Sfat Urgent Achizitie Logan 2 1.5dci 75hp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Din ce spui, masina pare cam obosita...are doar 50.000, ar trebui sa fie in stare buna. Gandeste-te bine, orice ai alege, sa nu regreti apoi.
    Bafta!
    sigpic
    !

    Comment


    • #17
      Originally posted by IancuMIC View Post
      Cand te gandesti la benzinare sa ei in calcul consumul; fa-ti calculele si dupa aceea decizi.
      Conteaza foarte mult kilometrii / an.
      Din proprie experienta spun:
      -cand mi-am luat masina, in 2007, varianta diesel costa cu 1500 euro mai mult (euro 4);
      - tinand cont de pretul de atunci al combustibilului (cel mai mic pe care l-am vazut la o statie Petrom din Bucuresti), de consumul mediu in ciclu mixt din cartea tehnica si de cursul leu/euro, rezulta ca diferenta de 1500 euro se amortizeaza dupa apoximativ 60.000Km. Nu mai pun in discutie costurile de intretinere mai mari la diesel + alte probleme de "mentenanta". (pana si bateria se schimba, de regula, mai des la diesel) Asigurarea casco (pentru cine foloseste) este mai mare, proportional cu pretul masinii. Inca ceva: pentru mers la serviciu (trafic urban de cativa km) motorul nu se incalzeste corespunzator cel putin 6 luni pe an.
      Last edited by abc; 17 May 2015, 12:20.

      Comment


      • #18
        Mai exista si posibilitatea ca masina sa fi fost de rezerva, in caz ca una din masinile firmei are vreo defectiune, angajatul primeste o masina de rezerva, de unde si km putini. E doar o ipoteza.
        In orice caz, o sa ti placa mult dieselul de 75. O sa fii surprins atat de consum cat si de acceleratie. Are cuplu mare pentru greutatea aia(1000kg &200nM), iar consumul intr un oras normal, la mers regulamentar, nu trece de 5.
        Afara scoti sub 4 lejer daca nu te dai la ea.

        Sa nu iei 1.2, nu fa prostia asta. Am in familie laureate 2014 de 1.2, e puturoasa. In oras, vara, aglomerat consuma peste 9, afara la mers 130-140(fara autostrada), ia 7. Poti sa il faci sa consume si putin dar trebuie sa fi foarte ponderat si rabdator. Plus de asta, daca dai drumul la aer si mai ai si vreo 3 oameni cu tine, poti sa ti iei adio de la depasiri.
        Sa nu mai vorbesc de zgomotul motor la viteze de peste 90-100, cutia este scurta, turatia mare, o sa te dispere la drum lung.
        Iti spun din propria experienta, ia ori 1.5, ori 0.9, desi 0.9 nu am apucat sa conduc.
        Last edited by hasserro; 17 May 2015, 16:59. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Mersi mult de sfaturi si ganduri, hassero niste idei bune de apreciat mai ales ca ti-am mai citit si celelalte posturi si am vazut experienta ta cu 1.2. apropo ipoteza este exact cea pvestita de proprietarul actual chiar era din lotul de masini backup fapt ce ma surprinde cand vad semnele forjei inauntru la plastice chedere nuca schimbatot volan etc. probabil un agent tipic cu ura zilnica acumulata si descarcata pe masinuta... doar imi pot imagina ce i-a facut la motot atunci..orcum vad ce aduce ziua de maine, mai am o alternativa de la o cunostinta. o fabie combi 2009 cu 70k kilometri 1.2 htp 70 cp, cu toate dotarile necesare si luata tot din ro cu istoric de service undeva la 4300 cu taxa cu tot adica raman cu 1700 e in buzunar...stiu ca e motor 3 pistoane 12v dar cu stil de viata 90% urban parca nu ar fi de evitata nici ocazia asta...

          Te rog, NU mai cita postul anterior (QUOTE). Foloseste Post Reply!
          Completeaza, corect, locatia la profil (oras).
          Last edited by 77sky; 17 May 2015, 22:44.

          Comment


          • #20
            Nu stiu cum de aveti masina zgomotoasa la 3000 rot/min, la mine in masina se discuta decent la viteza de 100 km/h fara sa tipe unii la altii, depinde si de unde alimentati (Petrom, Mol) întotdeauna mi s-a parut mai zgomotos motorul si lenes. La Omv dupa noroc, iar la Rompetrol este cel mai putin zgomotos si trage mult mai bine, nu te rogi de ea cand alimentezi de la Petrom/Mol.

            Vezi ca motorasul 1.2 HTP, o sa te rupa la consum mai ceva ca 1.2 de la logan.
            Last edited by aris86; 17 May 2015, 17:20. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              Originally posted by sonnenberg30 View Post
              ...ma si interesez maine cat ar fi laureate 1.2 sau 0.9 prin rabla...daca e diferenta de pana 1000 si un pic nici nu are rost sa ma complic cu sh diesel.
              Singura varianta de Laureate nou in >7k euro este cea cu 1.2 16v, fara nici o optiune suplimentara.

