If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu la 4500rpm, dar la 2300 macar...totusi vorbim despre un motor diesel, de turatie...la piciorul in podea schimba exact cum zice cristi...la frana de motor am cuplat pe manual inainte sa incep sa urc/cobor de pe munte si a fost ok
fiind un motor de conceptie mai veche dar adus la zi, cu 8v, ”respira” mai bine la turatii joase, respiratie mai buna dublata de cuplu motor generos. asa, motorul se simte foarte vioi, urca repede in viteza doar ca cutia...are niste timpi morti.
pe reprize, aceiasi masina dar cu cutii diferite, cred ca manuala se descurca mult mai bine. minimum 1.5-2s la easy r le pierzi cu datu in nas si pana se gandeste ea ce sa faca, de fapt nu se gandeste ca nu retrogradeaza )
Am condus Sandero Stepway dCi 90 cu cutie Easy R.
Nu ma intereseaza datele tehnice, voi spune doar ce am remarcat ca utilizator.
Plecarea de pe loc este foarte lina.
Schimbarea din treapta 1 in 2 si din 2 in 3 se simte destul de tare.
Schimbarile din 3 in 4, 5, 6 nu se simt aproape deloc.
Daca accelerezi foarte lin cutia schimba bine si destul de fluent.
Daca tii pedala apasata continuu se vor simti clar schimbarile.
Daca apesi brusc acceleratia cutia face kick down. Impresia mea dupa kickdown era ca motorul diesel era prea turat si se sufoca. Kickdown plus motor diesel rezulta o senzatie foarte neplacuta. Cred sau sper ca kickdownul functioneaza mult mai bine la benzinar.
In modul manual cutia schimba rezonabil, dar cred ca un sofer bun schimba mai repede vitezele. Schimbatorul e destul de rigid, iar miscarile precise (senzatie de volan de jocuri video uneori).
La parcari cutia ajuta mult evitand bruscarea masinii.
As cumpara Easy R doar pentru sotie si doar in combinatie cu 0.9 tce. Cred ca pe un motor cu cuplu mai mic functioneaza mai bine cutia.
Am mai remarcat antifonarea buna a motorului, dar slaba a podelei masinii si demultiplicarea mare in treapta 6, f. buna ptr. autostrada.
mie imi place tr 6 f lunga , e super ok , poti merge cu viteza mare la turatie mica
eu am mers mai tare cu masina, am vrut sa vad cum schimba cutia, am tinut picioru pe acceleratie apasat destul de tare, de asta am zis ca la un stil un pic mai alert cutia se comporta cam aiurea. plecarea de pe loc pt mine a fost cam ciudata dar ok. in sensul ca am luat picioru de pe frana, cam 1 secunda nu se intampla nimic dupa care o ia extrem de usurel si se simte o usoara vibratie dar cum pisti putin gazu e ok, m-a ajutat f mult sa intru repede intr-un sens giratoiu. cu manuala tot dci 110 pe un lodgy in acelasi giratoriu mi-a murit motoru de 2 ori, cea mai tampita pedala de ambreiaj, tare ca naiba, nici nu poti doza corect cuplu, in fine, deci la plecarea de pe loc cutia easy r pe disel cel putin pt mine e parfum
de consum nu zice nimeni nimic? eu am inregistrat un consum de 6.5%, cam mult as zice eu fata de ce spune cartea...a mers si ac-u pe tr 2 dar am sipedalat-o...de la reprezentanta dacia din sb pana la urm sens giratoriu aveam deja 130 fara sa simt, i-as mai fi dat dar venea sensu giratoriu si trebuia sa ma intorc ) masina te imbie sa mergi destul de tare
un alt punct +, fara sa aiba legatura cu cutia, climatizarea, asta chiar baga aer rece cum trebuie in ciuda celor 34 de grade de afara a mea nu face rece atat de tare chiar daca i-am facut revizia completa acu la climatizare, reumplere cu freon, igienizare +filtru schimbat...o fi imbatranit
de asemenea cred ca si geamurile le are tratate mai bine anti uv pt ca desi statuse toata ziua in soare nu era zapuseala inauntru
antifonarea e superba, cred ca e la nivel de masina premium , cel putin pe partea de motor, mie mi se pare incredibil ce au reusit cei de la dacia
la podea eu n-am simtit nimic suspect, de alta multa liniste in masina, doar de la 130 a inceput sa se simta vantu. in masina nu a mers radio, nimic, doar climatizarea
benzinarul meu e mult mai zgomotos decat diselu asta
si doar merge cu ulei bun, de Porsche dar degeaba
directia, chiar daca e electrica, mie mi s-a parut destul de tare/grea, m-a intrebat si baiatu de la dacia cum mi se pare directia si am zis ca e f ok, nu ai senzatia de volan de jucarie ca la majoritatea masinilor, e un pic mai usoara decat o servodirectie hidraulica
Last edited by cristi....; 25 June 2016, 22:59.
