Exploatare Trepte De Viteza 0.9 Tce

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da asa este, am fost informat gresit. Dar culmea, eu nu prea simtea lag, snici cand era stock, ma refer in halu ala cum are 0.9, si ziceva imi zisese ca e cu geometrie variabia, unu care voia sa imi faca remap... "Si de acolo stiam gresit, acu m-am pus pe citit si asa e cum zici tu.
    Last edited by mumus; 25 September 2019, 22:06.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #32
      Cei care aveti 0.9 tce,cutie manuala,unde cupleaza ambreiajul ? La mine cupleza destul de jos,aproape de podea.Avand sistem ambreiaj hidraulic,nu se poate regla.Ce ma deranjeaza,la scosul din oricare treapta de viteza,trebuie sa apas pedala pana la podea.Daca pedala este la jumatatea cursei si o scot din viteza,nu este bine,eu fiind obisnuit cu celalalt logan,unde ambreiajul tinea la jumatatea cursei,avand sistem reglaj cu piulita la cablul de ambreiaj..
      Ciudat,inainte fabrica scotea loganuri unde ambreiajul tinea sus de tot (dar se putea regla la cele cu cablu),acum este invers,in situatia mea,ambreiajul tine jos de tot.

      Comment


      • #33
        La mine ține mai jos dar nu aproape de podea.
        Este ok pedala, la fel ca la celelalte masini cu ambreiaj hidraulic pe care le-am avut.

        Comment


        • #34
          Eu consider ok să țină exact la jumatatea cursei. Suntem multi care nu apasam pedala până la podea, ci aproape de podea.Dar sunt forțat să o apăs total, in acest mod, nu este prea comod de condus, mai ales in oraș. Înțelegi la ce ma refer.

          Comment


          • #35
            Am înțeles de prima dată, poate merge cu o aerisire a circuitului.

            Comment


            • #36
              Originally posted by mike-5 View Post
              Cei care aveti 0.9 tce,cutie manuala,unde cupleaza ambreiajul ? La mine cupleza destul de jos,aproape de podea.
              La mine (masina din 2015) cupleaza dupa jumatatea cursei.

              Comment


              • #37
                La podea 0.9 tce din 2019,este cam enervant cand bagi in viteza daca nu apeși pana jos simti cum agăța

                Comment


                • #38
                  La 0,9 Tce al meu până la podea trebuie apăsat (așa scrie și in carte) și prinde de la jumătate în sus.

                  Comment


                  • #39
                    Asa e firesc si absolut normal - sa apesi pedala de ambreiaj pana la podea.
                    Cum vine aia ? Sa nu apesi pedala de ambreiaj pana la podea ?! De unde mai vine si asta ? Nu vrei sa apesi pedala de ambreiaj astfel incat cuplarea sa se faca corect, atunci iti iei Easy-R sau o automata.
                    Last edited by Cyrusddm; 6 October 2019, 04:38.

                    Comment


                    • #40
                      Da, absolut corect, ambreiajul se apasa intotdeauna pana la podea, indiferent de cate ori trebuie sa-l apesi.

                      Comment


                      • #41
                        Salutare! Daca tot se vorbeste de ambreiaj, am si eu o nelamurire. Dimineata, cand plec de acasa, la o accelerare mai brusca apare un trepidat la pecarea de pe loc (cum facea Logan-ul vechi dupa 13 ani). E o problema la placa de presiune sau asa face dimineata, cand e rece? Multumesc de raspunsuri!

                        Comment


                        • #42
                          Este probabil aceeasi problema despre care se discuta pe topicul Easy-R! Sunt mai multe ipoteze despre cauze, eu suspectez o problema la arcurile de preluare a socurilor de pe disc pentru.
                          Si a mea trepida si solutia care la mine functioneaza a fost sa plec accelerand mai tare si cu o ambreiere mai lunga.

                          Comment


                          • #43
                            Dacă este rece se îneacă,eu plec fara sa o accelerez prea tare și nu mai zmuceste.

                            Comment


                            • #44
                              Daca este rece sub 16 gr ext, turatia de ralanti stabilizandu-se imediat, pot pleca imediat....turatie pana in 2500 rpm tr 1, tr 2, frana ..curba...etc
                              Daca este cald, peste 16-17 gr ext, ralantiul se stabilizeaza in aprox 1-1,5 minute, timp in care plec fara sa accelerez, urmand a accelera dupa scaderea turatiei spre 1000 rpm sau astept turatia de ralanti si plec...turatie pana in 2500 rpm tr 1, tr 2, frana ..curba...etc
                              Plecari fara rateuri / probleme

                              Sunt de parere ca tine mult de modul de exloatare.
                              Logan 0.9 TCe 2018

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by DannyMC View Post
                                Este probabil aceeasi problema despre care se discuta pe topicul Easy-R! Sunt mai multe ipoteze despre cauze, eu suspectez o problema la arcurile de preluare a socurilor de pe disc pentru.
                                Si a mea trepida si solutia care la mine functioneaza a fost sa plec accelerand mai tare si cu o ambreiere mai lunga.
                                Eu am observat ca dupa ce ajunge lichidul de racire la 50 grade, dispar trepidatile

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google