Sfat Urgent Achizitie Logan 2 1.5dci 75hp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat Urgent Achizitie Logan 2 1.5dci 75hp

    Salutare,

    dupa o relatie de 2 ani cu un focus 2010 1.8tdci am ramas fara masina si as opta sa revin la marca dacia. Pana in 2013 am avut nu mai putin de 3 loganuri 1.4 mpi, prima serie preferance dupa care un laureat in 2008 si ultima ph2 din 2010. Acum prietena are un sandero 0.9tce pe care pur si simplu il adoram din orice pdv.
    Si acum problema: s-a ivit ocazia sa cumpar un logan 2 laureat 2012.04 1.5dci 75hp cu 50000 km la bord, luat in flota de o multinationala in bucuresti de la cobalcescu. Masina a fost luata pt vanzare de un fost coleg si adusa si oferita mie. Pretul e deosebit, putin peste 6k euro cu revizii si itp la zi, garantie inca 11 luni, arata excelent, km reali, doar butonul de la sist. Audio este decojit si pe jumatate alb in rest ok, consum mediu buc cluj 4.5 /100km. Ideea este ca eu din pacate preponderent merg la lucru si cumparaturi zilnic eventual lunar extraurban 100 km. Oare voi avea probleme cu dieselul si cu dpf? Stiu ca mi s-ar potrivi benzinarul dar pretul mi se pare f atractiv si prefer masina luata din tara cu istoric real decat adusa. Va rog ajutati-ma cu sfaturi azi trebuie sa ma decid.

    Va multumesc anticipat,

  • #2
    Despre DPF-ul de pe Logan poţi să citeşti mai multe aici.

    Comment


    • #3
      salut ampt,
      mersi de raspuns si link toata noaptea am citit threadul respectiv si alte articole de speriat si tocmai din aceasta cauza am deschis topicul. la firma avem doar forduri diesel si multe din ele circula mediu urban si sunt euro 5 (focus,fiesta) si pana acum fara probleme. nefiind nevoit in ultimii ani sa investesc eu in masina ramasesem obisnuit ca dieselul nu merita investitia pur su simplu comercial fiindca e mult mai scump la achizitie si intretinere. insa din acel thread si articole reiese ca de fapt acum benzinarele ar fi cele avantajoase si prioritare de luat in vedere in majorit. cazurilor. din cauza asta ma aflu aici usor pierdut si fara decizie. erau oferte cu loganuri de aceeasi varsta cu motor 1.2 dar peste 7000 euro iar gasind varianta diesel si chiar mai ieftin cu sute de euro mi s-a parut o ocazie excelenta...pana acum...
      Last edited by 77sky; 16 May 2015, 15:23.

      Comment


      • #4
        Daca iti place si ai banu, ia-o si nu te crampona de filtrul dpf.

        Comment


        • #5
          Cum a spus si Octavian, ia-o. Pretul e bun la km aia, ai istoric service. Mai ai si garantie
          My Ride sigpic

          Comment


          • #6
            Citiți cu atenție: sa cumpar un logan 2 laureat 2012.04 1.5dci 75hp cu 50000 km.

            Logan 2 se fabrică începând cu noiembrie 2012 nu din aprilie! Dacă face parte din primele loturi(2012) ar trebui să aibă 4 ani garanție (3+1) în limita a 100.000 KM
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              hello,

              este din 2013.04 deci 2 ani si mai are 1 an garantie desi carnetul a fost completat pesemne de un copil analfabet si sunt ingrijorat sa nu fie falsificat...are acelasi scrisla cele 2 revizii alta semnatura si culori si seria de sasiu difera o litera fata de cea originala plus de abia se vaf ambele inscrieri de parca pixul era pe terminatr (craiova). masina trage f bine, are mici zgarieturi lovituri, insa inauntru ti se pare ca ar avea vreo 5 ani...buton menu decojit la audio, usile din fata parca se inchid metal pe metal, scaunul parca nu are sustinere si schimbatorul in exterior se aude de parca n-ar avea ulei..pe scurt zici ca ar avea 150.000 km... o duc luni la dealer local sa verificam dar in conditiile astea 6000 si ceva mi se par le deja prea mult...mai bine atunci un laureate 1.2 prin rabla...
              Last edited by 77sky; 17 May 2015, 10:20.

              Comment


              • #8
                2013 e altceva, recomand un test CLiP(poți vedea dacă km sunt reali sau nu, pentru că sunt scriși în toate calculatoarele nu numai TdB - momentan imposibil de dat înapoi).

                La X52(Logan II) carnetul de garanție e electronic cel pe hârtie e cam de formă, deci în orice reprezentanță poți verifica după VIN ce și cum.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #9
                  La 50.000 km in bord nu exista sa fie butonul de la player sters, sau usile sa se inchida aiurea. Nu exista masina de flota care sa aiba doar 50.000 in 3 ani. Nu renteaza sa fie vanduta dupa doar 50.000 decat daca firma are probleme majore. Astea se amortizeaza pe la 200.000. Doar atunci este rentabil sa o vinzi.
                  Poti cere documentele justificative ale reviziilor. Doar a fost pe firma, nu masina personala...

