Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Până acum, resoftarea este ok. Parcă ar fi nouă mașina. Desigur, timpul va demonstra eficacitatea resoftării. Zgomotele erau prezente în timpul resoftării. Mașina nu era pe elevator și nu avea motorul pornit. Contactul mașinii pus, bateria legată la un robot de încărcare, laptop conectat la mufa din torpedo. Operațiune cca 30 minute. Inclusiv la bord apărea indicatorul de treaptă, când r, n sau d.
    Cei care ați fost la resoftare, cei din service v-au dat ceva la mână, cum că a fost făcută această intervenție? Eu nu am primit nimic deși, am cerut. Sigur, ei fac ceea ce li se spune. La o adică, după un timp eu pot merge din nou să cer o resoftare, dacă apar trepidații, și sper să nu mai apară, însă iar ne lovim de faptul că nu poți beneficia de o a treia aceeași rezolvare a problemei. Aceasta coincide cu asumarea problemelor de fabricație de către constructor și schimbarea gratuit a mașinii, care chiar că nu se va întâmpla. Cred că în viitor, dacă softul va fi optimizat, vom beneficia gratuit de alte resoftări pentru a ține pasul cu uzura ambreiajului, întrucât cred că softul nu va citi uzura în timp a discului.
    Oricum, plecarea de pe loc este mai lină, mai blândă, nemaiexistând zmucituri ca înainte.

    Comment


    • @georgstelsib. Ambreiajul pe Corsa este cel din fabrica (2001) si in ultimii 6 ani l-am dus de multe ori la extrem (Transalpina, incarcata la greu, etc.). Si cel de pe Dacia sper sa duca.
      Referitor la partea a doua, ai dreptate. Trebuie tinut cont de dinamica masinii. Si Silviu a spus asta. Si zic ca daca te obisnuiesti cu ea, o ajuti si ea te ajuta.

      @Mike. Si Valderama a remarcat asta. E clar ca au schimbat timpii (eventual cursa) actuatorului ambreiaj. Eram curios daca au marit turatia la relantiu. Daca ai noutati, te rog posteaza.

      Nu ar trebui sa fim nici prea optimisti dar nici prea pesimisti.

      Pentru cei care au spus noul soft le rezolva pe toate: Gabriel, S Stepway (doar de cateva ori si accelerarea de una singura ce cred ca tine de alta cauza) plus probabil altii care nu au postat, nu s-au plans de trepedatii. Ei au alt soft pe JS3? Softul Dacia este putin diferit, nu stiu daca in bine sau in rau (ma refer la cuparea-decuplarea ambreiajului).. Si asta am remarcat-o si pe TS4. Cel putin pana acum nu am avut trepidatiile astea.

      @Valderama. Multumim de informatii. Sunt cu de acord cu tine (si la Opel au tinut-o vreo 4 ani cu udate de soft) in toate . Cel putin acum se comporta bine masinuta ta si sper sa te tina tot asa.
      Last edited by Gil26; 3 April 2018, 18:39.

      Comment


      • JS3 și TS4 sunt cutii diferite, calculatoare diferite, soft diferit, calibrări diferite.

        Ai diferențe de funcționare între 2 motoare identice cu aceeași versiune de soft și calibrare, 2 transmisii(cutie+ambreiaj) identice sigur se vor comporta diferit
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Corect si absolut de acord t0rquemada.
          Pana la urma topicul este Easy-R a.k.a JS3. Am incercat, fara alte date (doar analogii sau o interpretare), sa ajut daca pot colegii care au probleme cu JS3.
          Cu totii ar trebui sa-ti multumim pentru informatiile (la multe am facut copy-paste si le-am salvat - in caz de nevoie) pe care le-ai dat in cele peste 100 de pagini. De fapt ai si deschis acest topic ca pe o noutate a acestei cutii.
          Se pare ca a degenerat in probleme. Sunt ele caracteristice tuturor JS3 (cel putin in Germania s-au vandut foarte multe)?
          La TS4 inca nu au aparut. Dar si eu si Silviu am notat mici anomalii, gen patinare sacadata la turatii mari si ambreiaj cald sau supraturare in treapta a doua. Dar se comporta bine si treapta 6 e de nota 10.
          Topicul l-am citit cap-coada inainte de a lansa comanda masinii (am stat mult in cumpana: JS3-TS4). Deci chiar
          Mai mult ca sigur ca, din graba, nu am fost prea clar tot timpul si i-mi cer scuze colegiilor. Inchei aici offtopicul.
          Last edited by Gil26; 3 April 2018, 19:56.

          Comment


          • @Valderama nu am primit nici eu nimic la mana, dar in prezenta mea au fost completate mai multe hartii care au ramas la ei.

            Comment


            • Avand 7k+ km si necirculand prin ambuteiaje de obicei o avea vreo influenta asupra faptului ca la mine inca n-au aparut astfel de trepidatii asa cum le descrieti voi?
              Cred ca la unele masini cu 0.9 le-au au aparut trepidatiile mult mai devreme daca imi amintesc bine din ceea ce s-a mai scris pe forum.
              Or mai fi schimbat softul pe parcurs iar la mine si Gabriel o fi soft diferit? Are cineva probleme cu trepidatii grave la masini fabricate dupa vara anului 2017?

