Multumesc de sfaturi si pareri, in Satu Mare vara fara clima poti sa stai mult si bine in parcari nu te ia nimeni, si la comenzi se cere masina cu clima, in plus nici eu nu suport caldura fara clima functionala nici nu as iesi sa lucrez, deci varianta este oricum prestij 1,5 dci 90 cp numai la cutie nu sunt hotarit, iar si in Satu Mare se circula de multe ori bara la bara gen Cluj, Brasov , Timisoara orasul fiind mic in comparatie cu nr de masini, din aceasta cauza as prefera cutia robotizata.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
@Attila36
Doar o recomandare.
Pentru taxi, 0.9tce cu Gpl (din fabrica sau montat dupa).
Cutia easy-r cu 0.9 tce are o problema, asta este clar, acum depinde de tine, eu unul am fost constient de problema cu mult înaintea de a lua masina, am decis sa risc si nu ma plang, cred ca pana la urma se va rezolva. (5 ani fara griji).
Daca alegi easy-r pui gpl dupa, daca alegi cutie manuala iei cu gpl din fabrica.
Toate cele bune.
Comment
-
Attila
Uita-te si la un MCV Stepway Prestige 0,9TCe cu manuala si optional camera de mers inapoi. GPL poti sa-i pui ulterior daca nu se poate comanda din fabrica.
Tine cont ca la 0,9TCe cu Gpl se asteapta cam multisor, sunt exemple aici pe forum.
Cat despre Easy-R, daca ai si cel mai mic dubiu, renunta la el.Last edited by gabrieln1960; 25 October 2017, 12:15.
Comment
-
Am fost astazi la service cu masina, conform programarii. Dupa teste in trafic, detectare erori si stergere erori, am asteptat cca 2h, spunandu-mi ca au primit acceptul celor de la Dacia sa dea intreg ansamblul transmisie jos si sa inlocuiasca din nou chitul de ambreiaj, care va fi analizat sa vada ce s-a intamplat cu el de la montare. Cand vor avea piesele in magazie ma vor suna pentru programarea reviziei. Sper sa fie ultima schimbare. Daca merg din 10000 in 10000 km pentru schimb.... Va tin la curent cu informatii.
Comment
-
Incearca sa obtii si un raport privind motivul pentru care a trebuit schimbat asa devreme kit-ul; avand in vedere ca aceasta problema persista la mai mullti este cazul sa spuna clar care este problema si cum o rezolva ca nu vii cu ea din 10k in 10k km. Cere-le sa-ti demonstreze ca au identificat problema si au remediat-o definitiv, sa nu faca aceeasi prostie ca la fabricatie!
Originally posted by Orednas View PostEu aveam comanda data de aproximativ o luna, si dupa ce am vazut ca tot apar tot mai multi oameni cu probleme, m-am dus si am intrebat la dealer.
Nu au recunoscut nimic, au zis ca sunt "hateri" pe net si nimic mai mult. Am sunat ulterior la Dacia, si mi-au zis acelasi lucru, "va dati seama ca sunt o gramada de oameni ce vor sa puna bete in roate de la competitori".
Ce pot sa spun e ca nu merita riscul, prea multe persoane se plang deja de problema asta. Eu mi-am schimbat comanda pe Diesel si nu regret diferenta de bani platita in plus.
Cutia merita daca stai intr-un oras gen Timisoara, unde traficul nu e lejer. Nu ai nici cea mai mica problema cu ea sa schimbi banda rapid in trafic, sa intrii in sens giratoriu rapid etc.
Cutia robotizata schimba mult mai repede decat un gigi ce mesteca in mamaliga.
Consumul in schimb nu e nimic wow la el, eu am un consum mediu de 6.2, cea ce nu e exact mic pt Diesel.
Ar trebui sa fie inregistrate toate convorbirile si eventual sa stramgeti toti toate raporturile facute de DACIA si sa le dam cu ele in nas pentru ca mint lumea ca nu exista probleme! Asa mi-au zis si mie, dar intr-adevar nu erau multe cu km multi dar daca si in perioada urmatoare tot asa sustin ca nu exista probleme, trebuie sa-i abordam si altfel.
Oricum este bine sa fie informati si in scris ca pe net apar multe informatii negative despre DACIA si modul in care rezolva problemele de la Easy -R, poate se sesizeaza cineva sa rezolve problemele oficial (sa nu mai arunce mizeria sub pres) pentru ca altfel si daca n-as avea probleme cu Easy R si vor aparea in schimb multi altii cu astfel de probleme, nu vreau sa mai aud de Dacia si cred ca sunt multi altii care ar proceda la fel!
