Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Adica tu ai MCV...ala-i sedan. Tu ai probabil climatronic, ala este manual, tu ai navigatie, ala n-are. Si sunt tare curios...ce nu mai are...
    Probabil este echivalentul unui logan laureate cu motor de 0.9 care-i aprox 10150 fara rabla.

    Comment


    • Probabil este echivalentul unui logan laureate cu motor de 0.9 care-i aprox 10150 fara rabla
      Nu stiam ca 0.9 are 130CP.

      Bre, sa nu comparam Megane 4, chiar daca e nitel mai chel, cu bolidu' de Mioveni, chiar prestige cu table . E diferenta mare, inclusiv de clasa, nu doar de calitate.
      Ca design, nu are rost sa vorbim, Megane 4 arata foarte bine, Logan 2 e un cartof aplatizat putin la bot, cu un spate de femeie vadana.

      Iar in varianta 0.9 +robotizata= priceless.
      Last edited by mr.K; 12 October 2017, 11:36.

      Comment


      • @mr.K Nici eu n u stiam ca logan-ul are 1.3 tone...

        Comment


        • Eu iti spun ca una e mai mare si mai puternica, mai aratoasa, cam in aceeasi bani, si tu-mi spui de kile. Buna remarca.
          De fapt, imi explic. Dacia e masina la kilogram.
          Daca o luai cu robotizata, mai avea ceva greutate in plus, dar crestea si pretul.

          Am sa tin seama de acum inainte de criteriul asta, pret/greutate masina. Am sa aleg cel mai avantajos raport.
          Last edited by mr.K; 12 October 2017, 11:44.

          Comment


          • @bolovan, oferta aia chiar e buna. Daca ar fi fost cand am luat eu MCV-ul probabil ca m-as fi reorientat spre ea (chiar si fara Easy-R si MediaNav). Zic probabil deoarece nu stiu CASCO cat costa la ea si intretinerea ulterioara (reviziile in principal)

            Apropo, Logan MCV 2 (dci) are 1297kg :-)
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Daca discutam de aratoasa...la zona asta de pret...ma rog...pentru banii astia nu ne uitam la aspect.
              Da..pai hai sa-ti explic: Una-i sa tragi cu 1CP o tona...alta-i sa tragi doua tone... (exagerat exemplu...dar nah)...recunosc...cum pui sigla de dacia...fizica nu mai este valabila (si nu, nu este mai mare megan-ul decat mcv-ul)

              @Silviu sincer...cand vb de renault...cred ca ma opresc la dacia...peste...sincer as prefera cu totul alt producator.

              Comment


              • Originally posted by bolovan View Post
                Una-i sa tragi cu 1CP o tona...alta-i sa tragi doua tone... (exagerat exemplu...dar nah)...
                Logan Sedan 0.9TCe Prestige -> 1174kg (intre Easy-R si manuala e diferenta de doar 5KG)
                Megane Sedan 1.2TCe SL Bussiness -> 1287kg

                E la aceeasi greutate cu un MCV2.

                Sincer eu as alege oricand Renault in detrimentul Dacia daca ar fi aceleasi conditii de achizitie si poate de costuri ulterioare de intretinere.

                Scuze de offtopic.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Ca sa revenim On-Topic.

                  @Silviu, parca tu erai singurul posesor de Easy-R pe DCI cu trepidatii.
                  Cum e? Ai mai reprodus fenomenul? Ai fost in service?
                  Ceva stiri/vesti/noutati?

                  sigpic

                  Comment


                  • La rece le resimt dar doar cand am nevoie sa demarez mai energic (dar nu extrem, adica cu pedala jos.) de pe loc. Acum la 5grade dimineata le-am resimtit si repodus, mai usor, aproape de fiecare data. Doar in tr.1.

                    Astept temperaturi si mai mici si daca tot asa pot reproduce am sa merg la o constatare.

                    In schimb, daca pleci normal, cu crawling sau cu acceleratia moderat apasata, nu se manifesta.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Eu momentan am aprox 3500km. Si am avut asa:

                      -o trepidatie puterinca la oprirea motorului, cauzata de neatentia si nehotararea mea, am franat incet, m-am oprit, ptr o secunda, motorul a dat sa se opreasca si fix atunci am vrut sa plec brusc, si imediat m-am razgandit si am calcat iar frana, a fost ceva la fractiune de secunda si cred ca am sincronizat incercarea de plecare cu oprirea motorului.
                      - de vreo trei ori am avut trepidatii in treapta a doua, ca si cum masina era foarte subturata si a evitat sa dea treapta a1a pentru ca nu era complet oprita, tot asa dau vina pe trafic si conditile haotice, plus momentan nu ne-am imprietenit destul si am momente cand ezit si am impresia ca "ametesc" cutia.
                      Oricum nu am putu reproduce nici unul din aceste fenomene si nici nu imi fac griji.


