Au trimis scrisori acasă de înștiințare. Am citit pe forum ca recheamă dacia și am sunat la VC, m-au programat și au verificat seria airbag-ul. După vreo 2 luni a venit și scrisoarea acasă. Acu vreo 2 luni a venit și pentru dokker, probleme la ușa glisanta, nu prea se închide bine. Au mai meșterit băieții la ea și au așezat mai bine balama, rămânea blocata la deschidere.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Am reclamat problema la VC. Programare miercuri la service. Sa vedem ce mai spun. Parca aud: este normal, nu accelerati cand plecati de pe loc, etc. Voi vedea ce concluzie vor trage. Duc masina in parcarea lor cu o zi inainte sa plece din parcare cu motorul rece. Totusi, undeva nu se leaga datele. Pana cand inghite Dacia problema, avand in vedere ca pentru o singura inlocuire kit ambreiaj uzina deconteaza 500 euro. Oare nu se contabilizeaza aceste pierderi?
Comment
-
da...daca discutam de pretul cutiei...dar mai pune manopera (care-i a reprezentatie ce o deconteaza producatorul masinii...nu producatorul cutiei)...transportul (tot producatorul masinii nu a cutiei)...
Si daca faci socoteala...am senzatia ca pretul cutiei este cea mai mica cheltuiala
Comment
-
Pretul intregii operatii, piese si manopera, in cazul meu, pentru ca am semnat documentele la service, este de 2000 lei. Intreaga suma o achita Dacia. Ganditi-va ca au schimbat doar kitul de ambreiaj, nu cutia sau actuatoarele. Astfel pretul ar fi fost mult mai mare. Astept ca cel caruia i s-a comunicat ca ii va schimba complet cutia, pentru ce suma va semna.
Comment
-
@aris86 pana acum nu stiu cineva cu diesel sa se planga de problema asta...doar astia de pe 0.9. Tind sa cred ca-i o problema cu ambreiajul.
Si producatorul...doar schimba componenta (adica o trimiti...si ei iti trimit alta)...restul este pe spatele tau. De asta...eu cred ca noua ne scapa ceva.
Comment
-
Pe scurt, cutia de viteze cuplata cu Easy R este aceeasi cutie manuala conventionala care are rapoarte de transmisie si cuplare prin ambreiaj, doar ca este eliminata interventia omului printr-un sistem automatizat de control al schimbarii treptelor si altul pentru cuplarea/decuplarea ambreiajului. Toata afacerea este dirijata de un computer in functie de sarcina si acceleratie. Am mai citit pe undeva ca este un pic modificata carcasa la cea de pe Easy-R pentru montarea "creierului electronic", atat si nimic mai mult, in rest cele doua cutii sunt identice la motoarele 0,9 TCe. Cei 500 de euro se adauga doar pentru automatizare.
Comment
-
Originally posted by aris86 View PostDaca ieseau ei pe pierdere, schimbau cutia sau renuntau temporar la ea, pana remediau problema. Sunt curios, daca trec cu brio iarna si cei de pe diesel.
Ca un mic update, am ±5300 km cu masina, si nu am simtit nici o trepidatie pe varianta Diesel (sincer ma bucur foarte mult ca mi-am schimbat comanda pe Diesel cu fix o luna inainte sa primesc cea pe benzina)
Comment
Comment