Eu, batman? Am afirmat de la inceput ca distrugerea ambreiajului nu este din cauza materialelor proaste... Am afirmat: distrugerea ambreiajului este efectul, nu cauza.(se poate vedea in urma). Sa nu facem confuzi, ok? Dar sa nu zicem hop prea devreme...
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Originally posted by C.Mike View PostNoi informatii.
Ieri am fost la reprezentanta pentru resoftare cutie de viteze easy-r. Azi la ora 7 am testat, afara - 4 grade, geamurile au fost inghetate, pe masina pojghita de gheata. Trepidatiile au disparut complet. Functioneaza impecabil.
Cred ca am mai citit pe aici la alti colegi ca pe timp rece/cand este motorul rece schimba mult mai rapid/la turatie joasa treptele fata de atunci cand este motorul cald (adica la max 50km/ora ajunge intr-a 5a ). La tine este vreo diferenta acum?
Adica sunt curios ce alte imbunatatiri/modificari "de comportament" au fost aduse.
PS: Cat a durat resoftarea?
Comment
-
Schimba "mult mai fin" fara bruscarile de alta data, cel putin pana acum. La rece era problema cu trecutul din tr1 in tr2, tinea prea mult tr1, acum trece normal in tr2. Se vad intr-adevar imbunatatiri . La plecarea de pe loc acclereaza usor motorul exact cum ar face factorul uman.
Puteti contacta direct reprezentanta, eu am trimis e-mail cu specificatii clare ca doresc resoftare. Am fost intampinat cu amabilitate si respect. Incep sa imi schimb parerea. De data aceasta un DA.
A durat max 30min. Merge repede.Last edited by C.Mike; 3 April 2018, 11:49.
Comment
-
Asa este, tine mult tr 1 la rece dar in acelasi timp mi se pare ca schimba treptele mult mai repede/adica la turatie joasa (de la tr 2 la tr 5) pana se incalzeste putin motorul.
Chiar daca la mine este la inceput partea cu trepidatiile si s-au manifestat doar de cateva ori (in special cand a fost mai rece si cand o lasam sa se accelereze singura) cred ca merg la o resoftare. Sper sa vad si eu o imbunatatiire la partea asta de schimbare a trepetelor si la modul in care accelereaza cand trece in treapta 1. Nu stiu cum este/a fost la tine/voi dar mie mi se pare ca atunci cand merg incet si trece in treapta 1 tinand usor apasat pe frana si apoi eliberand frana pentru a mai merge putin in fata, se accelereaza prea puternic (probabil softul gandeste ca daca ai ridicat piciorul trebuie sa-i dai talpa nu ca ai vrea sa mai inaintezi 1 m si sa opresti). Cred ca treaba asta este extrem de enervanta in aglomeratie unde nu prea am testat-o dar ma enerveaza in parcare care este putin in urcare si trebuie sa merg f atent ca sa nu ma arunce in gard (nu face mereu asa, cand o apuca, nu stiu...).
Comment
-
Cunosc fenomenul, acum dupa resoftare nu stiu daca mai apare, vom vedea. A fost discutat si explicat aici.
Schimbatul am invatat sa il controlez din pedala de acceleratie, tot Silviu a explicat cum, pe undeva.
Comment
-
Originally posted by C.Mike View PostEu, batman? Am afirmat de la inceput ca distrugerea ambreiajului nu este din cauza materialelor proaste... Am afirmat: distrugerea ambreiajului este efectul, nu cauza.(se poate vedea in urma). Sa nu facem confuzi, ok? Dar sa nu zicem hop prea devreme...
Softul sa nu faca acelasi lucru pe care il face un sofer la o masina cu cutie manuala cu ambreiaj uzat, care trepideaza, sa mareasca un pic acceleratia si sa patineze mai mult ambreiajul, transmitand mai lin miscarea, pana la si dupa kissing point.
Asta ar duce tot la uzura mai rapida a ambreiajului, posibil urmata si de o areaparitie a trepidatiilor, cand softul nu va mai putea compensa uzura ambreiajului.
Zic si eu sa nu fiti superentuziasmati, nu cobesc.
Proba timpului/distanta parcursa da fiabilitatea.Last edited by mr.K; 3 April 2018, 16:35.
Comment
-
-
Originally posted by aris86 View PostLasa ca pornirea la 1,2 e parfum pe langa ce ati avut voi la easy-r.
V-am zis mai demult ca se rezolva problema cu noul soft, dar voi batman, batman, atentie la data postarii.
Ma bucur ca esti multumit dupa update.
Mike, georgstelsib, eu, Silviu, probabil si altii mai inainte am remarcat problema subturarii si faptul ca noul soft poate ajuta.
Normal, trebuie sa fim optimisti si sa speram ca noul soft sa ne scape de batai de cap, dar eu zic ca mai trebuie date pentru a putea spune asta. Deocamdata e clar un pas inainte.
Mike, Valderama la pornirea la rece (frana de mana trasa, in N, pornit) a-ti remarcat o crestere a turatiei (inainte si dupa update) fara a actiona nimic?
@georgstelsib, acele zgomote de cuplare-decuplare au fost datorate procedurii de invatare a softului. Dar atentie ca ele pot aparea mai tarziu.Last edited by Gil26; 3 April 2018, 17:45.
Comment
-
Problema nu poate fi doar de soft . "Ferodourile" care nu-si pastreaza coeficientul de frecare de-a lungul exploatarii poate completa tabloul. Banuiesc ca acest update , plus un kit de ambreiaj ceva mai scump , adica de o calitate mai buna , ar fi rezolvat definitiv problemele . Insa cu materialele acestea ecologice nu mai stii la ce sa te astepti.
Dar , fiindca mai exista un dar . Easy-r uzeaza mult mai putin ambreiajul fiindca schimba "mai profesionist" decat noi , atunci cand nu suntem atenti sau cand inca nu avem suficienta experienta. In felul acesta cutia are sanse sa menajeze si sa lungeasca mult viata ambreiajului.Last edited by georgstelsib; 3 April 2018, 17:52.
Comment
-
Ce am remarcat eu diferit dupa resoftare: totul este la fel (turatie) pana in momentul cand ridici piciorul de pe frana. Atunci ambreiajul cupleaza mai lin si la momentul potrivit motorul se tureaza exact cat este nevoie pentru a pleca optim de pe loc. Dar repet, este o prima impresie, mai vedem si in diminetile urmatoare. Maine fac un drum de TM, sunt curios la drum intins+aglomeratie cum va fi.Last edited by C.Mike; 3 April 2018, 17:55.
Comment
Comment