Indicator Temperatura Logan 2 Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by igor06 View Post
    Am atasat o fotografie cu informatiile care sunt afisate.
    Informatiile sunt afisate destul de clar si dispozitivul are si o aujustare automata a luminozitatii.
    De asemenea poti sa ajustezi toti parametrii daca nu sunt afisati corect by default.
    Se merita doar daca tii neaparat sa vezi informatiile proiectate pe geam. Majoritatea oricum sunt deja afisate pe bord.
    Nu-mi afiseaza corect cred consumul instant. Ce parametri ar trebui sa modific. Multumesc.

    Comment


    • #17
      Daca 9 e pe 2, atunci te joci din 2 80% - 75% etc
      Attached Files
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #18
        Originally posted by t0rquemada View Post
        Soluția 2 cu modelul de aici http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=716 a fost testat pe un Lodgy dCi și mergea la data postării de un 1an.

        La Ambiance poți activa CB(computer de bord) fără probleme.
        Torque a aparut v152 pt tester ?

        Comment


        • #19
          Cred ca s-ar putea realiza o ,,defilare'' a ecranului fara a mai apasa butonul de CB .
          O metoda ar fi realizarea unui montaj electronic care sa ,,apese'' pe buton in locul soferului. Adica un fel de releu de semnalizare.
          O alta metoda ar fi rescrierea softului pentru a realiza acest lucru .
          Are cineva cunostinta daca s-a realizat unul din aceste lucruri ?

          Eu am si un Opel Astra G si baietii de pe acest forum au extras bin-ul din ceasuri cu OP-COM au schimbat o cifra , l-au re-flashuit si acum indica si ora nu numai kilometrajul partial si total .

          Comment


          • #20
            @dorind: Studiezi și mai vorbim, ai doar un rând pe display la X52.
            Attached Files
            Last edited by t0rquemada; 30 October 2015, 14:29.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #21
              Voi adapta un montaj electronic de semnalizare caruia ii voi atasa un releu .Acest releu va inchide contactul din butonul de pe maneta CB.
              Practic releul apasa in locul soferului butonul. Montajului ii voi pune si un semireglabil din care voi seta timpul intre 2 apasari .
              Astfel meniul va deveni unul derulant pe ecran si va afisa parametrii pe rand fara sa mai apas butonul CB.
              Releul realizeaza si o separare galvanica si nu exista riscul sa introduc paraziti in instalatie.
              La Astra G de exemplu cineva a schimbat casetofonul cu unul aftermarket si motorul o luase razna : firul de viteza care ducea la casetofon primea semnal aiurea .
              Last edited by dorind; 30 October 2015, 15:19.

              Comment


              • #22
                Termometru digital

                Am achizitionat un termometru digital cu sonda -50C ~ +110C cu scopul de al folosi ca indicator pentru temperatura apei la un Logan 2 dci 90CP euro5. Daca pentru montarea in habitaclu m-am gandit sa plasez afisajul pe bord in dreptului stalpului fata stanga, insa pentru sonda de temperatura sunt total nedumerit. Mi-ar fi utila o sugestie privitoare la pozitia unde ar fi cel mai bine sa o montez pentru a avea o indicatie cat mai precisa a temperaturii lichidului de racire. Astept sugestii.
                Attached Files
                Last edited by ctropett; 28 December 2015, 23:24. Reason: ehhh, gramatica asta....

                Comment


                • #23
                  Turul de la calorifer(tevile de lângă pedala de accerație)
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #24
                    Multumesc de sugestie. O sa incerc, dupa probe revin cu feedback.

                    Comment


                    • #25
                      Senzorul este termocuplu sau semiconductor? Trebuie desfacut tubul metalic si prins de teava cat mai strans, cu ajutorul unui colier metalic, din ala pt furtune (cazul termocuplu, la semiconductor lipire cu o rasina). Eu scriu cum as face, ia-o ca o sugestie, rezist termica sa fie cat mai mica, eventual o comparatie cu un tester sa vezi eroarea de -x °C.

                      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • #26
                        In tubul metalic este un semiconductor (NTC 10 kohmi). Dupa ce primesc coletul cu termometrul o sa fac incercari si comparatii cu valoarea indicata de interfata ELM si o sa revin cu feedback. Multumesc pentru sugestii.

                        Comment


                        • #27
                          Minutul de stiinta:

                          Semiconductori sunt diode, tranzistori s.a.m.d.

                          NTC (Negative Temperature Coefficient) de 10KΩ este un termistor, sau daca vrei mai simplu, o rezistenta de 10KΩ (la 25°C), care variaza cu temperatura dupa un coeficient negativ. Adica la cresterea temperaturii, scade rezistenta. In cazut unui termistor de 10KΩ variatia este aproape liniara (vezi graficul de mai jos).

                          Comment


                          • #28
                            Eu am vrut sa atrag atentia ca trebuie sa ai o presiune de contact mare cu suprafata a carei temp o masori, un termocuplu fiind doua sarme metalice sudate le poti strange cu forta fara sa-l strici pe cand o comp electronica (semicond, termistor) se distruge. Rezist termica, pierderi mari este posibil sa duca la o eroare care trebuie luata in considerare.

                            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk

                            Poate termometrul are un semireglabil, faci o reetalonare dupa interfata ELM, sper sa fie o indicatie liniara.

                            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                            Last edited by Oti; 29 December 2015, 13:39. Reason: Automerged Doublepost
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • #29
                              tot minutul de stiinta

                              @ dr_p:
                              Un termistor NTC este definit functional ca o rezistenta variabila cu temperatura, insa CONSTRUCTIV este un semiconductor, exact cum este un tranzistor, dioda, circuit integrat, tiristor, triac, led, fotorezistenta, fotodioda etc.
                              Imi cer scuze pentru offtopic.

                              Comment


                              • #30
                                Este interpretabila definitia, si da si nu.....rezist neliniara cu temp este termenul acceptat, semicond este o comp activa, genereaza purt de sarcina.....

                                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google