Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @mr.K generalizezi...dintr-un caz concret...si doua auzite pe la colt de strada..imi pare rau...dar ai o gandire limitata...poate incerci sa vezi si pe alte forumuri cati au schimbat lantul (nu doar pe dacia se pune motorul...si categoric romania nu-i piata principala). Asa ca nu stiu cinev vorbeste aiurea...eu care am 30k cu 0.9...sau tu care nici macar in poze nu cred ca ai vazut 0.9. Eu care am tot citit de motorul asta...sau tu care doar ai aruncat cu noroi

    Comment


    • Originally posted by Valderama View Post
      am asteptat cca 2h, spunandu-mi ca au primit acceptul celor de la Dacia sa dea intreg ansamblul transmisie jos si sa inlocuiasca din nou chitul de ambreiaj.
      Eu cred ca este total eronat sa tot suspecteze chitul de ambreiaj.
      La mine trepidatiile au aparut in jurul la 800 km rulati. Cei drept se simteau foarte slab, dar stiind despre problema, de pe forum, am fost foarte atent, le-am remarcat de la inceput si nu le-am neglijat. Nu cred ca poate fi vorba de uzura la discul de ambreiaj din cauza materialelor de proasta calitate.
      Parerea mea este ca problema apare de la gestionarea eronata a cuplarii in tr 1, cu motorul rece, aceasta ducand la crearea unei bucle de cuplare, decuplare violenta a ambreiajului, care la randul sau duce la uzura neuniforma a volantei si a discului, care in timp se agreaveaza.
      Cel putin asa imi lasa mie impresia(va rog nu dati cu pietre este doar o parere).
      Cum am mai mentionat si in posturile de mai sus :
      Daca las motorul sa se incalzeasca 5 min nu sunt trepidatii.
      Daca plec cu tr 2 de pe loc nu sunt trepidatii.

      Comment


      • Prima data iti permiti sa ii spui omului sa ma ignore (nah, prostu' de mine nu stiu ce spun), apoi ma faci tampit pe direct.
        mr.K generalizezi...dintr-un caz concret...si doua auzite pe la colt de strada..imi pare rau...dar ai o gandire limitata.
        Cred ca trebuie sa treci in Ignore list.
        Ciao!

        Comment


        • Nu merita sa va certati, eu am cerut doar sfaturi, pareri a celor care au asemenea masini si au avut probleme ca din experienta lor sa trag concluzii sa nu patesc la fel. Sincer imi pare rau pentru cei cu probleme, stiu ce nervi implica orice reparatie si in cazul in care este in garantie, cu atit mai grav cu cit problema este una majora nu minora. Decizia trebuie sa o iau peste aproximativ o luna cind voi face comanda la dealer pina atunci ma documentez, orice sfat, parere conteaza pt mine si v- a multumesc la toti.

          Comment


          • Eu am ajuns la concluzia ca forumul unei marci e cea mai proasta sursa de informatii.
            Tot timpul sunt cativa de serviciu care ridica marca in slavi pentru ca ei n-au avut probleme in cateva mii de km cat au la bord cu un anumit model.
            Clientii Dacia nu parcurg in general multi km cu masinile, dar chiar si asa, masinile au destule probleme.
            S-a dus fiablitatea modelelor 2004-2012.

            Comment


            • Attila si eu am vrut sa iau cutia asta, nu m-am interesat de ea pe forumuri, am citit despre modul de functionare si am vazut prezentarea video, la test drive pe 0.9TCE mi s-a parut ok.
              In final am ales fara, ca motiv: prea simpla constructia si am facut prostia si am comparat-o ca functionare(linearitate in accelerare) cu DSGul de pe fosta masina.
              Sunt multumit de alegerea cutiei manuale, cand o sa echipeze Dacia masinile cu o cutie asemanatoare cu DSGul voi fii printre primii abonati

              Comment


              • Referitor la recomandări, Attila, am un TS4 (Diesel Easy-R) de 6000 km de care sunt deosebit de multumit. Unul din factorii de decizie între benzină și motorină a fost forumul ăsta, dar și capacitatea de a căra greutăți mari și de resoftare. Easy-R este excelentă și merită din plin banii, iar pe Diesel văd că nu sunt probleme.

                Consum 7.3L cu climă "On" permanent în condiții de trafic bucureștean (90% oraș) și condus vioi, la vechiul 1.149 aveam 10.1-10.3L deci câștig bun.

                E o combinație vioaie și dacă te obișnuiești să comuți pe M în circumstanțe în care ai nevoie de timp de răspuns 0, merită clar diferența față de benzinar. Am condus și varianta diesel manuală (chiar și 0.9TCe manual) și prefer clar TS4 cu 1.5dCi. Nu pot spune mai multe după doar 6k km, dar deocamdată, "go for it".
                Last edited by empyrion; 25 October 2017, 19:35.

                Comment


                • Multumesc de recomandare, nici eu nu am gasit inca pe nimeni sa se plinga ca ar fi probleme pe dci+easy-r, adevarat un singur utilizator mi-a raspuns (care are ceva mai multi km) care are undeva la 66k cu aceasta configuratie si nu a avut probleme

