Am dus si eu masina in reprezentanta pentru a doua oara din cauza problemelor cu trepidatiile. Intai am sunat la VC, care la randul lor au vorbit cu reprezentanta, aceasta sunandu-ma pentru o programare. Cea de la VC nu se pricepea deloc sa-mi raspunda daca exista sau nu un nou soft pentru cutie. Astazi ii vor face testul sa vada daca apar trepidatiile si ma vor suna, dar din cate am inteles fabrica are liber azi, deci nu se asteapta la un raspuns din partea lor. Ce incercam, eu si cu sotia, sa obtinem, e un schimb de ambreiaj + resoftarea, acuma nu stiu cat de realista e cererea noastra, dar nu strica sa incercam. Am lasat masina de aseara in curtea reprezentantei ca atunci cand o vor testa sa apara trepidatiile (nu se manifestau daca motorul era cald)
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Nu era vorba de rece afara, era vorba de motor rece. Daca se incalzea nu mai apareau, motiv pentru care am dus-o cu o zi inainte sa se manifeste la baieti. M-au sunat intre timp si mi-au spus ca intr-adevar era update de soft disponibil pentru masina (nici ei nu stiau lucrul asta, aparent sunt singurul cu probleme pe Easy-R in zona Iasi-ului). O las la ei pana maine dimineata, mai fac ei un test sa vada, maine dimineata, daca mai trepideaza la rece. Daca nu, la 8:30-9:00 maine o primesc si voi reveni cu impresii. Ei tot o dau cu "Ambreiajul n-ar trebui sa fie afectat" si nu mai as avea chef sa ma tin de capul lor, ca pentru diagnosticare trebuie data jos cutia si verificate piesele vizual, si nu mai vreau sa stau 2 saptamani cu ea in service in caz ca mai trebuie schimbat ambreiajul.
Comment
-
In cateva ore dau jos cutia si o monteaza la loc, nu renunta.
Asta, daca vrei ambreiaj nou.
Daca alegi calea usoara, posibil sa pierzi timpul castigat acum, data viitoare cand ii vei mai vizita pe baietii din reprezentanta, cu aceeasi problema a ambreiajului.
Comment
-
Onixer, eu am inteles din prima diferenta dintre motor rece si rece afara. Am intrebat asa deoarece la mine cand s-a incalzit afara nu se mai simteau trepidatiile aproape deloc(cu motorul rece) . La tine daca trepideaza si cand este mai cald afara (cu motorul rece) si daca sunt si mai agresive ar trebui sa insisti pe inlocuirea kitului.
Din ce am inteles de la baiatul la care am facut resoftarea, au fost trimisi la "specializare" oameni din reprezentante pe tema aceasta, la Mioveni.(chestia cu nu stiau de update este...un pic ciudata).
Comment
-
Multumesc de sfat @mr.K si @C.Mike, da, trepidatiile erau prezente si acum dupa ce s-a incalzit afara. Vad maine ce facem in legatura cu ambreiajul. Daca iar mi-ar tine masina 2 saptamani in reprezentanta pe motiv ca nu au piese pe stoc, nu pot, am nevoie de masina luna asta.
Resoftata, parca intr-adevar schimba putin mai repede. Ca si turatie de ambreiere vad ca nu s-a schimbat si prin urmare trepidatiile au ramas, desi am uitat sa mentionez ca erau si sunt foarte timide. Am facut un test drive cu unul de la tehnic, resimtind si el acele trepidatii mici dar a spus ca relatia intre ei si Dacia se bazeaza pe messenger si ca trebuie sa trimita filmulete cu trepidatiile. M-a sfatuit sa mai merg cu ea un timp, sa vad daca nu se auto calibreaza, si daca dupa 1-2k km mai face la fel, sa revin
Comment
-
Revin cu un update. Cand am plecat de la munca parca aveam alta masina, schimba impecabil, deloc trepidatii. Am zis sa nu imi fac sperante si ca vad in dimineata asta cum se comporta. Dimineata am dat cheie, am pornit dupa un minut si n-am simtit absolut nimic. Discutasem cu cineva de la tehnic la reprezentanta si mi-a spus ca ea se va auto calibra si intr-adevar, nu stiu cat de adevarat e ce spune el, dar nu mai am deloc trepidatii
Comment
-
Originally posted by Gil26 View PostLa TS4 inca nu au aparut. Dar si eu si Silviu am notat mici anomalii, gen patinare sacadata la turatii mari si ambreiaj cald sau supraturare in treapta a doua. Dar se comporta bine si treapta 6 e de nota 10.
