Probleme Logan 10 Ani Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Logan 10 Ani Benzina

    salut,

    stiu ca avem deja o lista de probleme, dar as vrea sa facem ceva un pic specific pentru cei care au luat editia 10 ani pe benzina(99% din porobleme cred ca sunt similare cu cele de la varianta normala, dar oricum...)

    eu am luat in mai 2015 un logan 10 ani 1.2 , am aprox 2500km cu el si am 3 probleme, deja...

    1. zgomot ambreiaj la liber, mai ales cand motorul este cald, este ceva intre bataie si ca si cum ai tine un pai de plastic la spitele unei biciclete(generatia cheia de gat stie ce vreau sa zic). Mai nou face zgomotul asa si la plecarea de pe loc in treapta 1 sau cand stau in coloala care merge cu 5km/h si apas sau eliberez ambreiajul.

    2. joc scaun sofer, mai exact balans fata spate cam 3-5mm din sina de prindere, jocul este maxim in pozitia cu scaunul coborat total si minim in pozitia cu scaunul ridicat total.

    3. cand plec de pe loc se aude un zgmot ca si cum o piatra ar lovi podeaua - am verificat nu e nicio piatra - cred ca se tensioneaza vre-un cablu sau ceva de genul asta si loveste in caroserie...cred-sper.

    Am fost la Dacia sa constate problemele(intr-o sambata), au zis ca nu stiu ce are, dar intradevar scaunul se misca iar zgomotul la ambreiaj este mai tare decat ar fi cazul, dar ca sa merg asa cu ea pana cand am timp sa vin la o investigatie in timpul saptamanii cand lucreaza cei de la garantii...initial faceau pe prostii zicand ca am eu auzenii...

    Acum...sa vedem...

  • #2
    La pct 1 si 3 am si eu probleme identice cu Loganul meu, ciudat este faptul ca eu am masina de 8 ani si inca nu s-au remediat anumite neajunsuri. Dupa ce i-am schimbat placa de presiune ambreiaj am sesizat acel tzacanit usor cand e scoasa din viteza (daca apesi ambreiajul nu se mai aude, nu-i asa?). Mie mi s-a spus de la service ca mai trebuie reglat, insa eu cred ca au zis si ei ceva ca sa nu para ca nu se pricep, doar ei l-au schimbat. La pct 3 patesc si eu cand scot masina din parcare si dau cu spatele. Zici ca se aude ca o piatra pe scut sau ceva similar, la toate verificarile la care am fost au zis ca masina este ok, am facut ITP in mai multe locatii si nici la verificari mai riguroase nu a iesit ceva. Eu presupun ca poate fi de la suspensie, dar nu ma pricep, nu sunt specialist, s-ar putea sa ma insel, iar zgomotul se aude la partea din fata. Poate mai sunt si altii pe forum mai calificati sau care au avut problema si eu rezolvat-o.

    Comment


    • #3
      E acelasi motor cu 2 trei dotari in plus fata de varianta normala.De ce era nevoie de inca un topic??

      La punctul 2 te duci la garantie,iti schimba sina cu totul..Se stie de problema in service..Eu am patit.o la sandero.Presupune demontarea tapiteriei de pe sezut..Nu te costa nimic.
      Last edited by micutzu666; 28 June 2015, 10:13.
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • #4
        Aceleasi "probleme" de la punctul 1 si 3 le am eu .....si din cate observ mai multi colegi....in legatura cu problema de la punctul 3 am observat ca daca fac decelerarea mai lina in treapta 1 nu se mai aude pocnitura aceea..

        Comment


        • #5
          [QUOTE=micutzu666;1676398]De ce era nevoie de inca un topic??

          m-am gandit ca poate or sa mai apara si probleme spacifice 10 ani, am inteles ca desi are parti comune cu loganul normal (motor, CV ++++) are si lucruri specifice 10 ani care se pot defecta si poate pe mine sau pe noi care il detinem ne va ajuta sa cautam mai usor daca discutia este deschisa pe aceasta varianta...tinand cont ca sunt doar 2000 de bucati, sau ceva de genul asta.

          e bine ca se stie de problema si astia de la service fac pe prostii...

          Comment


          • #6
            Cei din service nu fac pe prostii, dacia nu le aproba reparatia/inlocuirea pe garantie.

            Comment


            • #7
              cei de la Dacia Campina mi-au zis sa merg cu ea asa cum este si daca se agraveaza sa revin (pct 1 si 2) ...momentan nu am cum sa le las masina sa isi faca de cap cu ea, ptr ca am luat-o noua in speranta ca o sa merg cu ea nu o sa o tin la ei in curte....dar ma voi duce la service in curand.

              daca are cineva ceva ponturi despre cum sa ii abordez pe cei de la service sau alte detalii despre problema, le astept cu interes

              Comment


              • #8
                Reclama service-ul la ANPC, sigur vor devenii mai cooperanti.

                Comment


                • #9
                  Era topic dedicat unde ne puteam intalni noi cei care avem SL10 dar s-a inchis... De ce ?! e un mister ...

                  Comment


                  • #10
                    Dupa schimbarea sinei am verificat si la alte masini acest joc..Mai ramane un mic joc dar este normal,asta dupa schimbarea sinei defecte.
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca singurul lucru diferit de loganul standard e agregatul ac.

                      Comment


                      • #12
                        Si eu am cateva probleme cu un logan 10 ani.. achizitionat tot in mai 2015. Vopseaua de pe spoiler in zona stopului de partea stanga spate se cojeste, asta dupa ce pana sa o iau din showroom s-a cojit pe partea dreapta si a fost repvosita aceea parte. Culoarea de pe capace se duce incet incet, banuiesc ca au fost si ele vopsite cu ceva, si acum se curata acel strat mai inchis. In zona incercuita(poza nu e de la masina mea), la acel furtun supureaza putin ulei, nu stiu de la ce poate fi.


                        In rest nu am avut probleme cu ea in cei 2500 de km efectuati pana acum.
                        Attached Files
                        Last edited by plasStik3; 28 June 2015, 13:20.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by plasStik3 View Post
                          In zona incercuita(poza nu e de la masina mea), la acel furtun supureaza putin ulei, nu stiu de la ce poate fi.
                          Nu e o problema specifica Logan 10 ani, e o problema frecventa la motoarele 1.2. Nu e nicio problema daca ai acea pata in zona acelui furtun, nu afecteaza cu nimic functionarea motorului, in opinia celor de la service "e ceva normal".

                          Originally posted by GuGu21 View Post
                          Era topic dedicat unde ne puteam intalni noi cei care avem SL10 dar s-a inchis... De ce ?! e un mister ...
                          http://www.loganclub.ro/forum/dacia_...ni-t54217.html
                          S-a inchis pentru ca se devia de la subiect.
                          Last edited by Crs. Sandel; 28 June 2015, 15:39. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            Singurele chesții cu adevărat diferite pe care le are doar SL10 sunt:
                            - instalația electrică specifică Renault (butoane geamuri pe uși, oglinzi cu semnal, macar cu impuls șofer)
                            - cutia aerotermei (cele 3 actuatoare de mixaj(180euro bucata), comenzile de AC și calculatorul de AC).
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #15
                              Eu nu am acea pata la motor de care tot spuneti voi , deci nu e abolut deloc normal sa fie prezenta la voi asa ca pe ei in service.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google