Comment
-
M-am dezorientat complect. As dori un diesel, dar nu-mi recomanda nimeni , oare si cutia manuala are probleme? Nu stiu acest motoras de 0,9 cu turbo cu tot cit de potent este, totusi caroseria de mcv are 1300kg, din cite am vazut nu prea sint reclamatii la motorul acesta, unele au depasit si 200k
Comment
-
Iti recomand sa mergi la drive test de mai multe ori; le testezi pe ambele ca sa vezi orientativ care ce poate.
Eu n-am luat diesel pentru ca nu se justifica diferenta de pret fata de 0.9 iar treptele sunt mai scurte la Easy R (fiind 6) si consumul este mare in realitate. Daca faci peste 40k km/an sa zicem ca s-ar justifica investitia.Last edited by S Stepway; 25 October 2017, 13:49.
Comment
-
Originally posted by Attila36 View Post... Nu stiu acest motoras de 0,9 cu turbo cu tot cit de potent este, totusi caroseria de mcv are 1300kg, din cite am vazut nu prea sint reclamatii la motorul acesta, unele au depasit si 200k
Singurul 0.9 de pe forum care a facut 200k are deja 2 lanturi schimbate.
Restul, au km de salon, cateva zeci de mii.
In locul tau, n-as da banii pe o robotizata.
Singurul motor care merita din gama Dacia e 1.5 dci 90Cp. Nu credeam ca o sa afirm asta vreodata despre un diesel, nu-s fan motorinar.Last edited by mr.K; 25 October 2017, 14:14.
Comment
-
Poate imi spui si neadevarurile spuse de mine.
Ai trej'de mii d ekm la bord si te declari multumit. E normal, masina e noua.
Alt Logan cu 200k la bord cunosti, in afara de a lui Stoicanu?
Iar ala are 2 lanturi de distributie schimbate.
0.9 cu robotizata naste numai nemultumiri, garantia lu' peste prajit se aplica numai dupa nervi si telefoane.
Eu cred ca pe tine ar trebui sa te ignore un posibil client, spui doar ce iti convine din povestea Dacia. Bineinteles, fundamentat. Pe nimic. Pe treij'de mii de km ai tai, care-s o nimica toata in exploatarea unei masini.
Vrei fundamentare? Pai topicul asta ce naiba e? Aici, unde se plange lumea de cutia lu' mos craciun?
Zic sa te trezesti si sa te dai jos din pat.Last edited by mr.K; 25 October 2017, 14:50.
Comment
-
Multumesc de sfaturi si pareri. Deci ramine sa ma decid intre 0,9 tce cutie manuala, 1,5 dci cutie manuala sau cutie robotizata. La aproximativ 30k pe an in regim taxi oras aglomerat folosi 75% in oras si 25% in afara vara obligatoriu clima pornita non stop.
Comment
-
Poate gresesc, insa eu cred ca orice service, atat timp cat reparatia nu implica niciun cost din partea proprietarului, nu este obligat sa-ti dea vreun document justificator privind lucrarea efectuata. Totusi, daca proprietarul solicita prin vc sa primeasca in scris cauza necesitatii schimbarii pieselor, cred ca ar primi raspuns. M-a uimit insa raspunsul relativ rapid al constructorului de a schimba kitul ambreiaj. Data trecuta verdictul l-a dat un reprezentant al Dacia ce s-a deplasat in ziua reparatiei si a stat pana la sfarsitul executarii lucrarii. Inseamna ca problema se cunoaste si se incearca rezolvarea viciului. Dar cand masina iese din garantie? Cine isi permite sa schimbe periodic problema?
Comment
-
Poate gresesc, insa eu cred ca orice service, atat timp cat reparatia nu implica niciun cost din partea proprietarului, nu este obligat sa-ti dea vreun document justificator privind lucrarea efectuata
Tu de exemplu nu poti dovedi ca ai o cutie de rahat, cum o faci? Ca vii si spui pe forum?
Daca ai posta niste documente scanate, poate ar crede si altii ca bolovan ca Dacia nu e perfecta.
Comment
-
Chiar daca este frustrant, prin faptul ca te duci des in service si se schimba kitul ambreiaj/ cutie sau se face resoftare sistem, imi voi propune ca in caz de reaparitie a celei mai mici vibratii sa nu mai taraganez a apela vc. La reprezentanta unde am fost, au mai avut o situatie similara si au inlocuit ce era de inlocuit (kitul de ambreiaj). Din pacate nu putem cunoaste numarul de masini vandute benzina/ motorina dotate cu acest sistem de schimbare a treptelor. Asa ne-am putea face o idee a impactului asupra constructorului privind aceasta problema.
La ultima interventie ce va fi realizata voi cere si un duplicat asupra documentatiei. Va voi tine la curent.
Comment
Comment