              Comment


              • #22
                Originally posted by sonnenberg30 View Post
                mai am o alternativa de la o cunostinta. o fabie combi 2009 cu 70k kilometri 1.2 htp 70 cp, cu toate dotarile necesare si luata tot din ro cu istoric de service undeva la 4300 cu taxa cu tot adica raman cu 1700 e in buzunar...
                Deci cu asta...chiar ca vei da lovitura; din ce in ce mai bine. Da, na'...e optiunea fiecaruia, dar daca tot e sa discutam, la o adica...
                ...
                Sa nu uiti sa ne prezinti si noua, masina pe care o vei cumpara.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by sonnenberg30 View Post
                  mai am o alternativa de la o cunostinta. o fabie combi 2009 cu 70k kilometri 1.2 htp 70 cp, cu toate dotarile necesare si luata tot din ro cu istoric de service undeva la 4300 cu taxa cu tot adica raman cu 1700 e in buzunar...stiu ca e motor 3 pistoane 12v dar cu stil de viata 90% urban parca nu ar fi de evitata nici ocazia asta...


                  Mergi pe varianta asta, ptr oras este mai buna, doar ca alea de obicei papa ulei, daca te intereseaza vorbim in privat cum sa verifici daca papa sau nu ulei.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #24
                    E totusi 2009; te sfatuiesc sa alegi diesel-ul, daca istoricul se confirma
                    My Ride sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Nu mai speriati oamenii degeaba . Cand ai venit pe forum ziceai ca 1.2 e foarte smecher, dupa ce ai condus 1.5, zici de el ca e foarte smecher, urmatorul care este...? Ambele sunt decente, diferenta o face preferinta si scopul achizitiei.

                      Nu ti-as recomanda L2-ul de care zici(nu din cauza motorizarii) deoarece din semnele de uzura pe care le-ai mentionat rezulta faptul ca "s-a dat" in ea din greu. Da-o naibi de treaba, am eu 94.000(in 3 ani) km cu masina si nu se aud usile fier pe fier, si e ph2, se presupune ca e mai slaba calitativ.
                      sigpic
                      !

                      Comment


                      • #26
                        Vorba lui aris, la 3000 de ture si 100 la ora, nu trebuie sa vorbesti tare ca sa te auzi cu pasagerii, iar parerea mea este ca pt mers preponderent in urban, nu are rost sa ti bati capul cu un diesel, care se simte mult mai bine la drum intins
                        Pt oras un benzinar se preteaza mult mai bine, iar in oras merge la fel si un logan de 1.2 precum unul de 0,9 ,diferenta de putere nu o simti in oras, plus ca vorbim de 15 cai
                        La fel dieselul de 75 are cuplu mai bun, dar nu prea face diferenta in oras, fata de un logan de 1.2
                        Daca ai 6000, mai pui o mie , si iei prin rabla un laureat de 1.2 nou, cu garantie, si nu te doare capul cativa
                        ani, decat un sh care nu se stie cum a fost exploatat,si cati bani vei mai baga in el

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by vdmihai View Post
                          Nu mai speriati oamenii degeaba . Cand ai venit pe forum ziceai ca 1.2 e foarte smecher, dupa ce ai condus 1.5, zici de el ca e foarte smecher, urmatorul care este...? Ambele sunt decente, diferenta o face preferinta si scopul achizitiei.

                          Nu ti-as recomanda L2-ul de care zici(nu din cauza motorizarii) deoarece din semnele de uzura pe care le-ai mentionat rezulta faptul ca "s-a dat" in ea din greu. Da-o naibi de treaba, am eu 94.000(in 3 ani) km cu masina si nu se aud usile fier pe fier, si e ph2, se presupune ca e mai slaba calitativ.
                          N-auzi ca mergeau angajatii nervosi pe ea? dadeau cu usile, cum dau cu caciulile?
                          Asta-i oricum mai tare ca povestea cu doctorul, baba ori femeia.
                          Daca tot vrei sa iei ceva, mergi pe fabia aceea. Siguri iesi mai castigat, din toate punctele de vedere.
                          Daca vrei masini de 50.000 de la firme, hai ca-ti dau eu cateva focusuri. Tipla toate. Mai putin ca au diverse butoane cojite (tot asa - angajati rai si uraciosi). Au ceva intrari in service ford, dar sa nu iei in seama pt ca am schimbat bordul si de aceea la unele arata 190.000 si doar la una singura 50.000. De fapt, toate au 50.000, doar ca am schimbat bordurile cu unele mai vechi, ca sa ies mai ieftin. Insa, sunt originale, cu garantie. Tocmai ce a expirat. Le am de la un mos din bazar. Bun om... Cu suflet mare! Le avea de la copilul lui ce a murit intr-un accident. Urat eveniment, pe cuvant. Asa ca le-am pastrat cu km aia, in cinstea amintirii copiilor mosului. Pam pam.
                          La pretul pietei: 1.6 6000 euro.

                          Comment


                          • #28


                            Si fabiuta e de luat in seama, mai ales pentru oras. Acu mai depinde si ce preferi, ca sa iei un lucru doar ca e ieftin si tie nu iti convine iar nu e bine, ramai cu el pe cap.
                            sigpic
                            !

                            Comment


                            • #29
                              Am auzit povesti cu masina de firma cumparata la 50000 km si la 60000 km i s-a ars garnitura de chiuloasa (peugeot 207). Verifica masina cu atentie, ca o sa te lamuresti singur, dar in general nu este recomandat sa cumperi masina de firma ca sunt hatranite rau (de ex. Daewoo nubira a costat 1000 euro si a bagat apoi in reparatii 3000 de euro in reparatii).

                              Comment


                              • #30
                                Pana la urma si o masina de 50.000 de km o poti face sa mearga ca la 200.000

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google