Probleme Logan 10 Ani Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Justalexu nu vreau sa te denigrez,dar cred ca exagerezi problema nu cred ca este mașina sa-mi fie cu iertare dar cred ca șoferul este problema

    Comment


    • La SL10 ai aceleași piese ca la L52 normal inclusiv trenul de rulare față, caseta de direcție, coloana de direcție reglabilă și volanul, deci...
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Originally posted by FloNick View Post
        Justalexu nu vreau sa te denigrez,dar cred ca exagerezi problema nu cred ca este mașina sa-mi fie cu iertare dar cred ca șoferul este problema
        Se hatana glisierele soferului si troncane planetara in dreptul rotulei genunchiului stang, adica?
        Omul are probleme cu masina, iar postacii Dacia ii pun pumnul in gura pe forum.
        Ti se mai deschide portiera masinii de una singura? Poate nu era portiera de vina, ci tu ca nu stiai sa o inchizi? Putem aborda si problema ta din punctul de vedere al soferului.



        Cu alte cuvinte, scaunul ala e pericol public si dupa schimbarea glisierelor.

        - am schimbat sinele(glisierele) de la scaun si se hatane la fel ca si inainte de schimbare, deci...lupta cu morile de vant...
        Eu zic sa nu te mai grabesti sa judeci un om, doar pentru ca masina lui a fost construita plina de probleme.
        Last edited by mr.K; 27 September 2015, 21:45.

        Comment


        • Si tu ai aparut imediat sa te bagi in seama sa mai arunci cu rahat in marca asta.
          Daca nu ai observat:
          new entry 1: zgomot cand vireaza STANGA
          new entry 2: zgomot cand bracheaza complet STANGA
          new entry 3: trosnitura la a doua tura de volan in STANGA sau dreapta
          Vezi ceva comun in toate cele mentionate?

          Comment


          • Nu e nevoie domnu' fara varsta la profil sa arunc cu rahat, e deja plina.
            Daca nu ai observat, nici problemele vechi nu i le-au rezolvat.

            Zgomotul ambreiajului e specific valeo, daca nu ma insel si pe 1.4MPI ai acelasi zgomot.
            Poi, e si nu e asa. 1.4 avea disc mai bun, caruta asta noua are disc din materiale eco. Las' ca o sa te convingi singur de calitatea ambreiajului, la cati km ai, poti spune ca e aproape noua masina.
            La colegu' au aparut mai devreme problemele, ghinionul lui.
            Last edited by mr.K; 27 September 2015, 21:59.

            Comment


            • @flonick si bizo, daca in cazul vostru masina merge exemplar, nu inseamna ca toti au acelasi noroc. Când o sa aveti astfel de probleme cu o masina noua, o sa intelegeti si pe cei care au platit acelasi pret, dar au primit o masina cu bube. Cateodata e bine sa nu mai judecam din prima, ci sa analizam si ceea ce spune celalalt, ca nimeni nu detine adevarul. Ca e bine/rau, e un termen relativ, in functie de observatorul de referinta al fiecaruia. Poate altul nu sesizeaza zgomotul/pata ulei la furtun gaze evacuare si altele. Suntem un popor justitiar si nu ne pasa de ceilalti, doar sa-i calcam in picioare când nu functioneaza ceva, in loc sa tragem de mana constructorul francez, care isi cam bate joc de banii nostri, pentru ca vinde o masina cu bube.
              Last edited by aris86; 27 September 2015, 21:58.

              Comment


              • Si care e legatura dintre varsta mea si subiectul topicului? Ai 41 de ani si te comporti de parca ai avea 16.
                @Aris Ceea ce eu si flonick am vrut sa subliniem e faptul ca acele probleme pot sa apara in urma unui soc puternic (O groapa luata cu viteza). In rest da, e regretabila faza cu scaunul, cu vaporii de ulei, cu blocul de lumini, faptul ca nu au pus si ei o mocheta sa acopere papucul de la stop.
                Last edited by Bizo; 27 September 2015, 22:03.

