Probleme Logan 10 Ani Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merdician nord. E la bucuresti, mai departe de tine dar poate ai treaba, vii la un mall etc.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Originally posted by FloNick View Post
      mr.K cum am spus si mai sus in unele cazuri problema este soferul(exact ca si in cazul meu, rezolvarea fiind inchiderea mai cu forta a usilor) problema rezolvata
      aris86 nu ca nu am sesizat zgomotul ambreiajului,din contra chiar am intrebat aici pe forum ce e cu el(am obs. ca este inofensiv si i-am dat pace),nu ca nu am observat pata de ulei de la furtun,dar se rezolva cu un colier.
      Incearca rezolvarea cu un colier si mai vorbim apoi, e frectie la picior de lemn. S-a schimbat furtunul, montat colier si la 8 luni de zile a reaparut. Atat se pare ca este durata de viata a furtunului, dupa care reapare. Nu conteaza tipul problemei, atat timp cat bani au fost platiti pentru masina, dar care sa corespunda caracteristicilor vandute, ca in descriere nu scrie nicaieri: pierderi vapori de ulei, scaun cu bataiala, zgomot la ambreaj (mai mult sau mai putin vizibil), rugina la capota, rugina la chedere, bloc de lumini cu probleme si altele. Inainte de a reactiona la ce scrie, unul sau altul, mai bine am actiona ca sa fie gasita o solutie comuna, nu doar sa-i dai omului in cap.

      Comment


      • tipic: vrei sa vezi probleme si rezolvari si dai de bila neagra care arunCA CU r@h@t in stanga si in dreapta. Du-te omule la scara ta si lasa-ne! Omul asta chiar nu doarme noaptea din cauza problemelor pe care le are noul logan

        Originally posted by plasStik3 View Post
        Oti, fara a fi rau, o masina tinuta 8 ani doar schimband consumabilele, inseamna o masina care nu are foarte multi kilometri, in ciuda numarului de ani. Sunt sigur ca o masina tinuta 8 ani ce a avut un regim de utilizare de 30k-40k pe an adica undeva in jur de 200-300 de mii de km in 8 ani, nu se poate intretine doar cu consumabile si vor aparea si alte probleme pe parcursul exploatari.
        Logan 1, 1.5 DCI - 144000km, 9 ani - schimbat doar consumabile plus un capat de bara. Inainte sa ii dau dauna totala. Deci ....

        Originally posted by justalexu View Post
        dau o bere garantata pentru una buna care chiar nu te expediaza sau spune ca "asa face toate" , chiar vreau sa rezolv aceste probleme ...si sa imi folosesc masina linistit
        EMILIAN Sibiu
        Last edited by pilifida; 30 September 2015, 14:35. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic

        Comment


        • salutari iar,

          caleasca merge bine, am 12000km, ambreiajul troncane la fel (nicio schimbare, traiasca Valeo si cine l-a pus pe Logan), scaunul la fel (l-am mai "rectificat" eu dar rezultatele minime, ie de la ei) , cred ca astia fac interventii pe garantie doar daca fizic ai ramas in drum si sunt fortati de lege sa ti-o repare sau iti "naparleste" vopseaua mai rau ca serpii.

          DAR...

          acum avem o problema, ieri am sesizat o chestie bizara, si la rece si la cald si DOAR cand accelerez/merg constant pe la 1600-2200 ture in orice treapta se aude un zgomot , gen trrr trrr trrr i-as zice ca de tacheti, sau mai bine zis un zgomot gen lantul de la bicicleta atunci cand se asaza pe foi/pinioane atunci cand pedalezi ca disperatul...

          pe liber nu se aude, sau nu il aud eu din masina, dar in mers se aude chiar constant, si taricel, pana acum nu l-am auzit sau nu l-am sesizat, habar nu am...mai are cineva chestia asta?? (de la ambreiaj nu este clar, ptr ca ala are sunetul lui inconfundabil)

          uleiul este cel original si are cu brio 12000km.

          merci si MERY CHRISTMAS !

          Comment


          • Dacă oprești climatizarea dispare zgomotul ?
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Ambreajul pe Laguna mea din 98 era original Valeo.... avea 190000 km cand a picat. Am pus tot Valeo si dupa 80000 km merge stas ! Am avut Logan de la munca si ambreajul tacanea la liber chiar daca masina era noua cu 150 km in bord. La Reno nu se aude nimic...este liniste totala din partea ambreajului. Probabil este un defect de fabricatie la cutie.
              Last edited by Andyno; 24 December 2015, 21:51.

