Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • N-am HSA activat...dar Stop & Start din cate am vazut nu cine cont cat de tare calc frana...in schimb daca "pompez" nu se mai opreste motorul...cred...parca asa imi lasa impresia

    Comment


    • Credeam ca lucrurile sunt clare in privinta S&S si a asistentei la pornire in panta.
      S&S
      - Masina trebuie sa fi rulat de la ultima oprire.
      La automate si robotizate trebuie: cutia in D, M sau N si pedala de frana sa fie apasata suficient de puternic si pedala de acceleratie sa nu fie apasata si viteza sa fie zero cam 1 secunda.
      De asemenea se mentine punerea in stare de veghe si daca pozitia P este cuplata sau daca pozitia N este cuplata, cu frana de parcare trasa si cu pedala de frana elibelerata.
      La manuale: cutia la punctul mort si pedala de ambreiaj eliberata (daca martorul clipeste inseamna ca pedala de ambreiaj nu a fost eliberata) si viteza mai mica de 3 km/h (adica se opreste motorul inainte de imobilizarea masinii).
      La toate masinile echipamentele raman in functionare pe timpul cat motorul este oprit.
      Daca vrei sa iesi din masina esti avertizat sonor ca motorul este doar in stare de veghe si nu este oprit asa cum trebuie.
      Spuneti ca nu este bun S&S. Nu va contrazic, dar daca motorul se opreste brusc si S&S este in functiune, prin apasarea completa a pedalei de ambreiaj se reporneste motorul.
      La manuala puteti impiedica punerea in stare de veghe prin apasarea pedalei de ambreiaj. La automate si robotizate se tine masina in stationare prin apasarea usoara a pedalei de frana.

      Asistenta la pornire in panta impiedica masina sa mearga inapoi in functie de inclinare intervenind asupra strangerii automate a franelor atunci cand se ridica piciorul de pe frana pentru a actiona acceleratia. Sistemul functioneaza numai atunci cand maneta de viteze este in alta pozitie decat punctul mort la manuale, N la robotizate, N sau P la automate si cand masina este oprita complet (apasare pe pedala de frana). masina este retinuta cam 2 secunde dupa care franele se slabesc.

      Tot ce am scris mai sus este luat din manual. Daca la voi sistemele se comporta altfel trebuie sa treceti pe la mecanic.

      Comment


      • Originally posted by gabrieln1960 View Post

        Asistenta la pornire in panta impiedica masina sa mearga inapoi in functie de inclinare intervenind asupra strangerii automate a franelor atunci cand se ridica piciorul de pe frana pentru a actiona acceleratia. Sistemul functioneaza numai atunci cand maneta de viteze este in alta pozitie decat punctul mort la manuale, N la robotizate, N sau P la automate si cand masina este oprita complet (apasare pe pedala de frana). masina este retinuta cam 2 secunde dupa care franele se slabesc.
        Intrebare: daca masina este oprita complet dar nu este apasata pedala de frana sa inteleg ca asistenta la pornire in panta nu functioneaza?

        Exemplu: masina stationata in rampa cu frana de mana trasa, pun maneta la punctul mort, apas ambreiaj, pornesc motor, cuplez tr 1 si eliberez frana de mana. Masina ce face?

        Eu in exemplu de mai sus la o masina fara acest sistem de asistenta inainte sa eliberez frana de mana ridic ambreiajul putin pana scade putin turatia la motor si dupa aia elibere frana de mana, masina sta in echilibru, dupa care accelerez.

        Cand sunt in trafic si opresc in rampa la un semafor, tin piciorul pe frana si ridic ambreiajul pana scade turatia la motor, dupa care ridic piciorul de pe frana si masina sta in echilibru cat vreau, nu o tin asa decat o secunda cat trec piciorul de pe frana pe accelaratie si dupa aia eliberez complet ambreiajul

        Comment


        • In exemplul tau, la o robotizata, daca stationezi cu frana de mana trasa (maneta poate fi in orice pozitie), apesi frana de picior cu maneta in N, pornesti motorul, muti in Drive daca urci cu fata sau in R daca urci cu spatele, eliberezi frana de mana si in clipa in care iei piciorul de pe frana de picior ai cam 2 secunde inainte ca franele sa inceapa sa scartaie si sa se slabeasca, timp arhisuficient sa pornesti din loc.
          Cele mai abrupte porniri facute pana acum au fost la Sinaia, cand am iesit din parcarea pompierilor de la Peles, la Magura imediat dupa manastire si la Lepsa, la cascada, cand am facut o proba de urcare cu spatele vreo 10 m pe un mic drumeag pavat cu dale de beton.
          Last edited by gabrieln1960; 11 September 2017, 19:46.