              Astazi m-am dus sa o testez la greu; am oprit-o usor aproape la 0 si apoi lasat sa accelereze singura de mai multe ori sa vad daca se simt trepidatii si nu se simte nimic nimic, porneste lin. Dar asa face la 20 grade.

              Cand am mai avut trepidatii erau temperaturi joase -1-3 sa zic si s-a intamplat doar de cateva ori, pana se incalzea putin motorul de obicei. Cand este cald si cand a fost foarte frig de la -10 in jos, in putinul timp cand am mers la viteza mai mica cu procedura de oprit/pornit nu am sesizat trepidatii. Este adevarat ca eu pornesc cu acceleratia apasata, nu am nevoie sa o las sa se accelereze "usor" singura necirculand in ambuteiaje. In parcare mi-a bruscat (cred ca asa cum a facut si la voi) cand trebuie sa urc putin in rampa si la viteza mica pun frana si apoi cand vreau sa mai inaintez putin o eliberez si smuceste in fata brusc. Doar de cateva ori s-a intamplat treaba asta. Nu stiu cum se poate controla treaba asta, e ciudat pentru ca daca tin asa frana apasata nu mai inainteaza masina iar daca eliberez complet frana exista riscul sa smuceasca in fata (fie ca o las singura fie ca accelerez usor imediat ce ridic piciorul de pe frana).

              Una peste alta, eu daca o duc la 20 grade la un test nu stiu daca apar trepidatii; poate dimineata dar deja se incalzeste afara!

              Trebuie sa dau o tura pe la munte si-i fac special teste oprit/pornit la rece sa vad daca apar sau nu trepidatii/bruscari puternice pentru ca in iarna am mers pana in 1k km cred si nici n-am avut timp sa vad comportamentul la temperaturi mai joase.


              Voi aveti cont pe Dacia? Nu apar in cont interventiile facute la masina? Sau cer prea mult?

              Comment


              • 1. Pentru a evidentia in reprezentanta fenomenul trepidatiilor, eu am dus in parcarea reprezentantei service masina, cu o zi inainte, parcand-o cu rotile bracate, seful de atelier atunci cand pleaca de pe loc sa fie nevoit sa iasa din parcare avand rotile virate. Cel mai des, trepidatiile imi apareau atunci cand plecarea se facae avand rotile bracate. Cand ai masina parcata in locuri in care dimineata nu esti nevoit sa faci miscari fine si sa pleci direct, este ok, pt ca accelerezi, pacalind sistemul. Cand parchezi in locuri mai dificile, plecarea de pe loc dimineata uneori o faci din mai multe miscari, ceea ce iti creaza disconfort. In fine, sunt amintiri urate, anihilate prin resoftarea minune.
                2. Pe contul Dacia nu apar asemenea interventii, interventii in perioada de garantie a masinii. Apardoar reviziile. Dupa ce masina iese din garantie, toate interventiile vor fi evidentiate.

                Comment


                • ... Pentru ca producatorul e obligat sa aduca bunul la starea de conformotate... Asa zic desteptii de la vc. Ceea ce uita ei esteca bunul nu le apartine...

                  Comment


                  • S Stepway eu nu aveam trepidatii grave, si pe alea care le aveam stiam cum sa le evit. La reprezentanta nu ti se cere demonstrarea trepidatiilor, cel putin la mine nu au cerut. La 20 de grade nici la mine nu erau probleme. Am scris mai sus ca odata cu incalzirea vremii dispar trepidatiile(daca nu au fost accentuate)

                    Revin cu impresii(fara entuziasm sau alte chestii, doar impresii): dimineata nr 2.Plecare de pe loc impecabila (afara rece, geamuri inghetate).Comportament la drum intins - nu am obiectii. Comportament in trafic(TM) la ora asta - absolut superb, fara smuncituri, zvacnituri, etc. Cand a fost noua nu a functionat asa. Pana acum este OK.
                    Last edited by C.Mike; 4 April 2018, 12:24. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Va salut am citit aproape toate comentariile despre aceasta cutie că ar avea ceva probleme cu trepidatiile la plecarea de pe loc că nu schimba cum ar trebui etc, totuși am dat comanda de Logan 0.9 tce easy-r mașina va sosi la începutul lunii iunie eu voi folosi mașina pe taxi în București am sa ii montez și gpl va voi tine la curent cum se comporta mașina și ce consum voi obține cu ea drumuri bune tuturor.

                      Comment


                      • Esti sigur ca poti sa montezi gpl pe ea? Se spune ca nu ar avea loc vaporizatorul din cauza actuatoarelor cutiei.

                        Comment


                        • Se poate monta gpl. Am un taxi in oras cu 0.9 tce cu cutie easy-r si gpl. Am vazut personal masina si am mers cu ea.

                          Comment


                          • Se poate monta fără probleme o luam cu gpl din fabrica daca se putea dar nu vor să pună gpl că ar fi mai scumpă masina

                            Comment


                            • Problema este GARANTIA(la gpl aftermarket) . Dar este deja offtopic.

                              Comment


                              • O voi tine primii 10000 k pe benzina sa fac prima revizie la reprezentanta că este în garanție după montez gpl și gata pierd garanția așa am vb cu cel de la reprezentanta , a spus sa fac prima revizie la ei după unde vreau , au mai spus că într-adevăr au fost câteva cazuri unde s-au schimbat ambreaje cu probleme dar acum au rezolvat problema la aceasta cutie adică nu ar mai avea deloc probleme

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google