If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
cred ca este un calcul gresit, din ce imi amintesc de la orele de fizica P=m * v, unde v este viteza instant nu medie iar m este masa, masini diferite mase diferite, acum poate ne dam seama de unde apar diferentele, de obicei femeile pleaca lent de la stop, tu erai in plina acceleratie......instantul era mult mai mare la tine. fara sa iau in calcul def controlata (t0rgue.....)
Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Euro NCAP Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In the side impact, a mobile deformable barrier i...
Euro NCAP Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In the side impact, a mobile deformable barrier i...
asta inseamna impact la 60 la ora
Compari mere cu pere, impactul a fost lateral si oricum nu s-a petrecut la 10 km/h.
Anul trecut la un viraj la dreapta, fiind pe banda I m-am atins cu un taximetrist de pe banda 2 care mi-a taiat calea, impactul fiind usor lateral. Pagube la mine bara fata sarita si aripa stanga deformata si la taximetrist (cazatura de logan, ruginita in ultimul hal) aripa spate dreapta usor infundata si si bara spate julita. Totul s-a petrecut la 10 km/h.
2000 RON manopera pentru redresat caroseria si pus toate la locul lor chiar nu e mult.
E ENORM. te duci la un servis multimarca serios si iti face aceeasi treaba la juma de pret. daca e reprezentanta ce ? strang toate suruburile cu cheia dinamometrica ? pun un adaos nesimtit la piese si ora de manopera si o stabilesc singuri , ca s reprezentanta si platesc marca.
oricum eu eram convins ce inseamna loganul{mai ales logan2}. tabla ca de cutii de bere , macar daca era din aluminiu ca sa nu rugineasca , plastice casante , tehnologie invechita si design nou. cum naiba sa aiba maxim 1100 kg toata masina ca sa consume putin , dar sa fie si trainica ?
golful ala are 200 kg in plus si e mai mic ca dimensiuni , dar e tanc pe langa logan.
Mie la un service fost reprezentanta Dacia am platit manopera 2000 lei pentru inlocuit ambele capete lonjeron , tranversa si tragerul si aranjat aripile si capota .Logan 1 PH2
Opel Vectra A 1995
Logan Preferance 2009
Logan Editie Limitata 2014
asa se intampla la mai toate masinile- fata este facuta sa absoarba impactul , nu sa fie rigida, ca sa poata proteja pasagerii... se sacrifica tabla ca sa salveze omul , eu zic ca nu e un pret mare... acum in situatia ta a fost un caz fericit ca nu te-a lovit tare dar nefericit ca a sifonat bine masina... putea fi si mai rau , eu zic sa vezi partea buna a intamplarii, putea sa se termine urat de tot.
Voi realizati ca toate masinile noi sunt cartoane in comparatie cu vechile generatii? Ca asa am vazut si eu impact intre un caddy si un volvo 740, iar caddyul putea fi adunat cu farasul in timp ce la volvo abia puteai strange cioburile de la far si stergatorul farului.
In general masinile noi sunt mai sensibile la capitolul tabla. Mie mi se pare uneori ca se vede cu ochiul liber diferenta de grosime a tablei intre o masina veche (7-8 ani) si una noua. O fi si chestie de costuri si de fizica, etc, dar ma gandesc sincer ca daca pui 2 masini una langa alta (veche si nou) sun un castan, o sa ai o surpriza urata cu cea noua, la ce modele o sa capete cand or cadea ``fructele`` din pom.
Sunt patit cu a mea (desi este mai vechiuta, 7 anisori) si are urme vizibile de castane. Chiar sunt curios un Logan 2 cum se comporta in aceleasi circumstante.
Sa nu exageram acum, cel putin in cazul loganului, aceasi tabla de kko care exista pe primul model din 2004, o regasim (altfel fasonata) si pe modelele actuale, in ceea ce priveste grosimea / rezistenta, chiar daca nu mai e de Sidex.
Știe cineva niște surse sigure de piese sh pt Logan 2?am găsit pe olx, dar nu par asa de încredere, având în vedere ca le iau și prin curierat, fără sa le vad, e și mai complicat.
Logan cu tabla indoita de la corcoduse ? WTF ?? ati baut ceva ? exagerati , o fi Loganul la tabla ca vai de mama lui dar nici chiar asa.
Am avut si eu golanul parcat pe sub diversi copaci fructiferi dar sa gasesc tabla "agresata" de fructe in cadere (...) never ever.
Bine acum conteaza si de la ce inaltime au picat corcodusele.
Daca ai un mar ce cade de la vreo 10-15 metri inaltime , da iti face pagube la tabla dar eu n-am vazut in Romania copaci atat de inalti(fructiferi) , a ba da sunt nucii.Nu puneti masina sub un nuc.
Sa revenim ontopic :
Initiatorul topicului , inca o data spun, nu cred sa vi avut doar 10km/h , iar golful 50-60 km/h? poate ambele combinat. Piese sh pentru logan 2 sunt dar putine , de n-are vechime pe piata , cauta cu rabdare si vei gasi piesele care-ti trebuie la un pret cat de cat rezonabil.Oricum cred ca o sa vinzi masina dupa reparatie , asa este ?
Anunt important!cine ma ajuta,evident contra cost ,pt cerificarea vizuala la niste piese din sectorul 3 bucuresti?le iau sh si nu am incredere deplina in dealerii astia care le vand..deci ar trebui sa le inspecteze cineva mai de incrdere.Si sigur userii de aici is mai de incredere decat oricare dealer
Repet,timpul pierdut va fi platit!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment