Stiu ca poti sa treci intersectia cu a2a, dar mam exprimat gresit cand am zis plecare normala, ca probabil la tine normal inseamna trecut cu maxim a2a )
Referitor, la ce discutam mai sus cu einstein.
Partea cu retrogradarea inutila, nu mai zicem desprea ea, eu consider ca tine si de faptul cum apreciem noi sa dozam acceleratia intre 1tr sau 2tr retrogradate.
Dar imi mentin parerea ca in momentul in care dai kick-down, treci de acel punct, si stai cu piciorul lipit, o tureaza inutil, daca ar face schimbarile putin mai devreme ar fi ceva mai sprintena, sau simt eu prost? tu care conduci mai des in regimuri de 4000+ ture, nu simti acest lucru?
Referitor, la ce discutam mai sus cu einstein.
Partea cu retrogradarea inutila, nu mai zicem desprea ea, eu consider ca tine si de faptul cum apreciem noi sa dozam acceleratia intre 1tr sau 2tr retrogradate.
Dar imi mentin parerea ca in momentul in care dai kick-down, treci de acel punct, si stai cu piciorul lipit, o tureaza inutil, daca ar face schimbarile putin mai devreme ar fi ceva mai sprintena, sau simt eu prost? tu care conduci mai des in regimuri de 4000+ ture, nu simti acest lucru?
Comment