Accident Logan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    la lucru nu am acces la youtube )
    sigpic

    Comment


    • #77
      Originally posted by pilifida View Post
      Nu pot sa cred ce discutii vad aici. Nu conteaza cum se deformeaza masina, conteaza ce simt pasagerii. Eu am vazut pe viu 2 tamponari asemanatoare: megane intrat in fundul unei dacii 1310: meganul praf zici ca intrase intr-un zid si dacia nu avea absolut nimic. Acum intrebare? In care masina esti mai sigur???? Conteaza cum protejeaza pasagerii nu cum arata masina dupa tamponare.
      Iar domnul skid_oznel sau ce nickname ai: dacia a pierdut punctaj la sistemele de avertizare nu a castigat: pt ca daca te uiti la rezultatele ncap protectia pasagerilor este de 80% iar la sistemele de avertizare sandero are un procent de doar 57 %.
      Iar pentru cei ce se minuneaza de viteza mica in momentul accidentului recititi manualele de fizica de clasa a7a si veti vedea ca fortele in astfel de cazuri se aduna si vitezele se compun. Deci daca el mergea cu 10 km/h si vw-ul cu 40 => accident la o viteza totala de 50 km/h comparabil cu intratul intr-un zid cu 50 km/h (asta daca ne gandim la impact frontal si nu la unul lateral in care se descompune viteza in cele 2 componente pe axe )
      Asa este, daca nu se deformeaza masina -> se deformeaza soferul

      Comment


      • #78
        Dupa logica ta, daca o locomotiva care nu se deformeaza deloc, loveste o masina, inseamna ca s-a deformat mecanicul locomotivei?
        O mare importanta o are masa celor 2 obiecte care se ciocnesc.
        Last edited by mr.K; 15 June 2015, 13:54.

        Comment


        • #79
          aia are masa mare. tie acum iti arde de glume.
          stii ce au vrut sa zica, si asa e... soferul se "deformeaza" din cauza decelerarii.
          un tir, o locomotiva, sufera mai putin din cauza ca au masa mare si fac zob masina si o mai si tarasc dupa ei => decelerarea nu e atat de brusca.

          dupa ce am postat am vazut ca ai zis de masa. dar cred ca ai editat postul de nu mi-a aparut ca new post.

          Comment


          • #80
            pilfida....
            ti-am dat ca idee, sa vezi diferentele de echipament intre X90 si X52.
            poate intelegi SI TU de unde vine diferenta de punctaj dintre cele doua.
            dupa aia, ia o gura de apa rece, numara pana la 100 in gand si calmeaza-te.
            adevaru' adevarat, adevarata fiica a mamei omida!

            nu stiu in ce manual te-ai uitat tu dar daca ti se pare ca loganul asta arata ca dupa un impact cu un zid la 50km/h... adica fix ca ala din testele de impact...
            Attached Files
            Last edited by skd_ozenel; 15 June 2015, 14:32.

            Comment


            • #81
              dupa ce am postat am vazut ca ai zis de masa. dar cred ca ai editat postul de nu mi-a aparut ca new post.
              E editat inainte (13:54) de a posta tu (13:58), mai da un refresh ocazional.

              stii ce au vrut sa zica, si asa e... soferul se "deformeaza" din cauza decelerarii.
              La 10 km/h nu se mai deformeaza niciun sofer din cauza decelerarii.

              Comment


              • #82
                Originally posted by mr.K View Post
                Dupa logica ta, daca o locomotiva care nu se deformeaza deloc, loveste o masina, inseamna ca s-a deformat mecanicul locomotivei?
                O mare importanta o are masa celor 2 obiecte care se ciocnesc.
                Deformarea "controlata" => tabla se face praf absorbind cat mai mult din socul resimtit in habitaclu' stiu ca stiai dar e mai fain sa ne dam destepti si rastalmacim vorbele celorlalti.
                sigpic

                Comment


                • #83
                  Important e ca deformarea asta controlata sa nu devina de necontrolat si motorul sa ajunga pe bancheta spate.

                  Comment


                  • #84
                    uite ca nu a ajuns. Colegu' ai o poza cu bancheta din spate dar cu ora si data, ca sa nu creada unii ca tu ai luat motorul repede din spate si l-ai pus la loc )
                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      La 10km /h, cred si eu.
                      Numai ca de obicei masinile se deplaseaza pe drum cu viteza ceva mai mare.

                      Comment


                      • #86
                        principiul 3 al lui newton: orice actiune asupra unui solid determina o reactiune egala in modul dar de sens contrar. => conteaza si cu cat merge celalalt nu doar viteza ta. Sau sa o iau altfel: se mergi cu 10 kmh si vine un tir cu 10 kmh. masina mica iese sifonata. Inchipuie-ti daca tirul venea cu 100 kmh. Cei de la mythbusters (ca am citit rezumatul emisiunii), ca sa faca o evaluare corecta, trebuia sa separe vitezele in simularea de accident cu 2 masini. Adica una sa se deplaseze cu 40kmh si cealalta cu 60 kmh si atunci se intelegea perfect dinamica fortelor pe fiecare dintre cele 2 masini.
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          aia de la mythbusters au explicat foarte simplu si au dreptate. daca te lovesti de ceva la 150km/h masina nu se va deforma de trei ori mai tare decat la 50km/h, fiindca tabla, indoindu-se, opune rezistenta. de aia la mcv, unde plafonul e mai mare decat la logan, tabla e ondulata. ca sa-i confere rezistenta.
                          daca tabla e in zig-zag sau ondulata, forta care acioneaza asupra ei se descompune in mai multe forte mici de-a lungul laturilor acelor mici ^^^^^^.

                          Comment


                          • #88
                            - era vorba doar despre fenomen nu de calitatea tablei
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              pai tocmai despre fenomen vorbeam, daca ai citit. nicidecum despre calitatea tablei.

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by B997NDL View Post
                                aia de la mythbusters au explicat foarte simplu si au dreptate. daca te lovesti de ceva la 150km/h masina nu se va deforma de trei ori mai tare decat la 50km/h, fiindca tabla, indoindu-se, opune rezistenta. de aia la mcv, unde plafonul e mai mare decat la logan, tabla e ondulata. ca sa-i confere rezistenta.
                                daca tabla e in zig-zag sau ondulata, forta care acioneaza asupra ei se descompune in mai multe forte mici de-a lungul laturilor acelor mici ^^^^^^.
                                deci daca tu vorbesti de fenomen si nu de tabla efectiv inseamna ca pot inlocui tabla cu lemnul si da la fel totul nu?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google