Probleme Logan 10 Ani Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Tareee asta, maine pe la ce ora ajungi, ca trebuie sa platesc polita casco la ei.

    Comment


    • #92
      Ai un PM de la mine !
      Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

      Comment


      • #93
        filmulet cu jocul de la scaun:

        balans foarte mare la scaunul soferului, acesta se misca din mecanismul de glisare fata spate. Balansul este unul fata-spate foarte proeminent si provoaca un...


        filmulet cu zgomotul de la ambreiaj:

        zgomot exagerat la liber in zona ambreiajului/cuteiei de viteze , acest zgomot apare la cald este foarte puternic, el dispare in momentul apasarii pedalei de...
        Last edited by justalexu; 21 July 2015, 20:50. Reason: completare date

        Comment


        • #94
          Prima problema, niciodata nu va fi ceva normal. E de garantie clar!

          A doua problema se manifesta si la mine si am acceptat-o ca atare, e ceva la placa de presiune si nu au ce sa ii faca.

          Comment


          • #95
            Mda, cu scaunul se rezolva usor cu o reclamatie la ANPC cu filmuletul. De ambreaj, probabil ca ai avea succes, din moment ce se manifesta aleatoriu.

            Comment


            • #96
              Avand acelasi motor ca si al tau , foarte probabil acel zgomot de la ambreiaj vine de la disc mai precis de la arculete , zgomot specific de ambreiaj Valeo , acest zgomot il am si eu ba chiar muult mai pronuntat DAR este ceva normal la Valeo asa ca don`t worry. si ar mai fi ceva , este posibil ca discul sa nu fie tocit uniform si sa genereze acel zgomot pe langa zdranganitul arculetelor.
              Last edited by prometheus; 21 July 2015, 22:43.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #97
                Ma gandesc ca zgomotul produs de ambreiaj sa nu fie de la rulment, sa loveasca acel "soare" atunci cand nu apasa pe placa de presiune, adica ambreiajul nu este apasat si prin apasarea ambreiajului rulmentul apasand pe placa de presiune, acesta nu mai loveste acel "soare" si deci zgomotul nu se mai produce.

                Comment


                • #98
                  Stai relax ca asa se aude si la mine, cand incing motorul mai tare mai ales ca e si canicula si plus de asta avem termostate de 89 de grade si ventilatorul porneste la 100 de grade celsius si se opreste pe la 95 de grade!:P

                  Comment


                  • #99
                    si eu am SL10, 1.2 si tot asa face ambreiajul ( 2000 km )

                    Comment


                    • Originally posted by GuGu21 View Post
                      si eu am SL10, 1.2 si tot asa face ambreiajul ( 2000 km )

                      dar scaunul?

                      Comment


                      • Originally posted by justalexu View Post
                        dar scaunul?
                        nu am probleme, dar sunt mai usor ( 70 kg ) - pana acuma vad ca se comporta normal

                        Comment


                        • Tare !! ar trebui astia de la Dacia sa puna un abțibild pe parasolarul soferului in care sa informeze conducatorul auto ca daca are mai mult de 70-80 kg se "indoaie" scaunul. Ce bataie de joc incredibila marca Dacia !
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Atunci Dacia mar pierde de client la cele 125 Kg , probabil daca as avea probleme cu scaunul ar da vina pe mine
                            Opel Vectra A 1995
                            Logan Preferance 2009
                            Logan Editie Limitata 2014

                            Comment


                            • pentru ca de ani de zile normele de calcul pentru greutatea unui adult au fost la 75 kg.
                              intre timp oamenii se fac precum porshii si dau peste cap orice calcul.
                              personal la L90 si K90 nu am avut niciun fel de probleme de genul asta la 105 kg in viu. geme scaunul sub mine dar nu da inapoi.
                              am mai auzit de unii ca se coboara spatarul singur in mers.
                              Last edited by skd_ozenel; 23 July 2015, 15:42.

                              Comment


                              • Aici Dacia n-ar trebui sa gasesca nici o scuza cu scaunul ca s-a stricat din cauza greutatii clientului , pai ce atunci cand il testeaza , testul se face numai cu "indivizi" de pana la 80 kg ??
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google