Originally posted by t0rquemada
View Post
Piese Schimbate Pe Garantie
Collapse
X
-
Un CLiP normal, nu unul "modificat".Last edited by t0rquemada; 2 September 2015, 15:22.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Problema sacaietoare aliament portiere
Salutare.
Iata o mica problema ce mi-a aparut la nici 10 luni de la achizitia unui Stepway 2 de nou. Fara sa fie hartanit.
Portierele fata s-au lasat asa de mult incat deja una dintre ele atinge portiera spate.
Problema clara de garantie. Dar in dulcele stil romanesc voi alerga cam mult pentru ansamblarea lor defectuoasa din fabrica.
Fotografiile sunt mai mult decat elocvente.
Enjoy
Comment
-
Fac o recomandare, cred ca se incadreaza la probleme tehnice. Acolo au postat o problema identica mai multi useri, intre care si eu. Dupa schimbarea balamalelor pe garantie, vopsire, poti posta aici. Aici cred ca ar trebui sa ne limitam la o prezentare scurta a pieselor schimbate pe garantie. Pentru a ne face o baza de date mai accesibila. Fac asta pentru ca si eu am fost tras de urechi cand.......„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Originally posted by miyhai View PostSalutare.
Iata o mica problema ce mi-a aparut la nici 10 luni de la achizitia unui Stepway 2 de nou. Fara sa fie hartanit.
Portierele fata s-au lasat asa de mult incat deja una dintre ele atinge portiera spate.
Problema clara de garantie. Dar in dulcele stil romanesc voi alerga cam mult pentru ansamblarea lor defectuoasa din fabrica.
Fotografiile sunt mai mult decat elocvente.
Enjoy
Comment
-
Originally posted by bobbyred View Post
Apropo se inlocuieste si ambreiajul pe garantie ....dureaza cca.3 sapt. rezultatul este fix "0" dupa un anumit numar de Km problema reapare (materiale ecologice......schimbare cu unul BUN pe cheltuiala clientului,Dacia cunoaste aceasta situatie pentru 1.5Dci-90Cp)
eu simt o bataie numai cand proptesc piciorul pe ambreiaj, la fiecare X (de mai multe ori pe secunda) face "tac tac tac" adica simti bataia la picior, insa nu am fost la ei deoarece un prieten cu seat toledo, tot asa se simtea.
pe de alta parte, cum e posibil ca unii sa schimbe abreiajul pe la 25-30.000 KM? Aveti vreun magnet picior-ambreiaj, sau chiar este defect?
Comment
-
Problema este "cunoscuta" si de Dacia, singura problema nu vor sa recunoasca,daca faci putin tam-tam prin service atunci inlocuiesc pe garantia placa,disc de rulment se feresc.
In urma cu ceva timp am vorbit in service cu un Inginer(specialist Dacotec) care mi-a confirmat problema semnalata de mine,"Stim despre ce este vorba se schimba, dar problema reapare.......cumpara un kit de ambreiaj Luk si scapa de probleme" daca ar face un OTG ar fi o treaba ! !
Nu sunt singurul care am primit acest raspun,sunt si alti colegi de pe forum la care sau schimbat ambreiajul "cu unul de alt cod" si au reaparut iar trepidatiile la plecare de pe loc.
Inca o simtoma detectat de mine si altiii este acel sunt cand vrei sa urci de exemplu o bordura,panta,denivelare si pleci direct de pe loc ....este un suerat,scarait ceva de genul asta.
Cat despre magnetul de pe picior, nu intra in discutie (am un inca un logan are 10 ani si abia acum schimb ambreiajul original, am cu ea cca 575.000km 1.5dci 65Cp cu Soft) cat despre intretinere am facut o singur masina a fost de 2 ori in service(1 ceruire,2 un schimb de injectoare nu am avut de ales eram deja in concediu......pe vremuri cand erau regionale si eram in drum spre Medias) pe toata perioada de garantie dupa nenumarate scrisori primite acasa.Last edited by bobbyred; 19 September 2015, 17:40.Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
Schimbat rulment dreapta fata.Masina are 11 luni si 7200 km. parcursi.Dupa o ploaie torentiala am trecut prin niste balti de vreo 10-15 cm. adancime.In maxim 1 km.zgomot la ABS si martori aprinsi in bord(ABS si ESP).Pun o frana in draci si masina se duce sanie ABS-ul nemaifacadu-si treaba.Mers la garantie,verificat senzori,inversat senzori stg.cu dr.fara rezultat.Solutia data de uzina a fost schimbarea rulmentului.Stimati colegi,cand ploua folositi transportul in comun,noul Logan e hidrofil!
Comment
-
Schimbat burete sezut scaun sofer,plus rezolvat greierasi tot de la acest scaun
bc17mic
Schimbat tubulatura aer ( aia care zbarnaia - dupa vreo 4 intrari in service) --- mai exact,la ce te referi !?!?
Tubulatura aia mare de la mototr care scapa ulei ( nu am idee cum se cheama) - intercoolerNiciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
Tubulatura aer e cea marcata cu linii, iar cea care scapa ulei e tubulatura cea mare din stanga. Si aia schimbata dupa vreo 3 intrari in serviceAttached Files
Comment
-
problema cu condesu am intampinato si eu la faru din stanga , am duso la ei pt poze si etc apoi am revenit dupa 2 zile cu masina la ei sa se uite la far ...... dupa ce a trimis pozele la dacia raspunsu a fost : condensul este fenomen natural si e specificat si in carte . nu imi inlocuieste farul . am facut re analizare am sesizat la vocea clientului de 2 3 ori si la fel nu mi se da acceptul pt skimbarea farului
cand am dus masina la ei era condens dar dupa ce au testat ei faru mai multa apa este in far . . dar cu toate asta dacia nu aproba schimbarea farului. masina este din 26.06.2015 de la meridian sud.
Comment
Comment