Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Manualul, secțiunea rodaj, e pentru decor... și pe urmă plângem pe forum de una și alta.

    Versiune pe benzină
    Până la 1 000 km, nu depăşiţi 130 km/h în
    ultimul raport de viteză sau 3 000 - 3 500 rot/
    min.
    Abia după aproximativ 3 000 km îşi va demonstra
    vehiculul dumneavoastră întreaga
    performanţă.


    Consumul mediu se face pe minim 5000km, iar viteza optimă pentru consum de carte de 80-90km în treapta V, ideal ar fi 96km pe TdB(real 90Km/h) constant peste tot(inclusiv localități)* - orice altceva e pierdere de timp

    *e altă discuție pentru alt topic
    Last edited by t0rquemada; 28 December 2017, 11:15.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Abia după aproximativ 3 000 km îşi va demonstra vehiculul dumneavoastră întreaga performanţă.
      Cred ca aici se refera la vibratii generate de ansamblul cutie robotizata+ambreiaj, foarte bune pentru durerile se șale.

      Comment


      • Originally posted by t0rquemada View Post
        Manualul, secțiunea rodaj, e pentru decor... și pe urmă plângem pe forum de una și alta.

        Versiune pe benzină
        Până la 1 000 km, nu depăşiţi 130 km/h în
        ultimul raport de viteză sau 3 000 - 3 500 rot/
        min.
        Abia după aproximativ 3 000 km îşi va demonstra
        vehiculul dumneavoastră întreaga
        performanţă.


        Consumul mediu se face pe minim 5000km, iar viteza optimă pentru consum de carte de 80-90km în treapta V, ideal ar fi 96km pe TdB(real 90Km/h) constant peste tot(inclusiv localități)* - orice altceva e pierdere de timp

        *e altă discuție pentru alt topic



        Nu am depasit 130 km la ora , deci e ok. Turatia de 3500 am depasit o in cateva depasiri in modul manual, unde am ajuns pe la 4000-4500 rpm, dar nu voi mai face acest lucru macar pana pe la 2000 km. Nu cred ca am defectat ceva la motor numai ptr atat. Ai dreptate, imi recunosc ignoranta, manualul l-am aruncat in torpedou, o sa-l iau sa-l citesc cu atentie din scoarta in scoarta

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          Consumul mediu se face pe minim 5000km
          Pentru un consum mediu relevant sunt suficienti minim 700-800km, conform algoritmului de calcul al consumului mediu folosit in automotive. Declara producatorul 5000km necesari minim? Inseamna ca minte "putin" deoarece, strict informatic, acel algoritm ofera valori relevante dupa 700-800km.

          Si cand spun relevant ma refer la proportia urban/extraurban. La 5000km deja nu prea mai ai cum sa stii care e proportia si la ce te raportezi cu acel "mediu".

          La modele mai noi si mai scumpe, sistemele infotainment au functie de categorisire a consumului in functie de anumiti parametrii. Adica detecteaza cand mergi in oras si cand in afara si face calcul de consum separat.

          Scuze de off-topic.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • Originally posted by NeMar View Post
            Ce am observat - daca incetinesc, mentine viteza a 5 a pana pe la 80 la ora, si dupa aia daca o calc mai brusc, nu prea retrogradeaza in viteza, nu imi da a 4 a sau a 3 a, ci urca incet in turatii si ramane in a 5 a. Asta nu prea e bine, in depasiri, am depasit in modul manual, mi-am dat eu kick down si am intrat in depasire accelerand si am schimbat mai sus in turatii.
            Felicitari pentru achizitie si sa o stapanesti sanatos!

