Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumim de instintare.
    Asteptam detalii.

    Comment


    • Eu am varianta pe diesel, am ajuns la 4k km in 2 luni de zile si nu am inca probleme. In schimb auto hold/ hill start assist sau cum dzeu ii zice e o mizerie.

      Stau pe drum drept in coloana 10 de secunde, intra s&s + auto hold. Stau in panta abrupta la semafor 1 minut, auto hold nada, nimic, etc.

      E vre-un trick cum poti sa il forftezi sa se activeze? Asa de fiecare data cand nu intra trebuie sa astept sa isi ia avant ala din fata mea, si sa apas ca disperatul pe aceleratie sa nu patinez in spate.

      Comment


      • HSA-ul e pentru plecat de pe loc, nu pentru a înlocui frâna de mână - asta scrie și în manual.

        În altă ordine de idei, pentru activarea HSA-ului trebui o înclinare minimă a pantei/rampei de 3 grade la euro5 și 4 grade la euro6, cu alte cuvinte unde cu o mașină euro 5 intră HSA-ul cu un euro 6 nu se întâmplă nimic
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • hah! miez!
          si la o rampa de 8%, sau chiar de 10%, cum facem cu plecarile de pe loc? astepam normele E8 si E12?

          Comment


          • @devreg, minim, bre, nu maxim.


            Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Mulțumesc t0rque pentru lămurire. Ma contrazicem cu un coleg care zicea ca trebuie sa apesi frana mai tare ca să se activeze... Iar eu ziceam ca trebuie înclinare...

              Comment


              • Frâna trebuie apăsată cât să aprinzi becurile și să rămână mașina pe loc, nu trebuie să rupi podeaua
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Se intampla uneori si la inclinatii mai mari sa nu intre HSA-ul si atunci trebuie apasata mai hotarat si mai mult timp frana ca sa intre(vorbesc din experienta proprie).

                  Comment


                  • Nu mai repet tot, că am mai scris:

                    - condiția principală ca HSA să fie activat e viteza=0KM/h restul ( înclinația, treapta de viteză cuplată, poziția planetelor ) nu contează.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Evident ca viteza este 0km/ora dar doar daca mangai frana s-ar putea ca HSA sa nu se activeze(trebuie sa existe o anumita presiune in sistemul de franare ca senzorii sa primeasca informatii) iar in ceea ce priveste inclinatia parca scriai ca este nevoie de o inclinatie minima

                      Comment


                      • Știu ce am scris:

                        1. viteză = 0Km/h - eliminatorie pentru restul
                        și
                        2. înclinarea minimă de 3-4 grade
                        și
                        3. treapta de viteză 1 sau R
                        și
                        4. apăsarea pe pedala de frână aprinde becurile, presiunea în instalație (fie că e 0,1bar sau 78bar nu contează)
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Parerea mea este ca conteaza intensitatea cu care apesi frana atat la activarea HSA cat si la activarea Stop&Start, dar gata ca suntem off topic.

                          Comment


                          • Silviu:
                            Originally posted by aurbrz View Post
                            Se intampla uneori si la inclinatii mai mari sa nu intre HSA-ul si atunci trebuie apasata mai hotarat si mai mult timp frana ca sa intre(vorbesc din experienta proprie).
                            deci: puterea exemplului practic, bre, nu "teoria minimului".

                            dar sa nu poluam inutil, no?
                            let's move on!

                            Comment


                            • Sau poate doar parerea subiectiva ca panta aia e foarte inclinata? Sau poate vreo problema tehnica?

                              Sau poate ce citezi tu a aparut dupa ce ai comentat complet inutil si fara sens...
                              Oricum nu ar fi prima data.




                              Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Originally posted by aurbrz View Post
                                Parerea mea este ca conteaza intensitatea cu care apesi frana atat la activarea HSA cat si la activarea Stop&Start, dar gata ca suntem off topic.
                                La fel am constatat si eu!
                                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google