Originally posted by prometheus
View Post
Probleme Logan 10 Ani Benzina
Collapse
X
-
Pata de ulei apare cam la 95% din motoarele renault. Am schimbat pe garantie acel furtunas, i-au pus si colier si dupa 7000 km pare sa umezeasca un pic. O tin sub observatie. E un defect de fabricatie ca la diesel, unde cedeaza garnitura de la turbo.
Comment
-
Undeva pe traseul furtunulului exista un separator de ulei, el este format dintr-un labirint unde vaporii de ulei sunt condesati si se scurg inapoi in carter. Gazele din carter merg spre clapeta prin furtun si arse pt reducerea poluarii. Parerea mea este ca circulatia gazelor este prea rapida, uleiul condenseaza pe furtun si curge, murdareste in zona, eu cred ca ajunge in clapeta si admisie. De aici toate problemele ce tin de clapeta.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Ceea ce spui tu cu acel separator de ulei este defapt valva PCV(Positive crankcase ventilation) si este integrata practic in capacul de chiulasa.
Daca valva asta se blocheaza atunci da sunt sanse ca acel furtun sa transpire cum sunt de altfel sanse mari sa gasiti si urme de ulei pe filtru de aer si de aici incepe toata problema cu clapeta + porniri ratate la cald.
Multi s-au pacalit cu acest PCV crezand ca defapt li s-au dus segmentii(la cei care aveau peste 150k).Last edited by prometheus; 29 June 2015, 09:51.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Supapa PCV se deschide cand gazele din carter depasesc o presiune x, daca ea nu inchide perfect (lasa sa treaca tot timpul o cant de gaze+vap ulei) ar trebui sa fie si o functionare neuniforma a motorului la relanti. Se gaseste supapa PCV de cumparat, un cod?
Eu banuiesc ca este special lasata eroarea de proiectare pt a face o vizita in service la cel mult 5 ani sau 50000km.
ps
acum am inteles, se schimba tot capacul chiulasa.Last edited by Oti; 29 June 2015, 10:27.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Aici e partea cea mai nasoala , daca se strica valva PCV , bad luck... trebuie schimbat tot capacul de culbutori
Au facut special in asa fel incat sa te puna sa cumperi alt capac care probabil costa mult si ca sa-l inlocuiesti nu este chiar atat de usor pentru ca trebuie demontata si galeria de admisie.Last edited by prometheus; 29 June 2015, 10:32.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Nici vorba sunt multi care nu fac in 5 ani multi km.
De aceea este important sa se schimbe la timp uleiul (gradul/norma care trebuie ), ca de aici pornesc problemele cu valva PCV(si uleiul sa nu depaseasca niciodata nivelul maxim de pe joja).sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Aviz la cei care spun ca sch de ulei este cea mai neimportanta operatie. Cu supapa PCV ce te faci cand nu funct in parametrii? Esti in garantie....cei din reprez o sa sch 100 de furtunuri si nu o sa recunoasca cauza. La mine a dat vina pe motor, ca asa se intampla la toate, este normal in functie de uzura sa supureze.......„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
Comment