Da asa este, am fost informat gresit. Dar culmea, eu nu prea simtea lag, snici cand era stock, ma refer in halu ala cum are 0.9, si ziceva imi zisese ca e cu geometrie variabia, unu care voia sa imi faca remap... "Si de acolo stiam gresit, acu m-am pus pe citit si asa e cum zici tu.
Exploatare Trepte De Viteza 0.9 Tce
Collapse
X
-
Cei care aveti 0.9 tce,cutie manuala,unde cupleaza ambreiajul ? La mine cupleza destul de jos,aproape de podea.Avand sistem ambreiaj hidraulic,nu se poate regla.Ce ma deranjeaza,la scosul din oricare treapta de viteza,trebuie sa apas pedala pana la podea.Daca pedala este la jumatatea cursei si o scot din viteza,nu este bine,eu fiind obisnuit cu celalalt logan,unde ambreiajul tinea la jumatatea cursei,avand sistem reglaj cu piulita la cablul de ambreiaj..
Ciudat,inainte fabrica scotea loganuri unde ambreiajul tinea sus de tot (dar se putea regla la cele cu cablu),acum este invers,in situatia mea,ambreiajul tine jos de tot.
Comment
-
Asa e firesc si absolut normal - sa apesi pedala de ambreiaj pana la podea.
Cum vine aia ? Sa nu apesi pedala de ambreiaj pana la podea ?! De unde mai vine si asta ? Nu vrei sa apesi pedala de ambreiaj astfel incat cuplarea sa se faca corect, atunci iti iei Easy-R sau o automata.Last edited by Cyrusddm; 6 October 2019, 04:38.
- Likes 5
Comment
-
Salutare! Daca tot se vorbeste de ambreiaj, am si eu o nelamurire. Dimineata, cand plec de acasa, la o accelerare mai brusca apare un trepidat la pecarea de pe loc (cum facea Logan-ul vechi dupa 13 ani). E o problema la placa de presiune sau asa face dimineata, cand e rece? Multumesc de raspunsuri!
Comment
-
Este probabil aceeasi problema despre care se discuta pe topicul Easy-R! Sunt mai multe ipoteze despre cauze, eu suspectez o problema la arcurile de preluare a socurilor de pe disc pentru.
Si a mea trepida si solutia care la mine functioneaza a fost sa plec accelerand mai tare si cu o ambreiere mai lunga.
- Likes 1
Comment
-
Daca este rece sub 16 gr ext, turatia de ralanti stabilizandu-se imediat, pot pleca imediat....turatie pana in 2500 rpm tr 1, tr 2, frana ..curba...etc
Daca este cald, peste 16-17 gr ext, ralantiul se stabilizeaza in aprox 1-1,5 minute, timp in care plec fara sa accelerez, urmand a accelera dupa scaderea turatiei spre 1000 rpm sau astept turatia de ralanti si plec...turatie pana in 2500 rpm tr 1, tr 2, frana ..curba...etc
Plecari fara rateuri / probleme
Sunt de parere ca tine mult de modul de exloatare.Logan 0.9 TCe 2018
Comment
-
Originally posted by DannyMC View PostEste probabil aceeasi problema despre care se discuta pe topicul Easy-R! Sunt mai multe ipoteze despre cauze, eu suspectez o problema la arcurile de preluare a socurilor de pe disc pentru.
Si a mea trepida si solutia care la mine functioneaza a fost sa plec accelerand mai tare si cu o ambreiere mai lunga.
Comment
Comment