                  Comment


                  • Originally posted by Valderama View Post
                    Poate gresesc, insa eu cred ca orice service, atat timp cat reparatia nu implica niciun cost din partea proprietarului, nu este obligat sa-ti dea vreun document justificator privind lucrarea efectuata. Totusi, daca proprietarul solicita prin vc sa primeasca in scris cauza necesitatii schimbarii pieselor, cred ca ar primi raspuns. M-a uimit insa raspunsul relativ rapid al constructorului de a schimba kitul ambreiaj. Data trecuta verdictul l-a dat un reprezentant al Dacia ce s-a deplasat in ziua reparatiei si a stat pana la sfarsitul executarii lucrarii. Inseamna ca problema se cunoaste si se incearca rezolvarea viciului. Dar cand masina iese din garantie? Cine isi permite sa schimbe periodic problema?
                    Este normal sa-ti spuna (cu documentele aferente) motivul pentru care au aparut acele probleme la masina si ce a implicat interventia de remediere pentru a vedea daca a fost eficienta interventia sau a fost o bataie de joc, caz in care le las cazanu acolo ca doar nu te duci la service din 10k in 10k km facand aia aceeasi interventie, sa fim seriosi! Ori dau o solutie fiabila ori isi iau rabla inapoi!
                    Acum ne enervam si noi si facem tot felul de presupuneri care speram sa nu fie adevarate; dar daca se dovedesc a fi adevarate, ai nevoie de documente ca sa nu te ia Dacia de prost pana la finalul garantiei!

                    Mai asteptam pe forum postari cu experiente!

                    Comment


                    • eu nu inteleg disperarea asta sa aveti hartii doveditoare pentru ce v-a schimbat pe garantie.. ce faci cu ele le bagi intr-un dosar probabil si pe care il vei uita in final pe undeva. nu te incalzesc cu nimic hartiile alea.
                      probabil ca va urma o actiune tehnica, ce va implica un nou software de management al acutatoarelor. probabil inca aduna date din cauza ca o fi un numar mic de probleme semnalate nu considera asta inca un red alert.
                      Se schimba ambreiajul pe garantie si drum bun.

                      Comment


                      • @Cavaleru, masina este un bun propriu. Orice actiune asupra ei trebuie sa fie adusa la cunostinta titularului. Indiferent ca se face gratis sau contra-cost, titularul are dreptul sa stie exact ce s-a facut.

                        Dar daca vrei un exemplu: ajungi sa schimbi de doua sau trei ori aceeasi piesa/subansamblu (cum deja se preconizeaza la un utilizare, a doua schimbare pe aceeasi problema) banuiesc ca stii ca poti cere returnarea banilor pe intregul produs (dovada ca producatorul nu este in stare sa aduca produsul la starea de conformitate promisa prin contractul de vanzare). Pentru asta trebuie sa te judeci (amiabil ma indoiesc ca ajungi la o intelege) si aici ai nevoie de dovezi.

                        Ca sa nu mai zic ca e un gest de normalitate ca sa-ti fie aduse la cunostinta toate operatiunile ce s-au intrepins asupra masinii, pe limbajul tau bineinteles, ca sa intelegi ce a fost stricat si ce s-a reparat.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Ce alarma pot pun3 cu pornire la un logan 2017 1.5dci 90cp cu easy-R ?

                          Comment


                          • Originally posted by Cavaleru View Post
                            eu nu inteleg disperarea asta sa aveti hartii doveditoare pentru ce v-a schimbat pe garantie.. ce faci cu ele le bagi intr-un dosar probabil si pe care il vei uita in final pe undeva. nu te incalzesc cu nimic hartiile alea.
                            probabil ca va urma o actiune tehnica, ce va implica un nou software de management al acutatoarelor. probabil inca aduna date din cauza ca o fi un numar mic de probleme semnalate nu considera asta inca un red alert.
                            Se schimba ambreiajul pe garantie si drum bun.

                            Nu e disperare ci normalitate! Daca unii duc masina la revizie si o ridica la fel cum au lasat-o (nu e gluma), altii verifica pe loc sa vada daca intr-adevar au facut revizia (valabil pt orice marca).

                            Sper sa se rezolve problema cat mai curand, daca intr-adevar se dovedeste a fi o problema generala, caz contrar unii nu vor accepta sa mearga la service din 10k in 10k km pentru schimbare kit ambreiaj fericit spunand "multumesc pentru urarea de drum bun pana la urmatorul schimb de 10k km". Vorbim de un lucru nou in garantie; daca ar avea toti abordarea ta si ar fi o problema generala la acest kit/easy r mai mai ca Dacia ar fi in stare sa schimbe din 10k in 10k km kitul fara sa remedieze problema dar urandu-ti drumuri bune!

                            Comment


                            • Originally posted by Attila36 View Post
                              M-am dezorientat complect. As dori un diesel, dar nu-mi recomanda nimeni , oare si cutia manuala are probleme? Nu stiu acest motoras de 0,9 cu turbo cu tot cit de potent este, totusi caroseria de mcv are 1300kg, din cite am vazut nu prea sint reclamatii la motorul acesta, unele au depasit si 200k


                              Caroseria de MCV are 1050kg

                              Comment


                              • Originally posted by Cavaleru View Post
                                eu nu inteleg disperarea asta sa aveti hartii doveditoare pentru ce v-a schimbat pe garantie.. ce faci cu ele le bagi intr-un dosar probabil si pe care il vei uita in final pe undeva. nu te incalzesc cu nimic hartiile alea.
                                probabil ca va urma o actiune tehnica, ce va implica un nou software de management al acutatoarelor. probabil inca aduna date din cauza ca o fi un numar mic de probleme semnalate nu considera asta inca un red alert.
                                Se schimba ambreiajul pe garantie si drum bun.
                                Hartiile pot fi dovezi referitoare la ceea ce se numeste defect ascuns de fabricatie. In cazul Easy-R + 0.9Tce nu putem vorbi de uzura normala a sistemului ci de eroare de proiectare/executie. Nu este normal ca costurile aferente reparatiilor date de erorile de fabricatie ascunse sa fie suportate de utilizatori.

                                Cam cati posesori de 0.9Tce cu cutie manuala care sa fi schimbat kitul de ambreiaj cunosti si cam la cati kilometri parcursi au facut operatiunea?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google