Topicul l-am citit cap-coada inainte de a lansa comanda masinii (am stat mult in cumpana: JS3-TS4). Deci chiar
Mai mult ca sigur ca, din graba, nu am fost prea clar tot timpul si i-mi cer scuze colegiilor. Inchei aici offtopicul.
Dar nu am inteles, si aici te rog sa imi explici la ce te referi prin supraturare in treapta a2a?
eu circul majoritar urban(cam 2/3 din numaru de km saptamanali sunt facuti urban, daca e sa tin cont de toti km din bord ies la 50%-50% urban-extra) si simt destul de des o problema in mediul urban, cand la unele franari, mi-se pare ca evita sa retrogradeze pana in treapta 1, sunt exact franarile alea aproape de oprire, urmate de plecari rapide, si eu parca simt ca subtureaza in treapta a2a, adica tremurat la plecarea de pe loc.Last edited by SoNyKeL; 12 April 2018, 09:09.
sigpic
Comment
-
Originally posted by SoNyKeL View PostReferitor la problema descrisa de tine si de Silviu, la schimbare in plafonul maxim de turatii, parca se simte o trepidare la cuplarea ambreiajului, dar din 10 schimbari testate in stilul asta, parca sa simtit de vreo 3 ori peste 4000 de ture, sub 4000 nu le simt, si acuma nu stiu daca e o problema sau astea sunt limitele masinii, totusi nu are valente sportive, astfel de schimbari sunt ocazionale.
Originally posted by SoNyKeL View PostDar nu am inteles, si aici te rog sa imi explici la ce te referi prin supraturare in treapta a2a?
Originally posted by SoNyKeL View Postsunt exact franarile alea aproape de oprire, urmate de plecari rapide, si eu parca simt ca subtureaza in treapta a2a, adica tremurat la plecarea de pe loc.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Daca accelerez timpul de trepidatii sau numarul de trepidatii se reduce semnificativ. E vorba de momentele alea cand un idiot iti taie fata, franezi brusc, intre timp se elibereaza drumul, si vrei sa continui mersul, dar esti deja 90%oprit, e ca si cum ar pleca de pe loc cu a2a, mai exact daca nu te opresti pe loc si nu stai 1secunda cu rotile nemiscate ea nu prea da treapta 1.
Silviu, tu ce vei face? vei face updateul de soft? sau ai intrebat deja de el?
Referitor la fenomenul cu TR-II si turarea inutila sau intarzierea in schimbare nu am observat nu am simtit, dar o sa testez. Avand toti stiluri de condus diferite, e f greu sa patim aceleasi lucruri sau sa le reproducem.
Sincer nu ma uit foarte mult la ture in oras, cand face schimbarile, dar in schimb inca ma minunez, atunci cand plec de la un semafor, o plecare mai normala, ca ea deja a dat a4a cand termin de traversat intersectia, la manuala in aceleasi situatii la benzinar cred ca ma pregateam sa dau a3a.
Eu simt ca se tureaza inutil cand calci pedala la fund, adica parca intra in mod panica si uneori am impresia pierde timp prin turarea pana peste 4000 si apoi schimba, nu cred ca acela este punctul optim de schimbare pentru a obtine un sprint cat mai rapid.
Referitor la schimbarile de peste 4000 stiu ca de mult tu ziceai ca simti ca patineaza prea mult la schimabrile in ture mari.
Ai reclamat undeva acest aspect? Ai primit vreun raspuns?Last edited by SoNyKeL; 12 April 2018, 09:46.
sigpic
Comment
-
Eu simt ca se tureaza inutil cand calci pedala la fund, adica parca intra in mod panica si uneori am impresia pierde timp prin turarea pana peste 4000 si apoi schimba, nu cred ca acela este punctul optim de schimbare pentru a obtine un sprint cat mai rapid.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by SoNyKeL View PostSilviu, tu ce vei face? vei face updateul de soft? sau ai intrebat deja de el?
Sincer nu ma uit foarte mult la ture in oras, cand face schimbarile, dar in schimb inca ma minunez, atunci cand plec de la un semafor, o plecare mai normala, ca ea deja a dat a4a cand termin de traversat intersectia, la manuala in aceleasi situatii la benzinar cred ca ma pregateam sa dau a3a.
Eu simt ca se tureaza inutil cand calci pedala la fund, adica parca intra in mod panica si uneori am impresia pierde timp prin turarea pana peste 4000 si apoi schimba, nu cred ca acela este punctul optim de schimbare pentru a obtine un sprint cat mai rapid.
Ai reclamat undeva acest aspect? Ai primit vreun raspuns?I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
Comment