Eu am cutie manuala si am trepidatii cand e motorul rece
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Trepideaza uneori si numai cu motor rece, sub 30 grade. Am observat ca trepideaza daca la plecarea de pe loc turatia este sub 1500. Daca e in jur de 2000 nu face. Parca facea mai des si cand aveam benzina cu care si motorul avea oscilatiile la relantiu (caderi de turatie). Posibil acesta e updateul dacia, turatie mai mare la plecare de pe loc cu viteza 1 si o patinare mai lunga a discului.
Ce pot sa observ e ca, cu benzina rompetrol, omv inainte, nu mai am acele caderi de turatie la relantiu cu motor rece. Poate sunt subiectiv pentru ca sa mai racit afara
Comment
-
Cred că a venit momentul să pornim o discuţie aplicată despre DMF ( dual mass flywheel, volantă cu masă dublă ), care se foloseşte actualmente de majoritatea constructorilor auto, Reno utilizează la modele precum Laguna, Megane, Scenic etc. Dacă se foloseste şi pe Dacia (se pare că nu), cu toate că ar fi îndeplinite condiţiile de utilizare la cutiile robotizate pentru motoare tricilindru şi diesel. Cine are informaţii e rugat să ne spună şi nouă despre asta. Rog să ne axăm discuţia la teorie, criteriul preţ să-l lăsăm la urmă, ştim toţi ca preţul e destul de ridicat.
Despre DMF se găsesc filmuleţe pe youtube, binecunoscutul costructor german de ambreiaje are nişte clipuri edificatoare, explică principiile de funcţionare, tot ce vrea cineva interesat să afle are access.
Dacă nu este aici locul subiectului rog mutaţi la probleme tehnice / înterbări sau oriunde vreţi voi.
Comment
-
@bogdan_cr, aia e definitia standard. Spune-mi concret la ce ne ajuta o `discutie apasata si teoretica` pe acest subiect?
Noi nu stim inca, concret, din ce cauza apar trepidatiile. Avem asa pareri, ca de la ambreiaj, dar de ce apar? La cutiile manuale se manifesta mai rar iar la Easy-R mai des. Poate e o problema de combinatie, cutie Easy-R (soft) + kit de ambreiaj? Vezi, cam multe "poate".
@mr.K, ma indoiesc ca un TCe in 3 cilindrii e capabil sa produca oscilatii mai mari decat un diesel. Din cate se comenta pe aici (dar nu oficial) dCI ar avea volanta cu masa dubla. Poate ca da, asta e secretul, dar nu stim exact.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Originally posted by bogdan_cr View Post... Dacă se foloseste şi pe Dacia (se pare că nu), cu toate că ar fi îndeplinite condiţiile de utilizare la cutiile robotizate pentru motoare tricilindru şi diesel. Cine are informaţii e rugat să ne spună şi nouă despre asta. ...
Originally posted by Silviu View Post@... Din cate se comenta pe aici (dar nu oficial) dCI ar avea volanta cu masa dubla. Poate ca da, asta e secretul, dar nu stim exact.„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Din surse confidentiale, sa zicem!
Uite si reper de ajutor: https://www.mecatrouve.com/pieces.au...4391--139.html
care nu este una din acele "surse oficiale"
"confidentiale" am vrut sa zic!„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Originally posted by Silviu View Post@bogdan_cr, aia e definitia standard. Spune-mi concret la ce ne ajuta o `discutie apasata si teoretica` pe acest subiect?
Originally posted by Silviu View Post... ma indoiesc ca un TCe in 3 cilindrii e capabil sa produca oscilatii mai mari decat un diesel. Din cate se comenta pe aici (dar nu oficial) dCI ar avea volanta cu masa dubla. Poate ca da, asta e secretul, dar nu stim exact.
Comment
Comment