            Poate retrograda pana la doua trepte doar daca treci de punctul dur. Daca o accelerezi normal sau chiar ceva mai puternic si nu treci de punctul dur, la 80 km/h intr-a cincea nu are de ce sa retrogradeze ci va accelera exact atat cat ii permit cei 90 de caluti. Oricum eu doar atunci cand am luat-o am calcat acceleratia la fund si atunci din pura curiozitate. A retrogradat doua trepte, a avut o scurta ezitare dupa care s-a dus glont. Decat sa intru intr-o depasire folosind kick down mai bine astept pana pot efectua respectiva depasire in conditii de siguranta fara a testa limita de sus a motorului.
            In ceea ce priveste schimbarea treptelor o sa trebuiasca sa te obisnuiesti cu ideea ca de cele mai multe ori nu va reactiona asa cum o faceai tu la manuala. Si ar mai fi ceva de observat si anume faptul ca schimbarile de trepte sunt mult mai dese decat le efectueaza un sofer obisnuit la manuala. O sa te trezesti in oras ca ai 30-40 km/h si esti deja in viteza a patra, asa cum o sa descoperi ca atunci cand accelerezi rapid poate urca cu a treia pana pe la 70-80 km/h. Cel mai bine o sa-ti dai seama de calitatile motorului pe drumurile de munte. Urca foarte usor, chiar incarcata fiind, iar la coborare o sa ai o surpriza extrem de placuta in ceea ce priveste frana de motor.

            Daca vrei, esti bine venit sa-ti expui impresiile in jurnalul meu.

            Cand am luat masina am considerat ca este un low cost. Acum, dupa 4500 km consider ca este un smart buy. Rautaciosii n-au decat sa rada pana o sa li se mute gura la ceafa, ma doare fix in cot de parerea lor.
            Last edited by gabrieln1960; 28 December 2017, 13:49.

            Comment


            • Atentie la limbaj, colegu'!
              Poate sa te doara in cot in liniste, nu sa scrii pe forum asta.

              Comment


              • In primul rand, nu suntem colegi.
                In al doilea rand, chiar daca te simti cu musca pe caciula, nu la domnia-ta ma refeream. Motivul? Pentru mine, postarile dv. nu prezinta nici cel mai mic interes. Esti liber sa scrii ce vrei si unde vrei, nu ma intereseaza nici cat negru sub unghie. Fiecare dispune cum vrea de timpul sau liber.
                In al treilea rand, daca consideri ca te-am ofensat cumva, esti liber sa te duci cu jalba-n protap la moderatori. In niciun caz nu-mi poti impune si nici macar nu ai dreptul dumneata sa-mi atragi atentia despre ce sa scriu eu pe forum asa cum nici eu nu pot impune altora. Eu nu raportez pe nimeni si nici nu jignesc pe cineva in mod intentionat.
                In al patrulea rand "La Multi Ani!"
                Last edited by gabrieln1960; 28 December 2017, 14:20.

                Comment


                • Dupa tot ce-ai scris inainte, "La multi ani!" nu isi mai are rostul.

                  Comment


                  • Nu port ranchiuna nimanui, nu doresc sa polemizez cu nimeni. Nu atac niciodata pe cineva la modul personal. Cand am ceva de spus o fac raspicat incercand sa respect normele unei minime bune-cuviinte. Daca nu apreciez si nu-s interesat de parerile domniei-tale in ceea ce priveste Dacia nu inseamna nici pe departe ca te dusmanesc sau te antipatizez. Sunt pareri personale legate probabil de amintiri neplacute sau poate sunt alte interese, nu am de unde stii si practic nici nu ma intereseaza. Eu pot fi de acord sau nu cu ele.
                    Sper ca vremurile de trista amintire cand se spunea ca "cine nu e partea noastra inseamna ca e dusmanul nostru" au trecut de mult.
                    In aceste conditii, a face cu buna credinta cuiva o urare legata de sarbatori este doar un semn de minima civilizatie in relatiile interumane. Atat si nimic mai mult.

                    Comment


                    • Va rog sa va opriti aici; aveti la indemana mesageria pentru a lamuri micile neintelegeri.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                        Felicitari pentru achizitie si sa o stapanesti sanatos!