              Comment


              • Nici vorba de defect la cutie , pe gama Dacia se pune un ambreiaj mai slab calitativ fata de ce se pune pe Renault , exact ca la regenerare dpf la Renault nici nu îl simți când își face regenerarea în schimb la Dacia ......DA , cel puțin la logan 1.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Originally posted by prometheus View Post
                  Dacă oprești climatizarea dispare zgomotul ?
                  NU, nu are treaba cu clima si nici cu ambreiajul

                  poate asa face ea in mod normal, tac tac tac tac la 2000 ture...la tine face ?

                  Comment


                  • @justalexu, poate injuri tu ambreiajul ala valeo ca face acel zgomot, si eu am facut-o, dar dupa 70 de mii de km si la ce a vazut ambreiajul ala, inca merge impecabil, iar asta ma face sa i iert faptul ca face acel zgomot.

                    Comment


                    • Originally posted by hasserro View Post
                      @justalexu, poate injuri tu ambreiajul ala valeo ca face acel zgomot, si eu am facut-o, dar dupa 70 de mii de km si la ce a vazut ambreiajul ala, inca merge impecabil, iar asta ma face sa i iert faptul ca face acel zgomot.

                      sper sa ai dreptate, asta este prima mea masina noua si ma cam asteptam sa fie "virgina" din punct de vedere al "problemelor," dar na, asta e...ce-i drept nu a dat rateuri pana acum si ceea ce imi spui tu mi-au zis si altii deci tind sa cred ca eu sunt un pic prea exagerat/critic...

                      legat de zgomotul asta tac tac tac, usor metalic, pe la 2000 ture, ai vre-o opinie, il ai, nu il ai etc? merci !

                      Comment


                      • Stii ce zic unii pe aici? Ca e vina ta! Ca puteai sa intri pe forum sa citesti inainte sa o cumperi. Ca tot ce spui tu e normal sa se intample la o masina noua cu pretul asta.
                        Te las pe tine sa iti dai seama cine sunt personajele si sa te lupti cu morile de vant in incercarea de a-i convinge de ceva.

                        Comment


                        • Eu sincer sa fiu, n am auzit niciun zgomot metalic la peste 2000 rpm, iar motorul de pe masina mea, e cu siguranta unul dintre cele care au vazut cele mai multe ture, nu l-am menajat niciodata, din niciun punct de vedere, cu exceptia reviziilor efectuate mereu la timp, desigur. Voi merge azi cu masina si iti voi spune daca aud ceva ciudat. Din experienta mea cu masina, problemele sunt urmatoarele:
                          -contact schimbat la 11 luni de la achizitie, nu se mai rotea cheia in el, schimbat pe garantie
                          -bloc de lumini schimbat la 1 an si 2 luni de la achizitie, tot pe garantie.
                          -cu cauciuruile de vara, uneori cand rotesti de volan pe loc se aude un zgomot ca acela cand zgarii cu creta pe tabla, cucauciucurile de iarna nu se aude, probabil pt ca sunt mai moi.
                          -uneori, iar din ce am inteles necesita un uodate de soft aceasta problema, relantiul oscileaza, asa a facut de cand a fost nou nouta.
                          -clanta interior fata dreapta avea o problema, cand usile erau blocate trebuia sa tragi foarte tare pt a se deschide, acum vad ca n a mai facut nicio problema.
                          -vechea problema cu pata se ulei pe capacul motorului, a fost schimbat acel cordon de cauciuc, dar face la fel, nici nu i mai dau atentie.
                          Eu per total sunt chiar multumot de masina, pentru ca stiu pe unde am intrat cu ea, ce a vazut masina asta si nu zice nici pss, sa speram ca nici a ta nu va avea nevoie de vreo interventie in mod special.

