Scuze Mike. Am fost prea scurt la doua probleme.
In cazul socurilor pe care le-ai avut cred ca modul ECO (Torque a explicat pe uneva cam ce face) a avut o influenta. ECU de la cutia Easy-R ia diferite informatii (in special de la senzorul de turatii) si da semnal actuatoarelor. Se pare ca la tine a fost un cumul de factori: panta, treapta 1, ECO. Situatia asta poate aparea si la 1.5 dci sa stii (mai rara poate datorita cuplului). Eu am rezolvat-o mergand fara ECO si din acceleratie (mai merge si din modul manual).
Referitor la trepidatii, si la diesel pot aparea cu ECO activat. Parea mea e ca la amble motorizari subturarea motorului la pornire ar fi una din cauze ce ar genera un efect in lant. La 1.5 dci nu se manifesta asa pregnant. Tinet-ti cont de legatura cutie - EasyR. Diferenta consta in servoactuatoare si ECU. La diesel am 6 trepte, conteaza si etajarea lor.
In cazul socurilor pe care le-ai avut cred ca modul ECO (Torque a explicat pe uneva cam ce face) a avut o influenta. ECU de la cutia Easy-R ia diferite informatii (in special de la senzorul de turatii) si da semnal actuatoarelor. Se pare ca la tine a fost un cumul de factori: panta, treapta 1, ECO. Situatia asta poate aparea si la 1.5 dci sa stii (mai rara poate datorita cuplului). Eu am rezolvat-o mergand fara ECO si din acceleratie (mai merge si din modul manual).
Referitor la trepidatii, si la diesel pot aparea cu ECO activat. Parea mea e ca la amble motorizari subturarea motorului la pornire ar fi una din cauze ce ar genera un efect in lant. La 1.5 dci nu se manifesta asa pregnant. Tinet-ti cont de legatura cutie - EasyR. Diferenta consta in servoactuatoare si ECU. La diesel am 6 trepte, conteaza si etajarea lor.
Comment