Reason: Automerged Doublepost
Ce relevanță are consumul pe x km unde x<5000km, absolut niciuna.
Geamurile laterale sunt din 2012 nu văd noutatea, la fel și GEPDA variabilă cu viteza, prezentă tot din 2012.
Clima automată monozonă(denumită de Renault: Monozone Regulated - CAREG MZ) bagă mai bine pentru că știe când și cât să pornească compresorul și recircularea, dar și astea se știu din 2014 de la SL10
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
" antifonarea e superba, cred ca e la nivel de masina premium , cel putin pe partea de motor, mie mi se pare incredibil ce au reusit cei de la dacia"
Am vazut ca ziceti de antifonarea noilor modele , oare au adus imbunatatiri pe partea aceasta, sau poate doar motorul pare mai silentios decat la masinile anterioare datorita cutiei automate care schimba in turatii mai joase?
am schimbat si mai sus, pe la 3-3500 si la fel, nu s-a auzit deloc. de altfel, nu se simte absolut nici o vibratie in mers de la motor, absolut nici una, singurul lucra care se aude de sub capota e turbina. in rest 0 zgomot
nu stiu ce au facut, grosu cred ca e in spatele bordului mai sunt si chederele mult mai groase de la portiere si chederul de sus de tip zgheab acu nu mai e din materialu ala care era inainte la l1, e tot un cheder, cauciuc tip D
motorul e mai silentios decat multe alte diseluri de pe masini cu pretentii, de 4 ori mai scumpe decat logan/sandero cu dci
e mai silentios si decat diselu de pe Toyota care costa 18 mii, mai silentios si decat 2.0tdi de pe passat, care are inclusiv parbrizu si geamurile fata antifonate, de mercedes ce sa mai vorbim, diselu de 2.1 nici nu incape comparatie, ala e tractor
@torq
daca citeai mai atent ai fi vazut ca sandero stepway nu are clima automata ci doar una clasica, manuala
nu stiu de ce tot aduci detalii pe care noi oricum nu le stim si nici nu ne intereseaza, de ex x98 ph2 cod motor nu stiu de care bla bla, zi direct masina, duster facelift din brazilia de ex, mult mai repede cuplam imaginea cu masina asa decat sa citim niste coduri seci care nu spun nimic
bordu are o forma mult mai masiva, cred ca si asta e un factor esential in estomparea zgomotului
in plus, parbrizul e mult bagat in fata si motorul e destul de departe de sofer, sa tot fie vreun metru cred
Last edited by cristi....; 26 June 2016, 00:21.
Reason: Automerged Doublepost
Pentru că unii s-au suit în X52(e mai clar decât Logan II pe care toți îl confundă cu logan I ph2) cu Easy-R și au descoperit miezul (motor, antifonare, dotări) și au uitat scopul : Easy-R
Apropo Stepway II facelift cu Easy-R și Climă se vinde din ianuarie2016 în Europa(Belarus, Ukraina, Rusia) și din septembrie2015 în America de Sud
x98 ph2 aka Clio4 ph2 nici nu se vinde încă dar ca idee, gama de motoare e aceeași.
