Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De exemplu recall-ul de la Ford legat de aprindere? Mercedes prin 2015...la ograoza de masini ce aveau ceva probleme electrice (parca se stingea din senin nu's ce bec)...si cam atat imi aduc aminte. mai mutle cautam pe google.

    Comment


    • Am motor 0,9 Tce , 90 CP si cutie easy-r. Azi dimineata (erau cam -9 grade) am pornit motorul. A pornit fara probleme, dar dupa 2-3 secunde turatia s-a dus in jos pana s-a oprit complet. Ca si cum intrase sistemul SS dar nu era semnul specific pe bord (si oricum sistemul SS nu intra la temperaturi scazute). Calc frana, las jos frana de mana, nimic! Opresc totul, dau din nou la cheie, se sting martorii, pornesc din nou motorul. Acelasi lucru, porneste fara probleme si apoi se opreste. Rotesc cheia, opresc totul si pornesc a treia oara, de asta data dupa pornire o turez putin calcand acceleratia, vreo 2 minute, dupa care motorul nu se mai opreste. Ce sa fie asta? Nu trebuie sa fiu mare inginer mecanic sa-mi dau seama ca ceva nu e in regula. Din pacate, mi se intareste convinegerea ca "mariajul"dintre aceasta cutie easy-r si motorul TCe 0,9 nu e unul tocmai fericit..

      Comment


      • La DCI cu Easy-R singura nemultumire este cand o lasi sa curga fara nimic apasat si o tine prea mult pe a2-a putea sa retrogradeze un pic mai sus in ture...
        In rest este ok , am mers prin niste noroaie si pante cu zapada cu ea pe automat de nu imi vine sa cred ca n-am ramas acolo intepenit.10k km and counting.

        Comment


        • La mine, la rece, lungeste treapta a doua pana pe la 4000 de ture si chiar peste. Cat despre daca o lasi sa curga, am vazut ca o tine in treapta a 5 a pana foarte jos in ture, se apropia de 1300-1200 si tot a 5 a era.

          Comment


          • S-a tot scris pe forum de aceste probleme cu pornirea la rece, mai ales la 0.9tce euro 6. De ex a mea face figura cu pornirea intre 0 si - 3 grade. Azi dimineata, - 8 grade a pornit impecabil. De la - 4 grade in jos nu mai face figuri.
            Daca atingi usor acceleratia in momentul in care vezi "ca da sa moara motorul" isi revine. Este nevoie doar de un mic impuls, nu trebuie sa o ti turata mai mult timp.
            Cand este rece schimba la turatii mai mari, cred ca este ceva normal.

            Comment


            • Am patit si eu chestia asta o singura data, acum 3-4 saptamani, insa erau grade cu plus.

              Originally posted by NeMar View Post
              Am motor 0,9 Tce , 90 CP si cutie easy-r. Azi dimineata (erau cam -9 grade) am pornit motorul. A pornit fara probleme, dar dupa 2-3 secunde turatia s-a dus in jos pana s-a oprit complet. Ca si cum intrase sistemul SS dar nu era semnul specific pe bord (si oricum sistemul SS nu intra la temperaturi scazute). Calc frana, las jos frana de mana, nimic! Opresc totul, dau din nou la cheie, se sting martorii, pornesc din nou motorul. Acelasi lucru, porneste fara probleme si apoi se opreste. Rotesc cheia, opresc totul si pornesc a treia oara, de asta data dupa pornire o turez putin calcand acceleratia, vreo 2 minute, dupa care motorul nu se mai opreste. Ce sa fie asta? Nu trebuie sa fiu mare inginer mecanic sa-mi dau seama ca ceva nu e in regula. Din pacate, mi se intareste convinegerea ca "mariajul"dintre aceasta cutie easy-r si motorul TCe 0,9 nu e unul tocmai fericit..

              Comment


              • Nu stiu cat de normal e, cert e ca am sunat la Dacoserv la garantii si mi-a raspuns un inginer Dacia care dupa ce i-am povestit problema cu oprirea motorului si alta problema legata de faptul ca daca sta prea mult timp motorul oprit in urma sistemului SS nu mai porneste ulterior, m-a chemat cat mai repede in service pentru niste teste. Deci Dacia stiu ceva, dar inca incearca sa tina problemele sub covor.

                Comment


                • Sa ne ti la curent cu evolutia situatiei, dar tare imi este teama ca o sa primesti celebrul raspuns "asa face toate, nu este nici o problema", mai ales ca este mai greu de demonstrat, asta presupune sa lasi masina peste noapte la ei, si sa revii dimineata.
                  Si eu as face acest lucru daca as avea o reprezentanta in apropiere, dar cea mai aproape de mine este la 50 km.
                  Sa nu ma intelegi gresit , eu sper sa se rezolve problema ta(care este si a unora dintre noi).
                  Multa bafta.

                  Comment


                  • E ok, o sa va tin la curent cu evolutia situatiei, sper sa se rezolve cumva. Iti dai seama, sa ai masina de doua luni, doar 1600 km la bord si sa apara probleme din astea... Ma voi duce sambata dimineata la Dacoserv, sa vedem ce va urma..

                    Comment


                    • La DCI cu easy - r, dimineata lasati motorul sa se incalzeasca putin inainte sa plecati?

                      Daca da in ce lasati maneta, n sau d/r?

                      Comment


                      • Motorul se porneste cu maneta in N. Daca vrei sa mai stai un timp oarecare pe loc ce rost are sa muti maneta in D si sa stai cu piciorul pe frana? Astepti in N cat vrei si la plecarea de pe loc bagi in D/R si eliberezi frana de mana.
                        La 0,9 TCe cu Easy-R nu astept mai mult de 30-60 secunde. Daca trebuie curatate geamurile pe afara, o pornesc, curat geamurile si apoi plec. La Dieselul cu manuala procedez exact la fel. Dieselul este zgomotos tare la pornire dar dupa aproximativ 5-10 secunde se "linisteste" si motorul merge rotund pastrand turatia fara nici cea mai mica oscilatie ceea ce nu se poate spune despre 0,9 TCe. Aici exista oscilatii la ralanti. De cele mai multe ori sunt mici dar mai are si cate o sincopa mai serioasa. Uneori "cade" turatia spre 500 iar o data s-a oprit motorul si l-am pornit la a treia incercare "ajutandu-l" un pic cu acceleratia.
                        Alta diferenta ar fi ca la Diesel odata plecat de pe loc masina se infige mai usor si mai lin decat la benzinarul cu Easy-R unde trebuie sa te porti mai cu blandete cu acceleratia altfel are o usoara tendinta "de a da in nas".

                        Comment


                        • Nemar
                          Problema aia o avem mai mulți. La mine a făcut o singura data.
                          Mi-au zis sa duc mâine și sa o las la ei... Nu am făcut acest lucru... Insa nu a mai făcut asa. La 5 grade a făcut figuri. Azi, la - 10 apornit impecabil.

                          Comment


                          • Astazi am fost in service, la a treia reclamatie de vibratii la plecarea de pe loc. Bineinteleas, seful de atelier a preluat conducerea, testand masina, rezultand ca exista vibratii dupa aproape 4k de la ultimul schimb de kit de ambreiaj. Am fost anuntat ca s-a deschis o fisa de incident, si ca dupa un timp voi fi anuntat ce solutie vor da cei de la Dacia. Desigur, eram convins ca nu vor da solutie schimb chit de ambreiaj. Aceasta solutie echivala cu posibilitatea inlocuirii automobilului daca remedierea unei deficiente presupune acordarea aceleiasi solutii de remediere.
                            Se pare ca in proceduri, la a treia acordare, in perioada de garantie a aceleiasi solutii de remediere a defectiunii, inseamna ca clientul poate solicita inlocuirea automobilului. Totusi nu se ajunge aici, la a se emite aceasta posibilitate de remediere a problemei. Astfel, s-a comunicat faptul ca pana la sfarsitul primului semestru al anului 2018, se va implementa o resoftare a calculatorului de cutie, tuturor masinilor care au cutie robotizata. Voi fi anuntat cand sa vin cu masina pentru resoftarea calculatorului.
                            DECI: nu ezitati a reclama problema. Este pacat sa gasiti variante de a pacali aparitia vibratiiilor, gen: ECO activat/ dezactivat, plecare mod manual treapta a doua. Suntem victime, si avem drepturi. Am platit pentru un obiect si dorim sa functioneze asa cum trebuie.
                            CONCLUZIE: daca nu reclamati problema sa nu va asteptati ca Dacia sa va contacteze si sa va intrebe daca aveti vibratii ale cutiei si daca doriti sa fie rezolvata problema.

                            Comment


                            • Daca se va face rechemare generala inseamna ca toate cutiile au probleme recunoscute de DACIA si atunci oamenii care n-au inca trepidatii sau au avut de cateva ori (cum am avut si eu de 2-3 ori in 7k km) se intreaba dc sa aiba kit-ul de ambreiaj uzat intr-un anumit procent si sa le faca doar resoftare fara a da o solutie de a le pune un kit mai de calitatite.

                              Sa inteleg ca tie iti vor face o resoftare si pa?! Pai si uzura kit-ului? Nu ti-l inlocuieste ca sa nu soliciti inlocuire de masina?

                              Neoferind o solutie din proprie initiativa pentru toate masinile cu Easy R astfel incat sa-i multumeasca pe toti, s-a dus cu fiabilitatea DACIA.
                              Iar din ce ziceti voi aici, se pare ca masinile au si alte probleme (nu stiu daca are vreo legatura cu acaesta cutie).

                              In alta ordine de idei, la mine n-au fost probleme ca cele mentionate de voi, probleme care mi se par ciudate si periculoase! Trebuie sa le remedieze fara discutie!
                              Au si alte marci tot felul de probleme la masinile noi dar se recunoaste problema si se interivine!

                              Comment


                              • Se pare ca in proceduri, la a treia acordare, in perioada de garantie a aceleiasi solutii de remediere a defectiunii, inseamna ca clientul poate solicita inlocuirea automobilului.
                                Superb.
                                Fiecare posesor de masina cu cutie minune sa se astepte la max. 2 schimbari de ambreiaj, apoi sa dea cu apa sfintita.
                                Daca softul nu va rezolva problema, nu vad o solutie alternativa, schimbatul kitului de ambreiaj din 5 in 5 mii de km nu e o solutie, nici macar in garantie, cu atat mai putin dupa ce expira garantia.

                                Uzina ar trebui sa intrebe posesorii daca nu doresc montarea unei cutii manuale pe cheltuiala firmei si cu banii pe robotizata returnati.
                                Dar asta ar insemna recunoasterea esecului Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google