                Comment


                • 41, 16, 52, 75 de ani sau cati oi avea, e treaba mea.
                  Mai rau e cand o masina ce nu are un an, are probleme ca una de 10 de ani vechime.
                  Pentru fixarea defectoasa a scaunelor, Dacia ar merita o sanctiune zdravana, dar cine sa i-o aplice in Romania, autoritatile?

                  PS; am scos varsta, ca sa discutam de pe pozitii de egalitate.
                  Last edited by mr.K; 27 September 2015, 22:14.

                  Comment


                  • Cum am mai scris, la glisiere e problemă cu materialul nu cu proiectarea sau/și asamblarea.

                    Evident și poziția la volan (scaun reglat tip sezlog) are ceva de spus, dar asta e o altă discuție ce pleacă de la școala de șoferi...în rest caravana trece, câinii latră.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • ...si Dacia fura clientii in continuare.
                      Daca scaunul are niste reglaje, inseamna ca nu e interzis sa le folosesc fix cum ma simt eu mai bine, doar ca sa nu se strice scaunul, nu?
                      Eu o vad ca o problema mare de siguranta.
                      Unii nici ca problema nu o vad.

                      Cum am mai scris, la glisiere e problemă cu materialul nu cu proiectarea sau/și asamblarea.
                      Asa, si? Altii au avut probleme cu calitatea unor conducte de frana. Rechemare, schimbare cu ceva calitativ superior.
                      Dacia pune alte glisiere, dar identice cu cele vechi, de nu se schimba nimic?
                      Last edited by mr.K; 27 September 2015, 22:22.

                      Comment


                      • Te-am corectat eu:
                        Daca scaunul are niste reglaje, inseamna ca nu e interzis sa le folosesc fix cum ma simt eu mai bine, fără a-mi afecta abilitățile de a conduce și afectează integritatea corporală în caz de accident pentru doar ca sa nu se strice scaunul, nu?.


                        Sunt aceleași glisiere, primele erau ok, lotul 2 sunt cam deformabile(plastic) dar arată identic cu lotul 1.


                        P.S. De ce nu mergi cu spătarul la orizontală? în caz de accident (lovitură în spatele tău) când vei rămâne cu gâtul rupt, tot Dacia e de vină pentru că tetiera nu și-a făcut treaba... Cum naiba au luat unii permisul?
                        Last edited by t0rquemada; 27 September 2015, 22:33.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Pai, daca tin scaunul sus, si devine neconfortabil, merg cu el jos la maxim, deoarece asa ma simt confortabil. Recomandare dacia, sa nu-l lasi jos ca risti sa se strice. Pana acu nu am avut probleme cu el, probabil si fiindca am doar 80 kg.

                          Comment


                          • Si eu cu gagica cum fac? Stric scaunul? Am sa iau o patura cu mine, sau mai bine sun la linia erotica Vocea Clientului pentru consiliere, poate ma invata cei de la Dacia pozitia corecta in scaun.

                            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • Vorbim de lucruri diferite:
                              1. reglajul pe verticală - nu afectează glisierele, probleme de structură.
                              2. reglajul spătarului - afectează glisierele.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • - NEW ENTRY - zgomot caseta sau Dumnezeu stie ce, cand trec peste denivelari cu rotile bracate spre stanga, mai ales peste linia de tramvai, se aude un "clonc", aceeasi chestie si la coborarea de pe o bordura spre stanga.
                                Si eu am sesizat acest sunet dar doar cand urc o bordura cu rotile bracate maxim spre stanga. In rest nu se aude.. daca urc o bordura cu rotile drepte nu se aude nimic. Eu nu am dat asa mare importanta acestui aspect, dar observ ca se manifesta si alte case.

                                Si sa inteleg ca la scaun, tine de norocul fiecaruia, adica de ce lot de glisiere a prins? Ca al meu nu hataie deloc si este reglat pe maxim jos si cu spatarul putin mai pe spate dar nu exagerat.
                                Last edited by plasStik3; 27 September 2015, 23:53.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google