisie
Tubulatura intercooler
"Maciulie" schimbator
Rezonabil pentru 3 ani si 80k km(forja) luand in calcul valoare de noua de 12k euro.alte marci au rechemari si probleme mult mai mari.
Motivul schimbarii? Si a mea s-a cam sters s de aia intrebsigpic
Comment
Comment