                        Poate retrograda pana la doua trepte doar daca treci de punctul dur. Daca o accelerezi normal sau chiar ceva mai puternic si nu treci de punctul dur, la 80 km/h intr-a cincea nu are de ce sa retrogradeze ci va accelera exact atat cat ii permit cei 90 de caluti. Oricum eu doar atunci cand am luat-o am calcat acceleratia la fund si atunci din pura curiozitate. A retrogradat doua trepte, a avut o scurta ezitare dupa care s-a dus glont. Decat sa intru intr-o depasire folosind kick down mai bine astept pana pot efectua respectiva depasire in conditii de siguranta fara a testa limita de sus a motorului.
                        In ceea ce priveste schimbarea treptelor o sa trebuiasca sa te obisnuiesti cu ideea ca de cele mai multe ori nu va reactiona asa cum o faceai tu la manuala. Si ar mai fi ceva de observat si anume faptul ca schimbarile de trepte sunt mult mai dese decat le efectueaza un sofer obisnuit la manuala. O sa te trezesti in oras ca ai 30-40 km/h si esti deja in viteza a patra, asa cum o sa descoperi ca atunci cand accelerezi rapid poate urca cu a treia pana pe la 70-80 km/h. Cel mai bine o sa-ti dai seama de calitatile motorului pe drumurile de munte. Urca foarte usor, chiar incarcata fiind, iar la coborare o sa ai o surpriza extrem de placuta in ceea ce priveste frana de motor.

                        Daca vrei, esti bine venit sa-ti expui impresiile in jurnalul meu.

                        Cand am luat masina am considerat ca este un low cost. Acum, dupa 4500 km consider ca este un smart buy. Rautaciosii n-au decat sa rada pana o sa li se mute gura la ceafa, ma doare fix in cot de parerea lor.


                        Da, schimba altfel decat as fi schimbat eu. O sa ma obisnuiesc cu timpul Ai dreptate, azi mi-a mentinut a 4a pana la 50 la ora Cand am accelerat a coborat la a 3 a. In timp o sa am ocazia sa-i vad comportamentul si pe drumuri de munte, si la deal si la vale Sanatosi sa fim

                        Comment


                        • Originally posted by K View Post
                          Cred ca aici se refera la vibratii generate de ansamblul cutie robotizata+ambreiaj, foarte bune pentru durerile se șale.
                          Eiii... uite ca am trecut de 10 000 Km si ... miracol ( ca tot sunt la moda) , vibratiile care au inceput dupa cca. 4500 km au disparut in totalitate .
                          Cum s-a produs "miracolul" ? Am folosit exclusiv modul Normal renuntand definitiv la modul ECO.
                          Am postat aceasta informatie pentru noii posesori de easy-r , cu scopul menajarii ansamblului ambreiaj pana la solutionarea problemei de catre uzina mama .

                          Comment


                          • @NeMar, discutam dupa vreo 2000km. Ai sa vezi ca nu schimba cand vrea ea ci cand vrei tu, in functie de pedala. Eu la aproape 15k schimb cand vreau eu la aproape orice turatie si retrogradarile le controlez usor. O sa inceapa sa-ti placa in timp dupa ce te obisnuiesti cu cutia.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Originally posted by georgstelsib View Post
                              Eiii... uite ca am trecut de 10 000 Km si ... miracol ( ca tot sunt la moda) , vibratiile care au inceput dupa cca. 4500 km au disparut in totalitate .
                              Cum s-a produs "miracolul" ? Am folosit exclusiv modul Normal renuntand definitiv la modul ECO.
                              Am postat aceasta informatie pentru noii posesori de easy-r , cu scopul menajarii ansamblului ambreiaj pana la solutionarea problemei de catre uzina mama .

                              Eu nu am folosit deloc modul ECO si nici nu intentionez sa-l folosesc, nu are rost sa tai aiurea puterea motorului si sa fortez si mai mult ambreiajul. Multumesc de sfat. Am o alta intrebare: e ok sa merg mereu cu sistemul "stop-start" activat? Stiu ca se activeaza automat la fiecare pornire a motorului chiar daca a fost dezactivat. Ma gandeam ca supun motorul la un efort sa se tot porneasca (omor electromotorul) ori de cate ori plec de la vreun semafor...

                              Comment


                              • Păi nu te-ar interesa să scrii un mic ghid despre cum să controlezi reacția cutiei? Asta pentru cei "robotizați".

                                Nemar, citește asta https://www.nytimes.com/2016/04/08/a...it-or-not.html
                                Dacă electromotorul de la mașinile Dacia cu SS are același număr ca la cele fără SS, atunci ai dreptate.
                                Last edited by gecmc94; 28 December 2017, 22:30.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google