Sfat Urgent Achizitie Logan 2 1.5dci 75hp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Incepeti sa exagerati cu "masinile de firma"
    Mai sunt si alte cazuri, in care parcul e chiar ingrijit si nu sunt angajati furiosi sa tranteasca portierele.
    Eu cunosc masinile si utilizatorii din parcul nostru, precum si modul de servisare.
    Rulajele sunt mici si dupa 3 ani zici ca e noua.

    Acum...daca a inceput si placa asta sa fie folosita precum cea cu pensionarul cuminte, babuta cu masina pt cumparaturi (in Germania) si altele asemenea...e alta poveste
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #32
      Ar fi ok sa arunci o poza, doua cu masinuta.
      sigpic
      !

      Comment


      • #33
        Originally posted by aris86 View Post
        Nu stiu cum de aveti masina zgomotoasa la 3000 rot/min, la mine in masina se discuta decent la viteza de 100 km/h fara sa tipe unii la altii, depinde si de unde alimentati (Petrom, Mol) întotdeauna mi s-a parut mai zgomotos motorul si lenes. La Omv dupa noroc, iar la Rompetrol este cel mai putin zgomotos si trage mult mai bine, nu te rogi de ea cand alimentezi de la Petrom/Mol.

        Vezi ca motorasul 1.2 HTP, o sa te rupa la consum mai ceva ca 1.2 de la logan.
        Salutare din nou,

        astazi am fost cu masina la service, mi-au confirmat ca a avut 2 evenimente, care au rezultat in indreptat, chituit si vopsit, fara elemente schimbate. Aripa spate si aripa fata, dar atat. IN rest kilometri reali, 50k, revizii ok, peste 9000 sau 1 an am urmatoarea. Ruleaza bine, injectie ok, dpf ok, lipseste un ornament antinoroi de la aripa din spate (cel prins cu suruburi de plastic in fata rotii), si o janta trebuie indreptata. IN rest e ok, am ajuns undeva la 6200 cu inmatriculare cu tot pe mine. Deocamdata mi se pare ok, sper ca am luat decizia corecta, si cu rabla m-ar fi costat mult mai mult cel de 1.2 laureate.(tichete+7340e)

        Deci bine v-am regasit, sper sa fie fara evenimente, in curand voi cauta dupa niste solutii+piese pentru a inlocui pe cele uzate (aparator noroi aripa spate stang+cheder portiera+cheder capota+solutii de curatat motor+modalitate schimbare valva si surub senzor presiune+ mullteee altele)

        Va multumesc pentru sfaturi si revin in curand.


        L.E. De abia acum am vazut ca exista pagina 2 am crezut ca nu am mai primit raspunsuri de aseara ...ce looser sunt
        Last edited by sonnenberg30; 18 May 2015, 15:37.

        Comment


        • #34
          Originally posted by 77sky View Post
          Incepeti sa exagerati cu "masinile de firma"
          Mai sunt si alte cazuri, in care parcul e chiar ingrijit si nu sunt angajati furiosi sa tranteasca portierele.
          Eu cunosc masinile si utilizatorii din parcul nostru, precum si modul de servisare.
          Rulajele sunt mici si dupa 3 ani zici ca e noua.

          Acum...daca a inceput si placa asta sa fie folosita precum cea cu pensionarul cuminte, babuta cu masina pt cumparaturi (in Germania) si altele asemenea...e alta poveste
          Si de aceea le-a pus la vanzare dupa 2 ani... NOT!

          Comment


          • #35
            Sa o stapanesti sanatos! Asteptam poze, si trebuie sa ne spui ce parere ai de dci

            Comment


            • #36
              @sonnenberg30: Să fie într-un ceas bun!

              Comment


              • #37
                Originally posted by sonnenberg30 View Post
                Salutare,

                dupa o relatie de 2 ani cu un focus 2010 1.8tdci am ramas fara masina si as opta sa revin la marca dacia......... Acum prietena are un sandero 0.9tce pe care pur si simplu il adoram din orice pdv.........

                Va multumesc anticipat,
                Vin si eu cu un sfat sper sa nu fie prea tarziu........impusti doi iepuri......te insori cu prietena si ai pus mana pe masina ei........ramai cu banii pentru o bere cu baietii de pe forum.....ce zici?
                cred ca prietena nu este amanta.......
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Oti View Post
                  Vin si eu cu un sfat sper sa nu fie prea tarziu........impusti doi iepuri......te insori cu prietena si ai pus mana pe masina ei........ramai cu banii pentru o bere cu baietii de pe forum.....ce zici?
                  cred ca prietena nu este amanta.......
                  N-ai intarziat deloc, se ia in vedere sfatul cu nunta, restul cu preluare masina si consum bauturi alcoolice cu baietii s-au notat si urmeaza a fi programate .

