Originally posted by pilifida
View Post
Piese Schimbate Pe Garantie
Collapse
X
-
Originally posted by t0rquemada View PostÎți iei mașina pe care poți să o întreții. Nu e obligatoriu să ai mașină, la 10000 12000 euro îți poți lua bicicletă (chiar electrică).
Discutia nu era rautacioasa ci constructiva, realista, pozitiva.
Crezi ca un posesor de Dacia Logan de 12.000 E nu isi permite sa intretina o masina similara straina din acelasi segment?
Daca raspundem cu "ne putem lua bicicleta, chiar si una electrica" inseamna ca am fost inteles gresit si nu are sens continuarea discutiei.
Parerea mea este ca trebuie actionat in consecinta ca si raspuns, la produsele date spre folosinta de uzina Dacia si de serviciile "de dupa..." la care suntem mult sub. Am mai scris, daca ne multumim cu putin, putin primim....
Singura diferenta notabila intre un autoturism strain si Dacia (din acelasi segment) o constituie costul de intretinere de dupa garantie (reviziile din timpul garantiei nu cred ca difera foarte mult).
Comment
-
Schimbat pe garantie: burduf planetara stanga.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Am vorbit de schimbarea uleiului. Pune-au ce voiam, pe banii mei. Procedura era fara schimbarea uleiului. Au golit cutia intr-o canistra. Fraierul de mine a plecat fara "lovele de acasa". Eu m-am dus sa pun o intrebare, programare...nu m-am asteptat sa fiu "reparat la urgenta". Au pus la loc uleiul, era curat, culoare normala de ulei la 30k, fara impuritati, sedimente, a curs usor. Daca aveam banii la mine, il schimbam cu Elf, asta e...Noroc ca aveam actele la mine....certific de garantie, cartea masinii si toate alea in torpedou.
Am asteptat cam 30min pana au eliberat o platforma....sau stand, sudau ceva sub un Logan....Last edited by Oti; 16 February 2017, 14:30.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Cred ca toata lucrarea nu dureaza mai mult de 30-45min. Am stat de vorba de una de alta, pana a venit inginerul si a facut poze, aprobarea de la Dacia, samd. Am stat de la 10.30 pana la 11.30-12.00 (in stand + 30 min asteptarea eliberarii = aprox 2 ore). Burduful planetarei este cu semering, semeringul (rulment presiune) era beleaua.Last edited by Oti; 16 February 2017, 14:37.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Originally posted by Oti View PostCred ca toata lucrarea nu dureaza mai mult de 30-45min. Am stat de vorba de una de alta, pana a venit inginerul si a facut poze, aprobarea de la Dacia, samd. Am stat de la 10.30 pana la 11.30-12.00 (in stand + 30 min asteptarea eliberarii = aprox 2 ore). Burduful planetarei este cu semering, semeringul (rulment presiune) era beleaua.
Rulment presiune?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Trebuia sa pun ghilimele, expresia nu-mi apartine. Nu sunt de profesie mecanic (sunt preg. in dom. electric). Din ce am vazut pe net, cautare rapida, simeringul este o garnitura de etansare, poate este si un rulment in spatele ei si de aceea unul din tipii din service a spus si rulment de presiune. Eu am adunat toata informatia ce mi-a intrat pe urechi si am reprodus-o aproximativ.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Si cu cat au costat mai mult reviziile facute in garantie de catre reprezentanta, de-a lungul acestui timp in comparatie cu preturile normale de service?
Scaparile de ulei de la conducta care duce la intercooler nu apar datorita problemelor la oringul de etansare, ci datorita scaparilor de ulei pe la axul turbosuflantei si/sau de la sistemul de recuperare a gazelor de carter.
Uleiul de motor nu are ce sa caute in aerul de admisie si implicit in intercooler, mai ales atunci cand masina este in garantie.
Prin inlocuirea oringului sau a conductei se elimina cauza, nu efectul. Dar daca zona este din nou curata, atata timp cat consumul de ulei al motorului este greu sesizabil, toata lumea este multumita.
Originally posted by tipicarul View PostSi cu cat au costat mai mult reviziile facute in garantie de catre reprezentanta, de-a lungul acestui timp in comparatie cu preturile normale de service?
Scaparile de ulei de la conducta care duce la intercooler nu apar datorita problemelor la oringul de etansare, ci datorita scaparilor de ulei pe la axul turbosuflantei si/sau de la sistemul de recuperare a gazelor de carter.
Uleiul de motor nu are ce sa caute in aerul de admisie si implicit in intercooler, mai ales atunci cand masina este in garantie.
Prin inlocuirea oringului sau a conductei se elimina cauza, nu efectul. Dar daca zona este din nou curata, atata timp cat consumul de ulei al motorului este greu sesizabil, toata lumea este multumita.„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
Comment