Eu o trec in N inainte sa opresc motorul, cu piciorul inca pe frana trag frana de mana si apoi opresc motorul, scot cheia. Sa inteleg ca o varianta poate fi si cu motorul pornit, piciorul pe frana - o las in D, trag frana de mana si apoi opresc motorul?
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Originally posted by NeMar View PostEu o trec in N inainte sa opresc motorul, cu piciorul inca pe frana trag frana de mana si apoi opresc motorul, scot cheia. Sa inteleg ca o varianta poate fi si cu motorul pornit, piciorul pe frana - o las in D, trag frana de mana si apoi opresc motorul?
Baieti , daca opriti motorul in D sau R , masina ramane " in viteza" si nu va pleca la vale . Dar aici atentie la motorul mic de 0.9 , acesta (motorul) poate fi "dat peste cap" din cauza cilindreii mici si masina poate sa o ia incet , incet la vale , daca panta este mare . Deci este indicat si ar trebui sa va intre in reflex sa bracati si rotile catre trotuar , asa pentru linistea voastra .
Comment
-
Cel mai bine cu bracatul rotilor, dar crede-ma ca de cand am masina, 2008,am tras frana de mana zilnic, indiferent de anotimp, mi-a intrat in reflex, nu a inghetat niciodata iarna, indiferent pe unde si cum am mers.KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate
Comment
-
Originally posted by burtosu View PostCel mai bine cu bracatul rotilor, dar crede-ma ca de cand am masina, 2008,am tras frana de mana zilnic, indiferent de anotimp, mi-a intrat in reflex, nu a inghetat niciodata iarna, indiferent pe unde si cum am mers.
La multi ani !Last edited by georgstelsib; 31 December 2017, 08:47.
Comment
-
Sincer...eu n-am auzit de prea multe masini cu frana inghetata (masini intretinute cat de cat ok...la rable...prost intretinute am mai auzit...si nu ma refer doar la dacia). La loganul meu vechi, dupa 12 ani...nu aveam probleme cu frana de mana...si eu trag tot timpul frana de mana. Mai mare este riscul sa se propteasca cineva in masina si sa o miste in alta masina daca n-ai frana de mana trasa...decat sa-ti inghete. Plus ca paguba este mai mare.
Comment
-
Si cand pleci de pe loc se deblocheaza imediat, cat de tare pot ingheta, ajunge foarte putina apa acolo...
Trageti tot timpul frana de mana, nu veti avea niciodata probleme cu ea. La dacia 1300 trageam frana tot timpul si nu am avut niciodata nici cea mai mica problema si am condus masini de acel model intre 1995 si 2004. La fel la restul masinilor, inclusiv logan - am condus zeci de loganuri fara exagerare si nu am avut probleme niciodata. Sotia mea a avut logan 11 ani si a mers perfect frana de mana toata perioada, folosita la fiecare oprire a masinii. Folositi frana de mana, nu se va bloca niciodata, e chestie de siguranta, am vazut Solenta unui dobitoc la Mall Baneasa cum a plecat din parcare si a intrat in alte masini din cauza ca nu era trasa frana si nu era in viteza.
Comment
-
În urma acelei experiențe, am mai citit pe net alte pățanii. Așa că mi-am procurat cale (10 lei bucata) de la norauto. Iar abordarea mea este următoarea: trag frâna de mână când staționez câteva ore și nu este ger de crapă pietrele (sub -10). Dacă însă las mașina peste noapte, pe ger mare, atunci petrec câteva minute să o așez bine, într-o denivelare și o verific că nu pleacă nicăieri prin împingere de stâlpul median. La fel procedez dacă las mașina parcată mai multe zile. Pun și cala și o piatră, ceva ce găsesc prin jur. Dacă lași mașina parcată 1-2 săptămâni, atunci pe lângă ger, apar fenomene chimice de "sudură" a metalor și saboții se desprind mai greu.
Comment
-
Baieti , eu nu v-am spus sa nu trageti frana de mana . Este chiar obligatoriu sa o trageti . Eu v-am spus cand sa nu o trageti : atunci cand circulati prin balti , pe coclauri,prin apa nesarata care poate ingheta daca intra apa intre cablu si mantaua. Fiindca acolo ingheata . Sunteti siguri ca traseul cablui de frana este etans ? Sunteti siguri ca nu s-a deteriorat dintr-un motiv sau altul ?
Mi-a placut colegul care si-a cumparat cale de imobilizare , este un tip prevazator care are spirit de anticipare.Last edited by georgstelsib; 31 December 2017, 15:12.
Comment
-
Ne place sa ne imbatam cu apa rece! Daca masinile ar avea acele probleme inca de cand ies pe poarta fabricii, atunci ar fi de inteles necesitatea unui soft nou!
Softul asta nou, nu poate sa opreasca inelele discului de ambreiaj sa se lustruiasca/deformeze in mod prematur, oricat oricat de mult ar ameliora reactia actuatoarelor!„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Aris informatia ta referitoare la softul cutiei este din surse credibile ? M-ar bucura sa fie asa . Eu stiam ceva de primul trimestru 2018.
Am scris mai sus ca mie mi-au disparut zdruncinaturile urmare a folosirii exclusive a modului NORMAL . Curios nu ? Sa fi fost modul ECO de vina ?
Un an mai bun si mai frumos baieti !
Comment
Comment