                  Apropo: prietena are un sandero 2014 0.9 tce la care am observat urmatoarele diferente:

                  1. sistemul audio ofera informatii service/can prin apasarea lunga MENU (logan nu)
                  2. sunetul la inchiderea usilor zici ca e seria 7 sau s klass,nici un sunet de metal (logan nu)
                  3. consum 7.5% la 130 km/h sandero (logan dci nu max undeva la 5.2)

                  Deci punctele 1 si 2 raman de rezolvat, iar de poza nu am uitat, dar pur si simplu nu am apucat inca (transcriere, inmatriculare, rar, lucru, etc)

                  Comment


                  • #39
                    Ce mai e de notat la dci, nu prea poti sa mergi cu ea sub 1500 rpm, incepe sa vibreze si sa faca rezonanta in interior, spre deosebire de alte dieseluri (ex 1.6 tdi, 1.9 tdi) .
                    Dar nu e neaparat o problema asta, oricum nu e sanatos sa mergi cu dieselul asa de jos in ture. Avand si dpf, trebuie sa o mai scoti afara si sa ii dai talpa din cand in cand.
                    O sa ti placa si pe depasiri, te bagi lejer de la 1700-1800 de ture, si o sa ti placa si mai mult cum sasaie turbina, nu ai cum sa nu o auzi
                    Sa te bucuri de ea si cat mai multi km fara probleme!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by hasserro View Post
                      Ce mai e de notat la dci, nu prea poti sa mergi cu ea sub 1500 rpm, incepe sa vibreze si sa faca rezonanta in interior, spre deosebire de alte dieseluri (ex 1.6 tdi, 1.9 tdi) .
                      Dar nu e neaparat o problema asta, oricum nu e sanatos sa mergi cu dieselul asa de jos in ture. Avand si dpf, trebuie sa o mai scoti afara si sa ii dai talpa din cand in cand.
                      O sa ti placa si pe depasiri, te bagi lejer de la 1700-1800 de ture, si o sa ti placa si mai mult cum sasaie turbina, nu ai cum sa nu o auzi
                      Sa te bucuri de ea si cat mai multi km fara probleme!
                      Mersi mult Hassero,

                      am inteles si eu ca trebuie sa merg la sf de max 2 sapt drum macar de o ora un pic mai turat pentru a se curata DPF-ul. Din pacate 90% masina va vedea drum de 4 km dus si 4 intors zilnici la lucru si inapoi, sper sa nu am probleme cu ea. Am observat ca trebuie sa ma obisnuiesc si cu ambreiajul si pornirea de pe loc, ori se scutura ori porneste in tromba, lucruri ce nu am patit cu fordurile diesel. pana atunci si niste poze cu ea cu motorul murdar

                      Comment


                      • #41
                        astazi am fost cu masina la service, mi-au confirmat ca a avut 2 evenimente, care au rezultat in indreptat, chituit si vopsit, fara elemente schimbate. Aripa spate si aripa fata, dar atat.
                        Aripa spate si atat...
                        Pai omule, Loganul rugineste si nelovit, daca a mai fost si lovit si chituit, e clar.
                        Aripa spate iti pare mizilic? Pai o aripa spate cand (nu daca!) va rugini, sa o inlocuiesti te costa cam 500 de lei aripa, manopera de inlocuire si vopsitul 500-700 de lei.

                        Plus ca aripa trebuie sudata, iar rugina se lipseste de sudura precum capusa de epiderma.

                        Cu aripa fata scapi mai ieftin, iei un ASAM si peste 2 ani are gauri in ea.
                        Zi mersi ca ai aflat inainte ca e lovit.
                        Nu-l lua decat daca iti face cineva tinichigeria aproape moca, ruda sau prieten apropiat.
                        Last edited by mr.K; 19 May 2015, 10:29.

                        Comment


                        • #42
                          Atasate niste poze nereusite, primele arata "problemele" celelalte 2 masina la vulcanizare.

                          Probleme: disc frana si tambur arata oribil de ruginite, galeria de esapament la fel, decojit buton menu audio, lipseste protectie noroi aripa spate si la motor are niste vapori de ulei sau nu stiu ce, ca de curs nu curge, doar se depune pe tub si se lipeste praful.

                          In rest multumit, am curatat 2 ore cu carpa motorul aseara si deja e alta viata,
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            Consider ca din acest moment (momentul achizitiei), topicul se poate inchide; orice alte discutii legate de masina pot fi purtate pe un topic dedicat, evetual la my ride.
                            Mult succes!
                            Last edited by IancuMIC; 19 May 2015, 10:42.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google