                  Comment


                  • #10
                    Masina are 2 ani nu 3 si este politica lor sa le schimbe cam la frecventa asta. Ala e singurul buton ce s-a decojit restul sunt ok. Vanzatorul imi lasa masina luni sa o duc unde vreau la teste deci voi afla atunci care e istoricul. Fiind in leasing cica era o procedura stricta sa respecte reviziile doar ca mie mi s-a parut carnetul cu cele 2 inscrisuri din craiova cu pixul terminat si stil analfabet un pic stranii. Am aflat si pretul dat pe masina era sub 5000...deci facr un profit sanatos daca ma decid sa il iau dar sincer nici nu m-ar deranja doar masina sa fie ok. Am mai observat la aripa spate in fata rotii lipseste acel aparator din fabrica intr-o parte si parca e si un surplus de mastic acolo..2 chedere la geamuri sunt un pic dezlipite si rridicate.si nici sistemul audio cu butonul menu tinut apasat 5 secunde nu afiseaza meniul service info...mici semne ciudate...sper sa ma luminez luni
                    Last edited by 77sky; 17 May 2015, 10:20.

                    Comment


                    • #11
                      Pai atunci mergi tu si o verifica. Nu mai intreba pe aici. Vrei confirmari ca e ok sau care-i scopul topicului?
                      Daca tu crezi ca politica unei firme este sa schimbe masini la 50.000 km, atunci mergi si cumpara de afara. Ca tot "50.000" au toate. Este extrem de rentabil sa le vinzi si la 40.000 km.
                      Iar preturi mai mici cu aproape 50% nu exista nici atunci cand cumperi flote de mii de masini.
                      Pretul de lista al masinii este 9800. Nu exista discount de 50%! Sau ma rog, daca tu crezi, cumpara masina.

                      Comment


                      • #12
                        Pai stai asa, ca in primul post erai sigur de masina, ca e ok, ca e cu km reali, ca tot...
                        Acum ai intrat la banuieli, e foarte bine (sa nu mai fii disperat), verifica istoricu, dupa ce semne ai mai vazut se pare ca nu are 50000 km, sau a fost forjalitata si batjocorita in ultimu hal.
                        La 6000+ Euro trebe sa fie tzipla, daca nu, mai studiaza piata cu atentie, gasesti straineze ok la 6000+ Euro (cu tot cu taxa).

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Cezar View Post
                          Pai atunci mergi tu si o verifica. Nu mai intreba pe aici. Vrei confirmari ca e ok sau care-i scopul topicului?
                          Daca tu crezi ca politica unei firme este sa schimbe masini la 50.000 km, atunci mergi si cumpara de afara. Ca tot "50.000" au toate. Este extrem de rentabil sa le vinzi si la 40.000 km.
                          Iar preturi mai mici cu aproape 50% nu exista nici atunci cand cumperi flote de mii de masini.
                          Pretul de lista al masinii este 9800. Nu exista discount de 50%! Sau ma rog, daca tu crezi, cumpara masina.
                          Cezar,

                          ideea topicului era/este sa isi dea lumea cu parerea vis-a-vis de ocazia respectiva. originea masinii si a kilometrilor este 99% reala tocmai asta ma atrage mai mult de o achizitie decat de oricare alta de o masina adusa. Scopul principal era sa aflu daca as avea probleme cu motorizarea asta utilizand 90% urban, si daca isi merita pretul de aprox 6k. informatiile aditionale pot fi considerate ca fapt divers adica un mic ajutor legat de sfatul oferit. verificarile le voi face maine la service sperand ca acolo sa obtin date reale si sa imi dau seama dupa ce ridica daca a patit ceva serios la viata ei. cam atat si ca incheiere ma si interesez maine cat ar fi laureate 1.2 sau 0.9 prin rabla...daca e diferenta de pana 1000 si un pic nici nu are rost sa ma complic cu sh diesel.

                          Comment


                          • #14
                            Daca toate sunt asa cum spui, respectiv km, atunci masina e relativ noua, de aceea eu zic sa ei masina. Pentru curatarea periodica a filtrului vei sti ce sa faci la momentul respectiv (o iesire dupa 4-500km de...urban). Nu vei fi nici primul nici ultimul posesor de dCi Euro5, care circula predominant in oras. Vorba multa saracia omului; fa pasul si gata.
                            Succes.
                            Cand te gandesti la benzinare sa ei in calcul consumul; fa-ti calculele si dupa aceea decizi.
                            Last edited by IancuMIC; 17 May 2015, 10:28.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #15
                              Conteaza foarte mult ce iti doresti si ce iti place. Intotdeauna exista mai multe variante pentru un anume buget. Dar stii cum se spune: gusturile nu se discuta (doar se comenteaza).
                              Din punctul meu de vedere:
                              - varianta "masina noua" este clar mai buna decat sh;
                              - pentru 90% trafic urban nu are rost sa te incurci cu un diesel mai ales unul cu filtru de particule;
                              - costurile de intretinere pe care o sa le ai sunt evident mai mari la un diesel cu 50.000 decat la 1.2 cu 0 km (varianta de 0.9 nu o iau in considerare din cauza costului de achizitie+intretinere)

                              - la revanzare o sa te avantajeze un an de fabricatie mai proaspat si faptul ca esti primul propietar.
                              Last edited by abc; 17 May 2015, 10:48. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google