Atunci ce rost are ca un utilizator actual de easy-r sa "se agite" pentru acest update de soft? (Doar daca masina mai are foarte putin si iese din garantie.) Daca sa zicem ambreiajul are o uzura anormal de mare dar masina inca nu trepideaza si faci schimbare de soft, sa zicem ca rezolvi problema dar ramai cu uzura accentuata a pieselor pe care le vei schimba fix dupa iesirea din garantie. Mai bine astepti pana defectul este evident, schimbi kit-ul pe garantie (numai sa fie pe garantie!) si faci imedita update. Evident daca Dacia face rechemare mai devreme e altceva.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Depinde de fiecare si mai important cum va aborda Dacia problema. Dar sa nu uitam ca mai e si service-ul in joc. Daca Dacia zice sa se recheme pentru update de soft si schimbarea elementelor uzate daca acest lucru este constatat de service. Ramane la latitudinea service-ului.
Comment
-
Am facut si eu o resoftare intr-un final la TS4 (Diesel cu Easy-R), resoftare facuta in colaborare cu ingineri de la Mioveni, din ce am inteles - au confirmat pe canal neoficial ca si la TS4 ar fi probleme, motiv pentru care nu am facut resoftare cu varf de cuplu peste cei 240 Nm maximi specificati de ZF, spre dezamagirea mea. Asta mi s-a spus.
A fost o surpriza, credeam ca doar la JS3 sunt probleme...
Se poate confirma inca o data ca si la Diesel se va face update de soft al cutiei?Last edited by empyrion; 18 February 2018, 02:55.
Comment
-
@empyrion, deci pana la urma ai facut o resoftare de motor, neoficiala. Cam asa rezulta si din descrierea profilului. Deci nimic legat de TS4. Iar confirmarea ca sunt probleme la TS4 de la cine ai primit-o? Eu am "verificat", tot asa neoficial, si am primit aceleasi informatii ca si aris86, dar doar referitor la JS3, nimic despre TS4.
PS
Incercati sa aveti grija cum va exprimati ca de multe se intelege altceva sau aproape nimic.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
In legatura cu update-ul de soft, trebuie sa sun la reprezentanta sa intreb daca au primit update-ul de soft? Oricum trebuie sa ma programez pentru a doua vizita in service pentru schimbarea kit-ului de ambreiaj, dimineata pe racoare, tremura atat de tare
Comment
-
Cati km ai reusit sa scoti din al doilea kit?
Originally posted by Onixer View PostIn legatura cu update-ul de soft, trebuie sa sun la reprezentanta sa intreb daca au primit update-ul de soft? Oricum trebuie sa ma programez pentru a doua vizita in service pentru schimbarea kit-ului de ambreiaj, dimineata pe racoare, tremura atat de tare
Comment
-
Deci empyrion sa inteleg ca ai avut aceleasi probleme pe diesel, ca si cei pe benzinar? Daca da la cati km ai inceput sa ai probleme?
Raspunde aici nu pe privat, sa aiba si restul oameniilor access la informatie.
p.s: tind sa cred ca acest empyrion e un troll si nimic mai mult.
Comment
-
Încearcă sa meri în reprezenta și sa se conecteze la clip si poate pe baza vin-ului sa vina și softul.
Alea la VC, nu informează clar.
Am sunat sa întreb procedura de schimbare a curelei de alternator la 1,2. După 2 săptămâni, au scaldat-o și nu au reușit sa îmi răspundă l.
Comment
-
11k km, mic tremur la pornire si demarare pret de cateva minute, la revizie am mentionat asta, dar de la dealer-ul unde am facut prima revizie (Meridian Vest) mi s-a spus ca nu e nimic in neregula. Cu toate acestea, dupa revizie, am simtit ca si cand ambreiajul ar avea raspunsul mai bun (patinat mai putin la demaraj, inclusiv miros de ferodo la primul contact).