                      PS aviz carcotasilor, nu consider ca am probleme, doar ca aceasta cutie robotizata necesita timp de adaptare, daca vi de la manuala, iar in cazul meu e si prima masina diesel.

                      Per total multumit.

                      PS. la plecarile de pe loc, nu stiu daca procedez corect, dar eu incerc sa acord un timp cutiei, ca si cum te ia culoarea verde prin surprindere si esti cu masina scoasa din viteza, adica iau piciorul de pe frana, astept juma de secunda sa o simt ca vrea sa plece si apoi o ajut cu acceleratia, in functie de necesitati fin sau pedala la fund.
                      Last edited by SoNyKeL; 12 October 2017, 12:23.

                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by SoNyKeL View Post
                        -o trepidatie puterinca la oprirea motorului, cauzata de neatentia si nehotararea mea, am franat incet, m-am oprit, ptr o secunda, motorul a dat sa se opreasca si fix atunci am vrut sa plec brusc, si imediat m-am razgandit si am calcat iar frana, a fost ceva la fractiune de secunda si cred ca am sincronizat incercarea de plecare cu oprirea motorului.
                        Asta mi s-a intamplat si mie de foarte multe ori.

                        Consider ca e o problema de proiectare a starilor sistemului S&S. In momentul in care S&S se activeaza ar trebui sa lase acea stare sa mearga pana la capat, in speta sa se opreasca motorul de tot, si apoi sa treaca la urmatoarea.

                        - de vreo trei ori am avut trepidatii in treapta a doua, ca si cum masina era foarte subturata si a evitat sa dea treapta a1a pentru ca nu era complet oprita,
                        Schimba tr.1 si in mers, cateodata si aiurea. Dar probabil s-a intamplat altceva la tine. Dar daca nu reaparare nu e motiv de ingrijorare.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Referitor la treapta a2a, lucrurile stau cam asa, mergeam sa zicem cu 60, iese un dobitoc de pe o strada franez pana aproape de oprire, eliberez frana acelerez iarasi ca dobitocul sa pus in miscare, 5metri mai tarziu dobitocul se opreste in mijlocul drumului, franez iar si atunci trepideaza treapta a2a, daca am unde sa accelerez e totul ok, daca continui sa merg asa, in asteptarea eliberarii drumului, trepideaza vreo 2secunde.

                          Altfel nu stiu cum sa povestesc fenomenul, dar in asftel de conditii sa intamplat, se simte fix ca trepidatiile de subturare.

                          sigpic

                          Comment


                          • Pare sa fie o trepidatie de la debreiere. Dar e destul de fina si ar trebui sa tina foarte putin. Probabil fiind masina noua si neavand un ambreiaj de apasat ai timp sa analizezi toate lucrurile ce ti se par ciudate :-)
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Asa cum am disuctat acum ceva timp in privat. E perioada aia de masina noua, in care se instaleaza paranoia.

                              sigpic

                              Comment


                              • Am aproape 4 luni de utilizare si am invatat de ceva timp o lectie despre Easy-R: softul schimba asa cum este cel mai bine pentru masina si de multe ori diferit de cum schimbam eu inainte la manuala. Cand merg cu Eco activat schimba exact la limita subturarii si niciodata nu "a dat in nas". Parerea mea este ca o data mutata maneta in Drive nu trebuie sa va mai preocupe decat traficul, acceleratia si frana. Pe mine transmisia asta m-a invatat sa anticipez mai bine traficul si practic nu ai ce sa gresesti. Nu a schimbat niciodata fara rost in treapta I. La o franare brusca, chiar daca esti in a V-a, la oprire ajungi in prima treapta absolut pe nesimtite. Singurul deranj este la franarea brusca sistemul S&S care opreste - porneste motorul prea repede pentru ca nu mai poti controla apasarea pe frana. Pana la urma mai bine se opreste motorul decat sa lovesti ceva.
                                Ce-am mai observat fata de cealalta masina: la franarea brusca, cand intra ABS-ul in functiune, parca vibratiile din pedala nu sunt chiar asa de puternice ca inainte.
                                Si o intrebare: v-a intrat pana acum Asistenta la Franarea de Urgenta? Si daca da, s-au aprins avariile timp de cateva zeci de secunde? Ma mananca undeva sa incerc, dar mi-e mila de masina.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google