                          Comment


                          • Originally posted by hasserro View Post
                            Eu sincer sa fiu, n am auzit niciun zgomot metalic la peste 2000 rpm, iar motorul de pe masina mea, e cu siguranta unul dintre cele care au vazut cele mai multe ture, nu l-am menajat niciodata, din niciun punct de vedere, cu exceptia reviziilor efectuate mereu la timp, desigur. Voi merge azi cu masina si iti voi spune daca aud ceva ciudat. Din experienta mea cu masina, problemele sunt urmatoarele:
                            -contact schimbat la 11 luni de la achizitie, nu se mai rotea cheia in el, schimbat pe garantie
                            -bloc de lumini schimbat la 1 an si 2 luni de la achizitie, tot pe garantie.
                            -cu cauciuruile de vara, uneori cand rotesti de volan pe loc se aude un zgomot ca acela cand zgarii cu creta pe tabla, cucauciucurile de iarna nu se aude, probabil pt ca sunt mai moi.
                            -uneori, iar din ce am inteles necesita un uodate de soft aceasta problema, relantiul oscileaza, asa a facut de cand a fost nou nouta.
                            -clanta interior fata dreapta avea o problema, cand usile erau blocate trebuia sa tragi foarte tare pt a se deschide, acum vad ca n a mai facut nicio problema.
                            -vechea problema cu pata se ulei pe capacul motorului, a fost schimbat acel cordon de cauciuc, dar face la fel, nici nu i mai dau atentie.
                            Eu per total sunt chiar multumot de masina, pentru ca stiu pe unde am intrat cu ea, ce a vazut masina asta si nu zice nici pss, sa speram ca nici a ta nu va avea nevoie de vreo interventie in mod special.
                            salut

                            am sesizat si eu asta "-cu cauciuruile de vara, uneori cand rotesti de volan pe loc se aude un zgomot ca acela cand zgarii cu creta pe tabla, cucauciucurile de iarna nu se aude, probabil pt ca sunt mai moi." , dar nu am acordat atentie credeam ca asa fac ele, asta "-vechea problema cu pata se ulei pe capacul motorului" , culmea, mi-a spus cel de la garantie de buna voie ca nu are ce sa ii faca fara ca eu sa fi sesizat...de aceea nu m-a interesat prea mult.


                            in mare si eu sunt multumit de ea, se vede ca este noua si destul de robusta, altfel o vindeam cu 1000-1200e pierdere de cand avea 2000km si asta era imi luam passat sau alta minune SH...dar masina este buna doar ca are niste chestii care ptr mine sunt cel putin ciudate la o masina noua(am avut doar SH pana acum) si de aceea intreb aici, oameni noirmali, ptr ca la service.........n-am pe cine.....cel putin astia de la campina sunt 10 mosi si 1-2 taneri mai destupati care nu au loc de mosi....

                            Originally posted by skd_ozenel View Post
                            Stii ce zic unii pe aici? Ca e vina ta! Ca puteai sa intri pe forum sa citesti inainte sa o cumperi. Ca tot ce spui tu e normal sa se intample la o masina noua cu pretul asta.
                            Te las pe tine sa iti dai seama cine sunt personajele si sa te lupti cu morile de vant in incercarea de a-i convinge de ceva.
                            daca zic asta sunt cretini (adminul imi poate da ban daca vrea il accept cu placere), ptr ca scopul unui forum este ca oamenii normail ca mine si altii sa punem tot felul de intrebari mai mult sau mai putin stupide sau enervante si cineva, daca are posibilitatea si cunostina sa ne dea un sfat/idee/indrumare etc... ptr ca daca am intrat pe forum CLAR ca cei de la service m-au fentat sau au incercat sa ma fenteze si vreau sa vad cum pot afla ceva informatii cu care sa plec si eu la "lupta" sau cum sa pun problema ca cei de la service sa nu ma mai fenteze....gen "spuneti-mi si mie cum faceti voi ca sa fac si eu la fel si sa nu ma duc ca prostu-n targ" ....altfel ce rol are un forum ?

                            app de asta "Ca puteai sa intri pe forum sa citesti inainte sa o cumperi" - am intrebat(sub alt nick) si aceeiasi oameni ba ziceau ca este un jaf cu alta forma , ba ziceau ca este ferrari la 10000e , ba ca mercedesul nu se compara cu loganul si alte aberatii, poti citi sa vezi la ce comparatii s-a ajuns....din care am inteles ca este noul logan este un jaf de masina foarte bun cu tot ce trebuie care nu trebuie cumparat ptr ca este romanesc si are motorul subdimensionat , dar merita banii....intelegi tu...
                            Last edited by justalexu; 28 December 2015, 16:53. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Asta cu motorul subdimensionat, cel putin la 1.2 este valabila vara, cand chiar e puturoasa, nu-i place aerul cald deloc, bine, niciunui motor aspirat nu ii place.
                              Dar cel putin pe vreme ca asta, se misca chiar super ok masina, eu sincer sa fiu mi-as fi dorit sa fi avut 1.5 dci-ul, pentru caroseria asta este arhisuficient. Am avut ocazia sa conduc vreo 3000 si ceva de km un dci aniversar nou si mi-a placut la nebunie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google