          Comment


          • La cea manuala, apeși frână de serviciu, eliberezi frână de mana, calci ambreiajul, bagi în viteza și timp de 3s mașina sta pe loc, timp suficient sa accelerezi și sa cupleze motorul.

            Comment


            • Vad ca Altex are oferta incepand cu ora 20 la 1.5 dci EasyR-45.400 lei~ 10.000 euro.

              Comment


              • Altex nu vinde mașini noi, sunt SH de pe la firmele patronilor - aia la ofertă e B52 ph1, 2016, 28000km, cu garanție 20 luni
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Am vazut doar promo, n-am verificat produsul, de vreme ce nu ma interesa sa-l cumpar.
                  O fi.

                  Comment


                  • Salutare,

                    Referitor la problema trepidatiilor, am dus masina in service in 12.09.2017, au facut si ei un test cateva ore mai tarziu (masina trebuia sa ramana nefolosita pentru o perioada de timp pentru ca defectul sa se manifeste) si au constat acelasi lucru, trepidatii ale ambreiajului. Au trimis solicitare catre fabrica, inteleg ca in aprox. 3 zile lucratoare ar trebui sa primesc un raspuns. Dupa asta inteleg ca e o procedura tip ping-pong: fabrica le spune ce sa faca, ei demonteaza / pozeaza / filmeaza.

                    Revin cu detalii pe masura ce le primesc.

                    Zi buna!

                    P.S.: Pana acum, Cobalcescu Bucuresti s-au comportat ok, nimic de reprosat.

                    Comment


                    • Eu am logan MCV II 0.9 si din cate stiu HSA a fost activ doar la modelul asta. La restul se activa "pe naspa", iar pentru modelele de export se platea ca optionala. Acum HSA e standard.
                      Eu unul astept de la dacia o masina de oras gen skoda citigo, hyundai i10, etc...
                      MCV e aur cand ai familie, copii, concediu de iti iei si gratarul cu tine, carat de la supermarket, ikeea, dar sunt zile cand inebunesc cautand un loc de parcare. De stat in coloana stai si cu masina mica, dar te mai bagi pe stradute etc. De siguranta la impact nu sunt masini sigure aceste buburuze, dar nu le poti avea pe toate. Pentru consoarta vreu o masina mica de oras, dar sunt asa scumpe,..As prefera Suzuki Swift, dar e scumpa.
                      Revenind la discutie, eu unul am vrut mult timp sa-mi iau mcv-ul cu cutie easy-r, dar acum ma felicit ca nu am facut-o. Masina e de anul trecut, dar din cate am citit si discutat cu cei ce au aceasta varianta cu easy-r, nu sunt multumiti pe deplin. Nu e o cutie scumpa, dar mai bine iti bagi niste optionale de banii aia sau ii tii de benzina, asigurare etc...
                      Last edited by cristiane; 13 September 2017, 12:27.

                      Comment


                      • Cine a stiut sa citeasca printre randuri cand s-au facut recenziile la Dacia cu easy-r a avut de castigat
                        Deh, asa se intampla cand apare ceva nou si toti "specialistii" lauda produsul, dupa ce-l testeaza 30 de minute si mai primesc si o cafea gratis de la producator. Mai urat e pentru clientii care dau de greu cand incep sa foloseasca respectivul produs care, supriza, nu e asa de fiabil si performant precum a fost laudat.
                        Last edited by razvanCC; 13 September 2017, 14:11.

                        Comment


                        • Dar cine a laudat Easy-R ca este fiabila?

                          Un produs nou nu ai cum sa-l analizezi prin prisma fiabilitatii. Hai sa nu vorbim degeaba.

                          Si oricum nu cutia are probleme (cel putin nu inca) ci volanta+kitul de ambreiaj (cel putin astea doua sunt schimbate la cei cu problema).

                          Pe dCi functioneaza bine, cel putin la mine, la 10000+km.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Romanii din pacate au crezut ca este o cutie automata si performanta in deplinul sens al cuvantului, uitand ca o cutie automata buna costa mult. La ce ofera, merita banii, dar se poate si fara acest easy-r lejer.

                            Comment


                            • Easy-R nu e o cutie automata; retineti lucrul asta.
                              Ce probleme are aceasta cutie, ca eu n-am inteles? De la posesori am inteles ca ambreiajul ar fi de vina.
                              In mod normal, daca numarul acestor reclamatii va fi considerat unul suficient de mare, dacia ar trebui sa schimbe, ce nu merge acolo. Asa r fi corect.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • La AutoCobalcescu Bucuresti inteleg ca au tratat deja 3 cazuri de 0.9 + easyR cu trepidatii, toate cu aceeasi solutie, schimbare kit ambreiaj + volanta.
                                Ieri am primit si eu ok-ul de la fabrica, se vor inlocui aceleasi piese mentionate mai sus.
                                Asadar, pana acum nimic despre cutie in sine, sau partea electronica.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google