Referitor la resoftare, am transmis ce mi s-a transmis si mie de la tuneri, ca printr-o teleconferinta cu ingineri Dacia din fabrica li s-a comunicat sa nu forteze cutia pentru ca "e cu probleme de fiabilitate". Mai multe detalii nu am, motiv pentru care am intrebat si aici, poate au unii informatii mai bune fiind mai aproape de problema. Nu am niciun motiv sa suspectez rea-credinta, oamenii care s-au ocupat sunt profesionisti.
Am pus cele două intamplari cap la cap. Daca este vorba de o problema cu actuatoarele prea brutale sau nu, nu stiu, eu recunosc ca am fortat masina destul de mult. Poate sa fie si un caz singular combinat cu o eroare de comunicare. Sa speram ca e asa.Last edited by empyrion; 19 February 2018, 19:13.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostDaca aipus GPL aftermarket, ai pierdut garantia masinii.
Dacia poate sa-ti spuna ca ambreiajul tau s-a dus din cauza ca ai gaurit cu furtunele de admisie carburant, nu pentru ca ambreiajul lor+robotizata nu functioneaza bine.
Fa o vizita la Dacia si tine-ne la curent. Poate nu-si dau seama ca ai pus GPL.
da am avut garantie la ambreiaj (easy-r) dupa ce am pus gaz aftermarket.
de noua a mers 6000 km si a inceput sa tremure si s-a schimbat kitul--- pe garantie
acum am 50.000 km si a inceput sa tremure iar .
mai stau 10.000 km ( daca tine) si ma duc la ei
am inteles ca pretul ar fi 1500 lei (kitul de ambreiaj ) cand iese din garantie.
Originally posted by dionescu View Postda am avut garantie la ambreiaj (easy-r) dupa ce am pus gaz aftermarket.
da am avut garantie la ambreiaj (easy-r) dupa ce am pus gaz aftermarket.
de noua a mers 6000 km si a inceput sa tremure si s-a schimbat kitul--- pe garantie
acum am 50.000 km si a inceput sa tremure iar .
mai stau 10.000 km ( daca tine) si ma duc la ei
am inteles ca pretul ar fi 1500 lei (kitul de ambreiaj ) cand iese din garantie.
dar cand vor trece de 30.000 km toate masinile cu easy r vor crapa toate ! atunci vor muncii ceva la sistemul de ambreiaj
acum ei zic ca este problema de kit ambreiaj.
mai am un prieten care are 30.000 km a inceput sa tremure cred ca in 5000 se duce cu ea la service
Originally posted by dionescu View Postda am avut garantie la ambreiaj (easy-r) dupa ce am pus gaz aftermarket.
Da am avut garantie la ambreiaj (easy-r) dupa ce am pus gaz aftermarket.
De noua a mers 6000 km si a inceput sa tremure si s-a schimbat kitul--- pe garantie
acum am 50.000 km si a inceput sa tremure iar .
Mai stau 10.000 km ( daca tine) si ma duc la ei
am inteles ca pretul ar fi 1500 lei (kitul de ambreiaj ) cand iese din garantie.
Am intrebat despre ambreiaj cand am facut schimbul de ulei la 45.000 km si au spus ca fabrica nu are in studiu o remediere a problemei ca nu au crapat multe . Ei schimba tot ce cade .
Dar cand vor trece de 30.000 km toate masinile cu easy r vor crapa toate ! Atunci vor muncii ceva la sistemul de ambreiaj
acum ei zic ca este problema de kit ambreiaj.
Mai am un prieten care are 30.000 km a inceput sa tremure cred ca in 5000 se duce cu ea la service
atentie eu am 0,9 benzina
Comment
-
Originally posted by empyrion View PostMenționez că e resoftare de motor. Am răspuns pe privat.
Plan Satisfaction Client C04I "EURO6B" : LODGY, LOGAN II et SANDERO II
2 Objectif
■ Plan de réduction des émissions d’oxydes d’azote (NOx) en usage client.
3 Opération à réaliser
■ Reprogrammation du calculateur d’injection (120) (Uniquement sur demande explicite du
client).Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by bga View PostCati km ai reusit sa scoti din al doilea kit?
Comment
Comment