am schimbat si mai sus, pe la 3-3500 si la fel, nu s-a auzit deloc. de altfel, nu se simte absolut nici o vibratie in mers de la motor, absolut nici una, singurul lucra care se aude de sub capota e turbina. in rest 0 zgomot
nu stiu ce au facut, grosu cred ca e in spatele bordului mai sunt si chederele mult mai groase de la portiere si chederul de sus de tip zgheab acu nu mai e din materialu ala care era inainte la l1, e tot un cheder, cauciuc tip D
motorul e mai silentios decat multe alte diseluri de pe masini cu pretentii, de 4 ori mai scumpe decat logan/sandero cu dci
e mai silentios si decat diselu de pe Toyota care costa 18 mii, mai silentios si decat 2.0tdi de pe passat, care are inclusiv parbrizu si geamurile fata antifonate, de mercedes ce sa mai vorbim, diselu de 2.1 nici nu incape comparatie, ala e tractor
@torq
daca citeai mai atent ai fi vazut ca sandero stepway nu are clima automata ci doar una clasica, manuala
nu stiu de ce tot aduci detalii pe care noi oricum nu le stim si nici nu ne intereseaza, de ex x98 ph2 cod motor nu stiu de care bla bla, zi direct masina, duster facelift din brazilia de ex, mult mai repede cuplam imaginea cu masina asa decat sa citim niste coduri seci care nu spun nimic
bordu are o forma mult mai masiva, cred ca si asta e un factor esential in estomparea zgomotului
in plus, parbrizul e mult bagat in fata si motorul e destul de departe de sofer, sa tot fie vreun metru cred
colegu, tu acum ai intrat prima data intr-un logan/sandero 2? eu ma tot gandeam ce imbunatatiri au facut astia la dacie insa tu compari am impresia cu logan 1
pur si simplua cei de la dacia au progresat f mult cu insonorizarile la motorizarile actuale. in afara de 1.2, dci-urile si tce sunt f bine izolate de habitaclu, am mers si cu tce dar la lansarea loganului 2, acu x ani si cu dci recent si nu stiu care e mai silentios, parca parca dci-u mi s-a parut ca ar sta mai bine. oricum, nu e o noutate ca diselurile moderne sa ajunga sa fie mai silentioase decat benzinarele, acelasi lucru se intampla si pe noul mondeo, 2.0tdci e mai bine insonorizat decat 1.5 ecoboost
Sunt si eu interesat de noua cutie astfel ca am citit si eu cu interes ceea ce spun cei care au condus loganul nou cu Easy-R si am ramas putin surprins de faptul ca cineva spune ca nu auzea deloc motorul diesel.
Off-topic: Eu conduc de aproape 8 ani un MCV ph2 dci de 85CP si ieri seara am condus putin masina unui prieten, un Logan 2 sedan dci 90CP cu cutie manuala (luata acum cateva zile si avea 45 km la bord) si pot spune ca auzeam motorul destul de bine si la relanti si in viteza. E adevarat ca nu asa tare ca la masina mea. Chiar l-am turat pana in 2500 de ture pe loc si se auzea cum torcea frumos.
De asemenea, mai demult am condus si un logan 1.4 pe benzina si acela chiar nu se auzea, la semafor ziceam ca e motorul oprit.
Astfel tind sa cred ca masinile puse la dispozitie pentru teste de catre Dacia sunt insonorizate mai bine decat cele scoase la vanzare ca sa dea bine la client.
asta ca masinile de test sunt mai bine insonorizate ca sa dea bine la client e o prostioara, exclus
1.4-ele meu pe langa diselu testat 1.5dci 90 de pe stepway mi se pare ca e disel fata de diselu ala ) numai in acceleratii ca in rest nu se aude
eu am fost foarte atent la insonorizare când am condus si mi s-a parut exceptionala, de altfel orice sursa de sunet in masina a fost oprita, a mers doar climatizarea atat si nici un zgomot de la motor, doar suieratul turbinei in acceleratii se auzea, atat si nimic mai mult. o singura data mi s-a oprit motorul la un stop scurt, a intrat stop-startu in functie si l-am si dezactivat ca ma enerveaza, mi se pare ca nu face nici o economie reala cateva secunde, ba mai mult mi se pare ca se consuma cu repornirea decat daca ar merge 10 sec la relantii. ideea e ca n-am simtit nici o diferenta de vibratii/zgomot cu stop start sau când motoroul mergea la relantii. doar o foarte scurta si usoara vibratie când a repornit motorul cu ocazia dezactivarii din partea mea a sistemului
fata de l1 dci, de 85 de cai, nici nu se poate compara insonorizarea, e cu multe clase peste
din punctul meu de vedere insonorizarea de pe sandero/logan dci 90 e peste insonorizarea unui passat generatie anterioara cu facelift, nu b8/b9 cea actuala, ci cea dinainte, care avea si parbrizu si geamurile fata izolate fonic
cu noul passat disel n-am mers dar skoda superb noua generatie pare mai zgomotoasa decat daciile disel, evident comparam dci cu tdi si doar partea de insonorizare motor, nu zgomote aerodinamice ca aici pierde clar dacia din cauza aerodinamicii deficitare si a lufturilor inca mari
pe loc orice motor turat se aude. mergi cu ea normal si nu se mai aude motorul. eu am mers pana la 3500 si nu se auzea nimic, in mers (zgomotul aerodinamic acopera zgomotele de la motor de la o anumita viteza incolo)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment