Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by S Stepway View Post
    Oricum, deocamdata sunt f putini care reclama pbl cu trepidatiile si nu putem crede ca este o problema generala. Poate si de asta nu se grabeste Dacia cu o solutie.
    Foarte putini sunt si cei care intra pe forum si au si easy-r. Cam toti cei care sunt pe forum si au easy-r cu motor 0.9 tce au problema cu trepidatiile. Am facut la un moment dat o lista pe aici( doar vreo 2 nu aveau probleme, intre timp cred ca au aparut si la ei) ,o sa incerc sa o actualizez, dar am convingerea ca majoritatea au probleme.

    In cea ce priveste schimbarea ambreiajului in cazul unei resoftari nici macar nu imi fac iluzii. Se va resofta (daca apare asa ceva) si se va vedea cum se prezinta problema. Made in Romania.
    Si ca o ultima observatie, acum ca s-a mai incalzit afara, trepidatiile se simt mult mai timid(daca la permit) si porneste brici. Concluzia = masina de vara. A nu se folosi iarna. Cred ca geniile de la Dacia nici nu le testeaza comportamentul pe timp de iarna.

    Comment


    • Ei, dar nici iernile nu mai e cum erau o data !

      Comment


      • Asa este, doamne fereste de o iarna mai serioasa. Ar trebui sa le numeasca Dacia vers beta, adica le testeaza clientii pe banii, nervii si timpul lor.

        Comment


        • Cei care au făcut softul, spuneau ca erau vibrații puternice, te aruncau după scaun înainte de update de soft. După ce au pus noul soft, acestea au dispărut. Totuși, de ce nu e disponibil în reprezentante, nu știu sa va spun.

          Comment


          • Termenul de aparitie a update-ului era trim I 2018 . Acum vad ca s-a transformat in sem.I 2018

            Comment


            • Daca este o problema de soft, nu trebuie sa se manifeste la toate masinile? Conditiile normale de utilizare pot sa fie atat de diferite incat sa faca sa se manifeste aceste probleme doar la anumite masini?

              Comment


              • Originally posted by abc View Post
                Daca este o problema de soft, nu trebuie sa se manifeste la toate masinile? Conditiile normale de utilizare pot sa fie atat de diferite incat sa faca sa se manifeste aceste probleme doar la anumite masini?
                Logica intrebare ! Conditiile de utilizare sunt foarte diferite . In ecuatie intra foarte multe elemente . De asta proiectantii softului de cutie nu au nimerit-o. De exemplu doar imperecherea motor 0.9 si easy-r este nefericita si asta doar in folosirea sustinuta un modul ECO.

                Comment


                • Eu nu am folosit niciodata modul Eco. Problema este prezenta de la 800 km.

                  Comment


                  • Misterul se adanceste . Dupa ce am renuntat la modul ECO masina s-a autoreparat.

                    Comment


                    • O sa incerc si eu pe modul eco, sunt curios de comportament, poate se autorepara si la mine, vad ca orice este posibil la ghidusia asta de easy-r.

                      Comment


                      • Masina conectata la laptop: fara buton eco activat, masina scoate 100-150 ture/ minut in plus fata de eco activat. La plecarea de pe loc cu eco dezactivat, masina pleaca deja cu o turatie mai mare insa, daca pleci de pe loc 2-3 metri si franezi, vibratiile sunt mult mai ample. Masina nu are inteligenta artificiala sa se repare singura. Daca ar fi asa probabil ca ar fi alta marca.
                        Sunt sigur ca resoftarea va merge pe ideea ca masina atunci cand simte ca trebuie sa plece de pe loc prin ridicarea piciorului de pe frana va creste destul de mult turatia pentru a anihila viciile de cuplaj disc de ambreiaj - volanta. Prin calcarea pedalei de frana si stationarea in relanti turatia va fi redusa simtitor.
                        Mod eco dezactivat creste consumul in special pe oras, cu schimburi de trepte peste 3000 ture. La un rulaj doar urban /100 km, rezulta un consum de cca 2 litri in plus.

                        Aris86: Cei care au făcut softul, spuneau ca erau vibrații puternice, te aruncau după scaun înainte de update de soft. După ce au pus noul soft, acestea au dispărut. Totuși, de ce nu e disponibil în reprezentante, nu știu sa va spun.
                        Ceva aici nu se leaga:
                        1. cei care au facut softul, cine sunt? Inginerii de la Dacia sau renault? Crede-ma, nimic nu transpira de la ingineria Dacia. Ca in orice job, esti pasibil de a fi dat afara. Daca tu cunosti pe cineva, poti detalia, spunandu-ne unde a fost buba sau au fost mai multe; sau ce cred ei, ca va fi masina vindecata sau intra intr-o agonie sigura? Ca sa stim: le mai tinem sau le ducem la poarta uzinei.
                        Sunt de acord cu un singur lucru: pe subiect nu ar trebui sa-si dea cu parerea cei care nu detin o astfel de masina cu o asemenea configuratie.
                        2. softul nu poate fi disponibil in reprezentanta pentru ca nu este implementat 100%. Stiu ce zic, atat timp cat am primit raspuns atat de la service cat si de la Dacia.
                        Last edited by Valderama; 14 March 2018, 12:45. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Inginerii de la Renault au facut softul si a plecat deja de la ei, mai departe e probabil treaba Daciei sa-i dea drumul in retea.

                          Cred ca problema era la cuplarea ambreajului la plecarea de pe loc, se facea brutal si de aici ii aruncau de pe scaun.
                          Last edited by aris86; 14 March 2018, 13:19. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • [QUOTE=Valderama;1789248] La plecarea de pe loc cu eco dezactivat, masina pleaca deja cu o turatie mai mare insa, daca pleci de pe loc 2-3 metri si franezi, vibratiile sunt mult mai ample.

                            Exact in aceasta situatie mi-a vibrat si mie de cateva ori (la prima pornire).

                            Sunt curios daca exista cineva care ne urmareste si nu i-a vibrat deloc masina, nici in aceste conditii de exploatare.

                            Poate @Gabriel ne poate spune; cred ca el ramasese singurul caruia ii mergea f bine autovehiculul.

                            PS: Daca ar fi doar aceste vibratii, de cateva ori intr-un an, pentru mine n-ar fi nicio problema dar este de vazut cum va evolua situatia. Adevarul este ca eu nici nu prea merg in aglomeratie/la orele de varf decat ocazional si in mod ECO am mers in vara prin deplasarile montane unde mi se pare foarte bun ECO MODE daca cand nu te grabesti (in mod dezactivat mi se pare ca o tine foarte turata cand nu este cazul).

                            Comment


                            • Nu stiu ce sa spun mai mult decat am spus deja. Nu am prea multi km facuti si poate nu este relevanta experienta mea. Daca nu faceai referire directa la mine nu as fi intervenit.
                              Am mers cu Eco, am mers fara Eco, am mers in oras, de cateva ori prin Bucuresri la ora de varf in D si cu S&S activat non-stop, am mers pe drumuri nationale, judetene, comunale, un piculet pe forestiere si un strop de autostrada, am mers asta-vara de cateva ori la munte. Am mers de asemenea si in manual, atat urban si cat extraurban. In absolut toate situatiile masina, inclusiv Easy-R, s-a comportat ireprosabil. Am pornit-o cateva zile la rand sau chiar o singura data pe saptamana si la fel fara probleme la transmisie, doar mici balbaieli la pornirea la rece. Cu exceptia primelor zile dupa achizitie cand am vrut sa vad cum se comporta cand treci de punctul dur, n-am mai calcat la fund pedala in absolut nicio situatie.
                              Toate plecarile mele de pe loc cu motorul rece au un numitor comun: plecare de pe loc lina, doar cu eliberarea franei si calcatul foarte fin al acceleratiei. Cu alte cuvinte, niciodata nu am plecat la rece in tromba. Sa nu va inchipuiti insa ca merg asa km intregi. Nici vorba, este vorba doar de cateva zeci de metri, pana cand simt eu ca pot sa apas mai tare acceleratia si chiar si atunci o fac progresiv. Cu Dieselul de la munca fac la fel. Dimineata plec intotdeauna usor de pe loc si de abia dupa aproximativ o suta de metri incep sa o accelerez mai serios.

                              In alta ordine de idei, eu nu cred in softuri minune. Daca totusi Easy-R are o problema de proiectare mecanica defectuoasa nu cred ca un soft va rezolva problema. Daca totusi este vorba doar de imbinarea armonioasa a unor parametri de intrare in calculatorul transmisiei, atunci poate ca mult-visata resoftare va ajuta cumva.
                              Nu pot sa nu ma gandesc la Easy-R de la Diesel. De ce se pare ca nu are probleme? Continui sa cred ca diferenta este facuta de modul diferit de actionare al ambreiajului. Este doar parerea unui chibit al mecanicii auto asa ca mai bine nu o luati in considerare ca doar tot romanul se pricepe la fotbal si la masini, nu-i asa? In plus, se stie ca toti inginerii care-si tocesc coatele pe bancile facultatii si apoi sunt racolati de industria auto si invata ani lungi de zile pana se specializeaza in anumite sectoare, nu au habar de ceea ce fac. Asta este parerea multor forumisti romani, oameni care poate in viata lor nu au tras o linie la planseta de desen sau mai nou n-au folosit niciodata un program de proiectare asistate de calculator. De ce nu se duc oare acesti mari "specialisti" in domeniul auto sa le ia locul inginerilor considerati de ei pleava? Sunt convins ca producatorii auto i-ar primi instant pe acesti super meseriasi auto, care le stiu ei pe toate si i-ar concedia imediat pe incompentii ingineri actuali.

                              In fine, paranteza a fost prea lunga si oricum probabil ca nu foloseste la nimic. O sa incerc sa va tin la curent cu evolutia transmisiei in jurnal iar in rest voi cauta sa intervin cat mai putin posibil si doar daca voi considera ca sfaturile mele pot ajuta in mod real pe cineva.
                              Sanatate si sa nu aveti parte de incidente!

                              Comment


                              • Toti care au reclamat pe aici probleme la Easy-R, am vazut ca au logan. Gabriel avand Sandero Stepway, poate au pus un ambreaj mai calitativ, zic si eu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google